abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212847443
Het Laatste nieuws:

17 mei 2021:

Samantha heeft een nieuwe Clyde vriend:

29 April 2021

Bijrollen in deze soap voor de moeders van de wel of niet enigste kinderen van Gelmore,
RIP aan de nabestaanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 april 2021:
Samantha meldt via Instagram dat Gilly plotseling is overleden. Eerder circuleerden er al berichten dat er een reanimatie zou plaatsvinden in de straat van Samantha. Enkele uren later meldde ze dat Gilly overleed aan een hartstilstand. Diverse mediakanalen hebben het bericht inmiddels opgepikt.

Februari 2021: Samantha heeft een relatie met Goudse Gilly, die ook de vader van Angelo blijkt schijnt te zijn

Overigens had Samantha op 15 november, terwijl ze in het ziekenhuis was om de bevalling af te wachten deze opvallende tekst nog geplaatst:

Oud nieuws
SPOILER: September 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
SPOILER: Augustus 2018
SPOILER: Augustus 2018
SPOILER: April 2019
SPOILER: Juli & Augustus 2019
SPOILER: December 2019
SPOILER: april 2020
SPOILER: september 2020
SPOILER: december 2020
SPOILER: Januari 2021:
De diverse Instagrams:
Samantha (meest recent)
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly
April 25 2021: RIP Gilly

Voorgaande ware liefdes <3
SPOILER
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
:T
De enige echte.
pi_212847450
Lapo:

quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Een goede comment op Twitter:
[ x ]
De enige echte.
pi_212847545
Dat interview.. wow.
Mon 'en!
pi_212850307
Iemand enig idee of Robbie überhaupt nog in beeld is?
pi_212857908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 13:16 schreef bloempjuh het volgende:
Dat interview.. wow.
Dit. Vooral dat verhaal van die spuit in haar been. Dat zullen dan wel spierverslappers zijn geweest?

En haar ouders, ik mis dat stukje een beetje. Als ze niks konden doen lijkt me dit een regelrechte hel.

Dat alle mensen hier aan meegewerkt hebben aan de hoogste boom gehangen worden.
  zondag 17 maart 2024 @ 12:37:20 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212858789
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 17:09 schreef Rebecca1978 het volgende:
Ik hoop het niet, die prostitutie begon volgens mij serieuze vormen aan te nemen toen hij in haar leven kwam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212858928
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 11:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit. Vooral dat verhaal van die spuit in haar been. Dat zullen dan wel spierverslappers zijn geweest?

En haar ouders, ik mis dat stukje een beetje. Als ze niks konden doen lijkt me dit een regelrechte hel.

Dat alle mensen hier aan meegewerkt hebben aan de hoogste boom gehangen worden.
Ze staat er ook wel bekend om, om van haar fantasie haar werkelijkheid te maken. Ik wil niet zeggen dat letterlijk alles dan maar gelogen is, maar sommige dingen slaan kant nog wal in haar verhaal.

Ze slaat hele passages over vanaf de breuk van Michael (2016) tot nu. Al die "vriendjes" en al die drama wordt even vergeten. Ze heeft tig keer hulp gekregen en heeft een gave om constant drama aan te trekken. Daarnaast trekt ze het boetekleed ook never nooit zelf aan, maar is alles, maar dan ook alles, de schuld van een ander.

Deze griet is imo niet meer te redden. :N Ze zal altijd zo blijven.
De enige echte.
pi_212859127
quote:
2s.gif Op zondag 17 maart 2024 12:53 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ze staat er ook wel bekend om, om van haar fantasie haar werkelijkheid te maken. Ik wil niet zeggen dat letterlijk alles dan maar gelogen is, maar sommige dingen slaan kant nog wal in haar verhaal.

Ze slaat hele passages over vanaf de breuk van Michael (2016) tot nu. Al die "vriendjes" en al die drama wordt even vergeten. Ze heeft tig keer hulp gekregen en heeft een gave om constant drama aan te trekken. Daarnaast trekt ze het boetekleed ook never nooit zelf aan, maar is alles, maar dan ook alles, de schuld van een ander.

Deze griet is imo niet meer te redden. :N Ze zal altijd zo blijven.
Ik hoeverre kun je haar dingen aanrekenen zoals je dingen kunt aanrekenen bij jou of bij mij? Ik denk dat ze een laag iq heeft en laten we wel wezen, daar is van alle kanten misbruik van gemaakt. Ik zie haar zeker wel als een slachtoffer en niet alleen in de prostitutie. En waarom zou ze het uitgebreid over haar verleden moeten hebben? Dit interview gaat toch over haar tijd in de prostitutie?

Misschien naïef, maar ik heb dus wel het idee dat dit haar ogen heeft geopend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 17-03-2024 13:23:37 ]
  zondag 17 maart 2024 @ 13:27:02 #9
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_212859208
Er valt van alles over te zeggen. Ja, ze is niet de snuggerste, maar helaas leven we in een maatschappij waarbij er aan alle kanten misbruik van je word gemaakt zodra je niet met de normale meute meekan. Mensen kunnen intens gemeen zijn om een eigen gebrek op te vullen Dat zie je irl in de vorm van pestgedrag en heftiger in dit geval bij Barbie dat iemand de prostitutie in wordt gelokt.

Na een afkickkliniek, ontelbare keren hulp afwijzen en steeds maar weer in herhaling vallen is het denk ik wijzer om haar helemaal niet meer op tv te laten verschijnen. Zo'n interview is er uiteindelijk ook alleen maar voor de kijkcijfers en wie zegt dat dit niet als een rode lap op een stier werkt voor de bende dienhaar de prostitutie in lokten, dat is meestal niet het meest fijne en frisse volk. Kortom: ze brengt zichzelf alleen maar in gevaar hiermee om maar weer eens met haar hoofd op tv te komen want aandacht is ze dol op en triest genoeg ook de reden dat het zo fout ging.
With love :*
pi_212859323
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 13:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Er valt van alles over te zeggen. Ja, ze is niet de snuggerste, maar helaas leven we in een maatschappij waarbij er aan alle kanten misbruik van je word gemaakt zodra je niet met de normale meute meekan. Mensen kunnen intens gemeen zijn om een eigen gebrek op te vullen Dat zie je irl in de vorm van pestgedrag en heftiger in dit geval bij Barbie dat iemand de prostitutie in wordt gelokt.

Na een afkickkliniek, ontelbare keren hulp afwijzen en steeds maar weer in herhaling vallen is het denk ik wijzer om haar helemaal niet meer op tv te laten verschijnen. Zo'n interview is er uiteindelijk ook alleen maar voor de kijkcijfers en wie zegt dat dit niet als een rode lap op een stier werkt voor de bende dienhaar de prostitutie in lokten, dat is meestal niet het meest fijne en frisse volk. Kortom: ze brengt zichzelf alleen maar in gevaar hiermee om maar weer eens met haar hoofd op tv te komen want aandacht is ze dol op en triest genoeg ook de reden dat het zo fout ging.
Van dat gesprek ben ik met je eens. Dat gesprek is nou eenmaal uitgezonden, maar het was beter geweest als haar advocaat naast haar had gezeten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 maart 2024 @ 16:14:24 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212861461
Ik vind het een heftig interview hoor. We kunnen nu wel zeggen dat ze van ‘fantasie’ haar ‘werkelijkheid’ kan maken maar ehh… deze rechtszaak is er gewoon en ook Samantha is daarbij benoemd als slachtoffer.

Als je gedwongen in de prostitutie zit, wordt je per definitie verkracht. Constant. En zo vergezocht is het niet dat ze ook in elkaar geslagen werd. Je zou bijna kunnen zeggen dat bedreigingen en geweld wel eens hand in hand kunnen gaan met gedwongen prostitutie, hè?

Hoeveel er ook gezeken werd/wordt over haar zogenaamde ‘gebrek aan liefde’ voor de kinderen merk je wel dat het haar echt wat heeft gedaan. Niet alleen omdat ze het zegt maar omdat haar stem breekt bij elk moment dat ze het erover heeft.

Mooi dat ze uit Den Haag weg is. Of dat nou semi-gedwongen is, op aanraden, of eigen keuze: het is een goede stap. Ze zal nooit directrice worden, maar met langdurige intensieve begeleiding kan ze denk ik wel uit het wereldje te krijgen zijn. Kost moeite en wilskracht, dat wel. Maar ik zie haar niet als volledig de hulp voorbij, hoewel ik die momenten heus wel eens heb gehad. Je hebt er echter nu wel een andere context bij: gedwongen prostitutie, geweld, bedreigingen, en, wat we natuurlijk al wél wisten: veel drugs. Als ze van dat laatste af weet te blijven, scheelt dat al een hoop.

Het is onredelijk te verwachten dat ze morgen ineens als vrolijk lentebloempje de deur uitloopt en alles direct goed gaat. Zo valt er imo ook niet te verwachten dat álles in één keer aangepakt wordt en dit ook nog eens in een eerste poging lukt. Dit zijn dingen die stapje voor stapje moeten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 maart 2024 @ 16:23:17 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212861618
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 17:09 schreef Rebecca1978 het volgende:
Ik heb het idee van niet want hij verscheen al een tijdje niet meer op haar Insta etc. toch? En wat @Leandra zegt. Verbaasde me ook wel dat hij, zover ik weet, niet in die rechtszaak wordt benoemd.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_212861801
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Als ik eerlijk ben, ben ik niet echt overtuigd, als ze zegt dat het nu goed met haar gaat.
Neuj, zeker niet. Maar voor iemand die diepe dalen kent, betekent 'dat het goed gaat' soms ook 'ik heb al een week geen zelfmoord of heroine overwogen'. Babysteps.
-nee-
  zondag 17 maart 2024 @ 17:09:12 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212862257
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2024 16:35 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Neuj, zeker niet. Maar voor iemand die diepe dalen kent, betekent 'dat het goed gaat' soms ook 'ik heb al een week geen zelfmoord of heroine overwogen'. Babysteps.
Plus dat het nog maar 8 weken is... ze kan nog helemaal niet volledig afgekickt zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_212870997
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik hoop het niet, die prostitutie begon volgens mij serieuze vormen aan te nemen toen hij in haar leven kwam.
Wat ik begreep zat hij toen in de bajes en heeft hij juist de politie ingeseind omdat hij het allemaal niet vertrouwde en van mensen hoorde dat Sam gedwongen werd tot prostitutie.
Maar in het interview kwam hij dus helemaal niet meer ter sprake, vandaar dat ik me afvroeg of ze nu nog samen zijn.
pi_212889070
Oh jee, ik krijg zojuist op mijn facebook te zien dat Samantha morgen te gast is bij roddelpraat.

https://www.facebook.com/share/v/2J8VAL2moRRLPaoj/

Waarom ;(
  woensdag 20 maart 2024 @ 08:49:25 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212889463
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 07:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh jee, ik krijg zojuist op mijn facebook te zien dat Samantha morgen te gast is bij roddelpraat.

Waarom ;(
Damn :{
So much voor "ik wil veilig zijn", als je met dat soort figuren praat weet je dat je adres niet lang veilig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 20 maart 2024 @ 08:56:58 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212889506
Nou vooral ‘damn’ dat ze weer gebruikt wordt voor de cijfertjes. Voor de rest kan Roddelpraat me echt niet boeien en maakt het me ook weinig uit wat ze zeggen over wie en wat ze eventueel exposen. Dit is alleen een heel ander iets: iemand die de wereld niet snapt, rechtszaak, gedwongen prostitutie, safe house of verhuisd uit veiligheid, extreem geweld, heftige verslavingen, en misschien laagbegaafdheid of een bepaalde psychische aandoening, etc.

Moet zij niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen? Want ik vraag me af of ze doorheeft dat ze weer door pipo’s van tv wordt gebruikt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 20 maart 2024 @ 08:57:15 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212889508
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 08:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Damn :{
So much voor "ik wil veilig zijn", als je met dat soort figuren praat weet je dat je adres niet lang veilig is.
Heeft ze niet eens door, joh. Dat begrijpt ze niet.
  woensdag 20 maart 2024 @ 09:41:06 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212889940
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 07:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

Waarom ;(
Omfg ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212890251
Ongelofelijk weer :')
De enige echte.
  woensdag 20 maart 2024 @ 16:41:56 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212893969
quote:
17s.gif Op woensdag 20 maart 2024 08:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Heeft ze niet eens door, joh. Dat begrijpt ze niet.
Nee, en degenen die haar nu beschermen "begrijpen" dat ook niet of het boeit ze niet.
Dat ze haar manager een paar keer noemde als een van degenen die haar nu weggehaald had uit haar situatie is op zich al zorgwekkend genoeg, want als ze een manager heeft dan moet er aan haar verdiend kunnen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_212894026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, en degenen die haar nu beschermen "begrijpen" dat ook niet of het boeit ze niet.
Dat ze haar manager een paar keer noemde als een van degenen die haar nu weggehaald had uit haar situatie is op zich al zorgwekkend genoeg, want als ze een manager heeft dan moet er aan haar verdiend kunnen worden.
Wie is godsnaam is nu weer haar manager dan? :') Waarom kan ze niet gewoon bij de plaatselijke buurtsuper gaan werken en compleet kappen met social media en overige media pestzooi?

Overigens best een goeie tip van mij, al zeg ik het zelf. Misschien krijgt ze dan haar kinderen wat vaker te zien. :')
De enige echte.
  woensdag 20 maart 2024 @ 16:50:19 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212894081
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wie is godsnaam is nu weer haar manager dan? :')
Geen idee, maar in dat Powned interview noemde ze een paar keer haar manager als een van de mensen die haar uit Den Haag had weggehaald en naar een veilige plek had gebracht.
Dat had natuurlijk al een alarmbel moeten zijn, managers zijn geen liefdadigheidsinstellingen, dus er moet aan haar verdiend kunnen worden.

Met dat ene interview voor Powned zou je de manager nog het voordeel van de twijfel kunnen geven, maar nu ze ook nog bij Roddelpraat (FFS) gaat zitten weet je dat dat idd zo is, ze is gewoon weer een verdienmodel.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')