Geboren in het jaar van de DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Thanks.
Het is druk met de verjaardagen deze maand en komende weken.
En in het jaar van het eerste wereldkampioenschap van Van Barneveld.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geboren in het jaar van de DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
Goed bezig ouwe dibbes.
Het heeft allemaal zo moeten zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En in het jaar van het eerste wereldkampioenschap van Van Barneveld.
Nu nog nieuwsgieriger naar een foto van Rebekka.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja nee ik dacht ik doe eens een foto van mezelf.
Het leven is een aaneenschakeling van toevalligheden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het heeft allemaal zo moeten zijn.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog nieuwsgieriger naar een foto van Rebekka.
SPOILER: I hope you like titties.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]Je bent één van de weinige users die nooit teleurstelt makkerSPOILER: I hope you like titties.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar keek jij Nederland - Argentinië in 1998?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Stinho, maak er een mooie dag van!
Bij "vrienden"quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar keek jij Nederland - Argentinië in 1998?
22 maart, 22 maart pas. Maar komt goed.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Stinho, maak er een mooie dag van!
@Kukelecucktsju10 voor in de excel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
22 maart, 22 maart pas. Maar komt goed.
Vandaag is mijn oma 90 jaar.
René lag toen al op bed (die wedstrijd begon om 16.00).quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar keek jij Nederland - Argentinië in 1998?
Nee ik heb alles wel live gezien destijdsquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
René lag toen al op bed (die wedstrijd begon om 16.00).
Wie was woest voor Brazilië?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb alles wel live gezien destijds
Ik was WOEST na Brazilië
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wie was woest voor Brazilië?
l33tquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb de laatste weken een beetje last van m'n elleboog (rechts).
Ik ga jullie in de komende weken hiervan uitvoerig op de hoogte houden en ik hoop dan ook op medelijden, steun en veel beterschapswensen, want het is nu een keer mijn beurt om hier in het openbaar zielig te doen en gevonden te worden, stelletje pussies.
Ik hoop dat door verkalking al je pezen gaan ontsteken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga jullie in de komende weken hiervan uitvoerig op de hoogte houden en ik hoop dan ook op medelijden, steun en veel beterschapswensen, want het is nu een keer mijn beurt om hier in het openbaar zielig te doen en gevonden te worden, stelletje pussies.
Beterschap ouwe reus.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |