Ik heb hier nog een perkje van 1 bij 3 met leuke planten en een fonteintje tussen de tegels. Moet ik toch een beetje voorzichtig zijn met wat ik er overheen pleur.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zakken van 25 kilo en strooien maar, gaat snel dood en een tijd zonder onkruid...
Ik heb redelijk fijn zout en mijn katten hebben meerdere ingangen dus hoeven niet door het zout heen..quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zout en dierenpootjes is geen fijne combi.
Jammer wel. Zeker die grovere veevoeder die @:Frummelie gebruikt.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Frum vindt het leuk. Is hier meer een SM-topic dan een SC-topic aan het worden.
Prachtig en fascinerend tegelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gezien dat ze een prooi vingen en daarna een prooi-overdracht
Heb net een account aangemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere. Ik ben daar RPNL
Dat is beter. Gaat hier niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb redelijk fijn zout en mijn katten hebben meerdere ingangen dus hoeven niet door het zout heen..
Ik zit gewoon te klooien op m'n mobiel... werkt af en toe niet mee...quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, leren lezen en begrijpen wat je moet doen is beter
Ik doe dat ook maar heel af en toe. Er zijn er drie die hier elk jaar live komen kijken, daar post ik af en toe wel eens mee. Verder alleen als iemand een onwaarheid zit te verkondigen over iets van hierquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb net een account aangemaakt.
Weet niet of ik ooit ga tikken.
Dan zou ik ook willen tikken iddquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe dat ook maar heel af en toe. Er zijn er drie die hier elk jaar live komen kijken, daar post ik af en toe wel eens mee. Verder alleen [b]als iemand een onwaarheid zit te verkondigen[/b] over iets van hier
Bij de Welkoop, gewoon het zout strooien. Geen idee wat erin zit, voor mij werkt het prima...quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan, en doe je dat puur of vermengen wat water> Wat is voor verschil met gewoon zout?
Ja precies want alles gaat kapot van dat veevoederzout..quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een perkje van 1 bij 3 met leuke planten en een fonteintje tussen de tegels. Moet ik toch een beetje voorzichtig zijn met wat ik er overheen pleur.
zat al op google, lees dat er ook steenzout is voor tussen de tegels en het grint, ook nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij de Welkoop, gewoon het zout strooien. Geen idee wat erin zit, voor mij werkt het prima...
Ik heb gelukkig geen groene aanslag... maar wel verschrikkelijk veel onkruid..quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is beter. Gaat hier niet.
Maar met schoonmaakazijn gaat groene aanslag best goed.
Onkruid en mieren gaan beter met dat veevoederzout
Zo leer en zie je nog eens wat...quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zat al op google, lees dat er ook steenzout is voor tussen de tegels en het grint, ook nooit van gehoord.
Zal het veevoerzout eens gaan proberen
Ja dat onkruid is altijd een ellendequote:Op woensdag 13 maart 2024 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo leer en zie je nog eens wat...
Ik werd er stapelgek van, je trekt er 3 struikjes uit en de volgende dag staan er weer 10 nieuwe struikjes je keihard uit te lachen....quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat onkruid is altijd een ellende
Ik hoor Jimmy net zeggen m'n vriendjes zijn gesaved... zouden Karen en Tom dan NIET op Dilano gaan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
gertverdemme weer een voordeel voor het kamp van de generaal
Het zal ook eens niet
Jimmy de windhaan is niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoor Jimmy net zeggen m'n vriendjes zijn gesaved... zouden Karen en Tom dan NIET op Dilano gaan?
Gert doet voor BB alleen de foto's en de patrouille bij de tv hè?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
gertverdemme weer een voordeel voor het kamp van de generaal
Het zal ook eens niet
Die gaat maar net zoals het windje waait...quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jimmy de windhaan is niet te vertrouwen.
BB ook niet, script wordt meestal bijgesteld in het voordeel van de balans Belgen-Nederlanders denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jimmy de windhaan is niet te vertrouwen.
Ja kloptquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gert doet voor BB alleen de foto's en de patrouille bij de tv hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |