abonnement Unibet Coolblue
pi_212807607
Ik rij al jaren brommer, auto en tractor (nooit ongelukken etc gehad en direct de eerste keer geslaagd) en ben afgelopen december gediagnosticeerd met terugwerkende kracht op autisme (lichte vorm)

Ik ben al even bezig met mijn vrachtwagen rijbewijs en kan binnenkort op examen


Maar nu de gezondheidsverklaring van het CBR, of ik ASS heb
Ja, dan ga ik de gehaktmolen in en moet ik naar een psychiater die binnen 15 minuten mij weet te vertellen of ik rijbewijs geschikt ben of niet

15 minuten, hallo, wilt u een kopje koffie, nou graag, en de tijd is om


Mag ik nog zelf betalen ook, wat is dit voor geldklopperij?

Ik denk dat ik maar nee ga aankruisen
pi_212807921
Als je het al zo kunt beredeneren gewoon nee aankruisen.
Let wel, met een fataal ongeluk een onderzoek en eventueel gerelateerd aan wat je hebt kan het nog steeds vervelend uitpakken.
pi_212808196
Ja is altijd kut zo'n vragenlijst.

Toen ik de diagnose ADHD kreeg en bijbehorende methylfenidaat werd mij aangeraden om nooit in te vullen dat ik die medicatie gebruik.

Je had er namelijk geen meldplicht voor, en je mag er mee starten en stoppen wanneer je wil. De psychiater raadde dus aan om "op de dag van het invullen van die lijst was je ermee gestopt".

Ik heb ook mijn CE dus moest daar ook voor gekeurd worden.

Overigens al lang gestopt met die medicatie.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 13 maart 2024 @ 11:33:00 #4
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_212808303
Allemaal nutteloze bureaucratie en geldklopperij. Autisten rijden over het algemeen véél netter dan neurotypische mensen. Zelf houd ik me graag aan de regels. Ik rijdt netter en beter dan menig beroepschauffeur. Bijvoorbeeld: 80 is 80, geen 90 zoals die jakkerende kutvrachtwagens rijden... :')

[ Bericht 30% gewijzigd door MisterFox op 13-03-2024 11:44:59 ]
Ever seen a coding fox? 🦊