Eens. Wel vreemd dat toegestaan is op Fok.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn een gevaar voor de volksgezondheid.
Tabak is op veel plekken al verboden. En het worden er steeds meer. Voor alcohol wordt de leeftijd steeds meer verhoogd en er zijn flink wat campagnes die waarschuwen voor overmatig alcoholgebruik. Ik zie daar ook nog wel verboden komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het preventief vaccineren van hele populaties is een maakbaarheidsideaal ja.
Om gezondheid voor de populatie gaat het natuurlijk niet, want dan zouden zaken als alcohol en tabak al wel verboden zijn.
Dat zijn offers die ze bereidt zijn te maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze gaan alleen niet zelf dood he?
Rituele satanische kinderoffers 😱quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zijn offers die ze bereidt zijn te maken.
Dat zou fors sterker bijdragen aan de volksgezondheid dan iedereen vaccinerenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:22 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik zie daar ook nog wel verboden komen.
Bij ieder topic als deze vraag ik mij af wat voor persoon er aan de andere kant zit die helemaal uit zijn plaat gaat bij het idee van minder baby's met een verlamming of verstikking. Muh vrijheid pakken ze af als die baby leeft!@#!@#!@#quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Denken zequote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze gaan alleen niet zelf dood he?
Maar als de Tweede Kamer er morgen voor zou kiezen om tabak en alcohol te verbieden zou dat volgens de wap natuurlijk ook weer onderdeel van de door de WEF opgestelde The Great Reset agenda van Klaus Schwab zijn, erop gericht om alle individuele vrijheden in te perken. Geef eerlijk toe.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het preventief vaccineren van hele populaties is een maakbaarheidsideaal ja.
Om gezondheid voor de populatie gaat het natuurlijk niet, want dan zouden zaken als alcohol en tabak al wel verboden zijn.
Dat waren allemaal acteursquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Denken ze
‘Little virus’: Anti-vaxxer dies after discharging himself from hospital
[ afbeelding ]
Kun je dat ook met cijfers onderbouwen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat zou fors sterker bijdragen aan de volksgezondheid dan iedereen vaccineren
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat waren allemaal acteurs
Aldus de coronwappies destijds
Nee een tabaks en alcoholverbod zou een groot goed voor de maatschappij zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar als de Tweede Kamer er morgen voor zou kiezen om tabak en alcohol te verbieden zou dat volgens de wap natuurlijk ook weer onderdeel van de door de WEF opgestelde The Great Reset agenda van Klaus Schwab zijn, erop gericht om alle individuele vrijheden in te perken. Geef eerlijk toe.
Dat denk ik niet. Zo komen er alleen pas achter nadat ze de groepsimmuniteit om zeep hebben geholpen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Klopt. Anders kan Ab geen wijntje meer drinken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee een tabaks en alcoholverbod zou een groot goed voor de maatschappij zijn.
Politiek wappieleider Thierry Baudet is fel tegen zo'n verbod, dus ergens vermoed ik dat niet alle wappies jouw mening zijn toegedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee een tabaks en alcoholverbod zou een groot goed voor de maatschappij zijn.
Maar in het mazelentopic blijkt ook in sommige rijkere Haagse wijken een lage vaccinatiegraad te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:24 schreef Morri2 het volgende:
[..]
En gemeentes met flinke sociale achterstandswijken.
Wat heb ik met Baudet te maken?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Politiek wappieleider Thierry Baudet is fel tegen zo'n verbod, dus ergens vermoed ik dat niet alle wappies jouw mening zijn toegedaan.
Ah, die had ik gemist.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar in het mazelentopic blijkt ook in sommige rijkere Haagse wijken een lage vaccinatiegraad te zijn.
Weliswaar iets hoger dan in de achterstandswijken (72 vs 60 procent oid), maar toch.
Sinds 1953 zijn naar schatting tussen de 6.000 en 12.000 sterfgevallen van kinderen van 0 tot 20 jaar oud voorkomen door de vaccinaties tegen difterie, kinkhoest, tetanus, polio en mazelen vaccinaties uit het Rijksvaccinatieprogramma.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:26 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Kun je dat ook met cijfers onderbouwen?
Die kindervaccinaties worden gewoon geregistreerd. Ze weten dus echt wel bij het RIVM of deze vier kinderen wel of niet gevaccineerd waren. Het ziet er dus naar uit dat het RIVM het gewoon niet wil zeggen. Reken er dus maar op dat deze vier kinderen gevaccineerd waren, want als ze niet gevaccineerd waren, dan zou het RIVM dat echt wel zeggen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |