Zullen we Promes vragen hoe het is gegaan met naar Rusland verhuizen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Tientallen Nederlanders willen naar Rusland kan emigreren want ‘daar gelden minder regels en is meer ruimte’. Een Ruslanddeskundige en een medewerker van Forum voor Democratie helpt ze daarbij, blijkt uit onderzoek van het AD.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-jullie~a5aea6da/
Lijkt mij dat de FvD hier duidelijk kleur bekent. Denk dat ook deze mensen straks zo enthousiast zijn over Rusland dat ze zich vrijwillig melden voor frontdienst zo snel als de in Rusland aankomen net als de mensen die gearresteerd werden toen ze voor Navalni demonstreerden.
Aan de andere kant, helemaal prima als iemand mensen helpt om naar Rusland te emigreren. Dat zal doorgaans toch een type mens zijn waar we hier in Nederland liever vanaf zijn, dus ja, mooiquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lijkt mij dat de FvD hier duidelijk kleur bekent.
Ja sommigen houden er nu eenmaal van om gedomineerd te worden. Ieder zo z'n fetisj, zullen we maar zeggen...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
"Tientallen" nog wel. Lekker significante groep weer.
Moet je wel bij je geld kunnen eenmaal in Rusland, dit Canadese gezin had daar wat problemen mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:59 schreef Tanatos het volgende:
Ik hoop voor ze dat ze genoeg smeergeld meenemen.
En dan lekker dezelfde behandeling geven als die landverraders die richting ISIS gingen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:17 schreef HSG het volgende:
Binnen 6 maanden willen ze heel graag terug naar Nederland.
Daar had ik inderdaad nog niet eens aan gedacht, moeten ze dus ook nog dollars of euro's meesmokkelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:15 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Moet je wel bij je geld kunnen eenmaal in Rusland, dit Canadese gezin had daar wat problemen mee.
Dat lijkt me afhankelijk van hoeveel geld ze hebben, hoogstwaarschijnlijk spreken ze ook geen Russsich.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:17 schreef HSG het volgende:
Binnen 6 maanden willen ze heel graag terug naar Nederland.
Dat is inmiddels al twee jaar duidelijk dus zou geen verrassing meer kunnen zijn toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lijkt mij dat de FvD hier duidelijk kleur bekent.
Ik geloof niet dat ze daar naar Rusland gaan om in naam van een geloof op los gaan moorden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan lekker dezelfde behandeling geven als die landverraders die richting ISIS gingen.
Veel Nederlanders spreken matig Engels en niet eens de taal van onze buren ten oosten naast ons en dat wil dan helemaal naar Rusland.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:20 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat lijkt me afhankelijk van hoeveel geld ze hebben, hoogstwaarschijnlijk spreken ze ook geen Russsich.
Buiten Sint Petersburg en Moskou kun je vrijwel niet terecht met Engels (of Duits).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Veel Nederlanders spreken matig Engels en niet eens de taal van onze buren ten oosten naast ons en dat wil dan helemaal naar Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |