Het is toch net Miss Piggy hier met die pruik op? Sorry hoor.. Maar laat dit voor alle vrouwen een wijze les zijn dat je van botox/fillers niet knapper word. Ze is... 35? Ze lijkt wel midden 50.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:44 schreef Kim-Holland het volgende:
“Ik ben twintig minuten dood geweest voordat ze me reanimeerden.”![]()
Bekijk deze YouTube-video
Morgen op maandag 10 maart zal de rechtbank in Den Haag zich buigen over de zaak waarin vier mannen en een vrouw terechtstaan op verdenking van seksuele uitbuiting.
Dat is de belangrijkste conclusie die je trekt over wat er nu speelt betreffende de rechtzaak van Barbie?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is toch net Miss Piggy hier met die pruik op? Sorry hoor.. Maar laat dit voor alle vrouwen een wijze les zijn dat je van botox/fillers niet knapper word. Ze is... 35? Ze lijkt wel midden 50.
Zeggen mensen die weinig weten van Botox/fillers. En waarom zou je überhaupt een les moeten krijgen, of zeggen we dit soort dingen ook vaak over mannen?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is toch net Miss Piggy hier met die pruik op? Sorry hoor.. Maar laat dit voor alle vrouwen een wijze les zijn dat je van botox/fillers niet knapper word. Ze is... 35? Ze lijkt wel midden 50.
En dit inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is de belangrijkste conclusie die je trekt over wat er nu speelt betreffende de rechtzaak van Barbie?![]()
![]()
Ik vind het vooral raar dat die vent nog in beeld lijkt te zijn, voor mijn gevoel begon dat hele gedoe wat uiteindelijk vrouwenhandel bleek te zijn toen hij in beeld kwam.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is de belangrijkste conclusie die je trekt over wat er nu speelt betreffende de rechtzaak van Barbie?![]()
![]()
Heeft ze nog een relatie met hem?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat die vent nog in beeld lijkt te zijn, voor mijn gevoel begon dat hele gedoe wat uiteindelijk vrouwenhandel bleek te zijn toen hij in beeld kwam.
Weet ik zo niet, maar dat is toch die vent die in dat autofilmpje op de achterbank zit?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heeft ze nog een relatie met hem?
Wat is zijn naam?
Ik snap die tweet niet helemaal?quote:
Via telegraaf kan je het volgenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:19 schreef bloempjuh het volgende:
Mensen.. screenshots plz. Niet iedereen zit nog op Twitter
Dank!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Via telegraaf kan je het volgen
https://www.telegraaf.nl/(...)egt-alles-bij-elkaar
+ dat Haags een graflelijk tokkieaccent isquote:Op maandag 10 maart 2025 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
![]()
quote:Het ging deze eerste dag vooral over Samantha en wat haar overkomen zou zijn. Maar ze was er zelf niet bij, omdat het helemaal niet goed met haar gaat, of eigenlijk gewoon slecht.
'Ze kampt regelmatig met depressieve klachten en ze heeft nog altijd herbelevingen en nachtmerries. Sinds een aantal maanden krijgt ze weer psychologische begeleiding. Een zitting zoals vandaag kan ze dan ook niet aan, en het zou ook niet verstandig zijn om haar hieraan bloot te stellen', verklaart haar advocaat Sébas Diekstra.
What else is newquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:22 schreef kitano het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)5000-euro-per-dag-op
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Was ze „een goudmijn” voor haar uitbuiters die haar drogeerden en dwongen tot sekswerk? Of koos Samantha de Jong, beter bekend als realityster Barbie, er zelf voor om zich te prostitueren om haar drugsverslaving te bekostigen? Rechtbankverslaggever Saskia Belleman zag in de rechtbank van Den Haag hoe drie verslaafde verdachten elkaar de schuld in de schoenen probeerden te schuiven.
Ik heb een groot deel geluisterd. Maar Samantha is natuurlijk niet de enige vrouw die werd uitgebuit, er zijn er meer; waar deze strafzaak dus om draait. Niet alleen om samantha/ Barbie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |