In de zomer wil ik er wel eens een aardbeitje in doenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb altijd fruit in de vriezer en havermout (havermout niet in de vriezer, speciaal voor Fresh aangepast)..... heerlijk... ik heb ook snel maagzuur maar dit gaat goed...
Nee is niet te vergelijken met vers maar is wel te doen..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zomer wil ik er wel eens een aardbeitje in doen
Fruit uit de vriezer vind ik zelf niet zo lekker
Moet je wel eerst laten ontdooien hè !quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zomer wil ik er wel eens een aardbeitje in doen
Fruit uit de vriezer vind ik zelf niet zo lekker
Moet je ook geluk hebben. Vind de laatste jaren weinig smaak aan de aardbeien zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee is niet te vergelijken met vers maar is wel te doen..
Ja heerlijk verse aarbeien...
Wat ben ik toch blij met jouquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet je wel eerst laten ontdooien hè !
Hoi Dotquote:
Zijn soms net waterballen net als de tomaten die ik nu heb..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook geluk hebben. Vind de laatste jaren weinig smaak aan de aardbeien zitten.
Haaaiquote:
@Booster gefeliciteerd als verassing heb ik je een not gegevenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
Net als zijn favorietje Alice is ook @:B00STER vandaag jarig!!![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag ouwe rukker!![]()
![]()
Een not van Dot.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Booster gefeliciteerd als verassing heb ik je een not gegeven
Zal hij vast heel content mee zijnquote:
Dankjewel @Ireth !!!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
Net als zijn favorietje Alice is ook @:B00STER vandaag jarig!!![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag ouwe rukker!![]()
![]()
Dankjewel en neeeeeee!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Booster gefeliciteerd als verassing heb ik je een not gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:52 schreef Jockari het volgende:
Groepsfoto van mij met de familieDan zal ik die van mij ook maar eens delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet, heeft onze kapper les gehad van Karan, groeit wel weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zal ik die van mij ook maar eens delen.
Zoals je ziet, heeft onze kapper les gehad van Karan, groeit wel weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |