abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217334975
Eerste 15 min van aflevering 6 gekeken.
Die Olof :D oh oh. Wat een gast.

Helaas moet ik nu weg dus straks of morgen maar weer verder.
pi_217334993
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2025 16:17 schreef Magica het volgende:

[..]
Ik vind haar er heel ongemakkelijk uitzien
Dat had ik zeker ook, dat gevoel, maar ze lijkt later wat bij te trekken. Maar goed. Ik denk nog steeds niet dat het iets wordt.
pi_217336838
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 07:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
`Classic he, zo dom van hem, waarom zo opdringen al.
Het is met dit soort mannen gewoon een apenrots. Kijk mij eens trots zijn, kijk mij eens goed zijn.
Eveline zei dat ze dit keer extra gescreened hebben op mensen die via MAFS bekend willen worden, maar ik heb het idee dat dit stel (het eerste stel komt altijd het meest in beeld) juist gecast zijn om hun verschijning en bravoure.
De meeste vrouwen vinden die protserige opdringerigheid helemaal niet handig, of je moet een golddigger zijn?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217336861
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2025 17:52 schreef lily het volgende:
Eerste 15 min van aflevering 6 gekeken.
Die Olof :D oh oh. Wat een gast.

Helaas moet ik nu weg dus straks of morgen maar weer verder.
Aflevering 6 wojo. Ik ben bij 3. Op tv heb je nu de eerste 3 gehad.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217336897
Ja, de eerste 5 in drie avonden verdeeld. De rest van afl 6 morgenavond maar.
pi_217341987
Hinke en Giovanni, potentieel faal koppel. Die gozer is niets gewend, en dan die jankende vader erbij. Nee, gaat hem niet worden.
De shit is aan in aflevering 6, dan begint dit seizoen pas echt. De clash tussen Olof en Femke. Can't wait.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217343069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Hinke en Giovanni, potentieel faal koppel.
Zeer merkwaardige match ja.
Zij oogt veel volwassener en stabieler. Vreemd weer.
Hij lijkt wel 6 in het lichaam van een volwassene.
pi_217343209
Ja, reuzenkleuter. Beetje zouteloos. Die vader maakt wel TV met zijn clustergejank.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217343739
Jemig, die Olof is toch wel HET prototype opgeblazen ego-mannetje. Banger voor zijn reputatie (die is nu sowieso weg, hahaha) dan in te zien dat ie zelf oerdom bezig is. Werkelijk alles is fout aan die breedbekkikker. Wel heerlijke ergernis teevee weer. :D
pi_217344280
Ja ze dachten vast bij RTL we gooien een kopie van Martijn
erin is het progamma nog een beetje te pruimen.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_217345013
Ik dacht dat die Dennis zich wel een beetje zou gedragen naar zijn leeftijd, maar ik vind hem een beetje overdreven dubbelzinnig tegenover Stefan. Erg vermoeiend. 1 van de 2 gaat dat niet trekken. Een Dennis niet omdat Stefan zo serieus is of Stefan die hem te dubbelzinnig vindt en daar niet goed tegen kan.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 11 april 2025 @ 22:46:15 #287
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217345579
Die Olof, wat een mafkees 😂
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:32:47 #288
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217352906
Aflevering 6 , begrijp ik nou goed dat Olof achter Evelien de seksuoloog aan zat?
Die blonde Evelien mag me wel bellen zei die?
pi_217354255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Aflevering 6 , begrijp ik nou goed dat Olof achter Evelien de seksuoloog aan zat?
Die blonde Evelien mag me wel bellen zei die?
Ja, die vond hem wel wat zei hij. Als ze niet al bezet was. En een vriendin van Femke mocht hem wel bellen als het tussen hen niks ging worden.

En dan boos zijn als dat met naam en toenaam wordt gezegd door Femke.

Misschien zijn manier om indruk te maken? In de trant van ‘ik ben een goede catch, andere vrouwen willen mij ook?’

Maar hoe ben je zo?!
pi_217354905
Lekker ongemakkelijk voor die Evelien als ze hun straks moet 'coachen'.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217357976
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Lekker ongemakkelijk voor die Evelien als ze hun straks moet 'coachen'.
Eerder ongemakkelijk voor Olof. En nu snap ik waarom Femke niet direct is opgestapt. Ze zitten aan een contract vast. Je ziet haar gewoon toneelspelen dat nu alles wel weer goed is. Je loopt toch anders gelijk weg bij zo'n gribus, moet je daar nog een paar nachten verplicht bij in een bed liggen, brrrrrrr.
pi_217361021
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 16:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Eerder ongemakkelijk voor Olof. En nu snap ik waarom Femke niet direct is opgestapt. Ze zitten aan een contract vast. Je ziet haar gewoon toneelspelen dat nu alles wel weer goed is. Je loopt toch anders gelijk weg bij zo'n gribus, moet je daar nog een paar nachten verplicht bij in een bed liggen, brrrrrrr.
Wat voor contract is dat dan? Want vorig jaar haakte die oude vrouw ook al af voor de huwelijksreis begonnen was en ik herinner me ook nog die bloemenman die een totale meltdown kreeg tijdens de ceremonie. Die mochten ook gewoon eerder kappen.

En natuurlijk Nicole met die ciao ciao die nog net niet op de vuist gingen :')
pi_217363568
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 16:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Allemaal fake, want daarna is het blijkbaar toch weer fout gegaan na die strandbed scene waarin alles weer 'koek en ei' leek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217367065
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 00:25 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Allemaal fake, want daarna is het blijkbaar toch weer fout gegaan na die strandbed scene waarin alles weer 'koek en ei' leek.
Toch kunnen we wel de conclusie trekken dat dit waarschijnlijk de grootste mismatch van het seizoen wordt.
pi_217367276
En daar blijft het niet bij...Denk dat het trackrecord weer niet wordt uitgebreid met geslaagde stellen die as we speak nog steeds bij elkaar zijn. Gelukkig de laatste bruiloft morgen in de Videoland aflevering dan zijn alle stellen getrouwd en gaan op huwelijksreis. Dan begint het pas.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217367291
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 12:57 schreef freaky40 het volgende:
En daar blijft het niet bij...
Er zullen er nog wel meer volgen schat ik zo in ja. Trackrecord van het programma is toch ruk. Ben bij aflevering 4 nu.

Hou m’n hart ook vast voor de mannen.
pi_217367465
Toch zijn de makers wel weer van zichzelf en hun mede collega's overtuigd dat dit een bijzonder seizoen gaat worden, zij weten al wat komen gaat natuurlijk want alles is al gedraaid. Dat zou misschien kunnen verklaren dat er meerdere stellen nog bij elkaar zijn. Maar goed, volgens mij roepen ze dit elk jaar toch en hoort dat bij het marketing plan van het programma.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217367960
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Toch zijn de makers wel weer van zichzelf en hun mede collega's overtuigd dat dit een bijzonder seizoen gaat worden, zij weten al wat komen gaat natuurlijk want alles is al gedraaid. Dat zou misschien kunnen verklaren dat er meerdere stellen nog bij elkaar zijn. Maar goed, volgens mij roepen ze dit elk jaar toch en hoort dat bij het marketing plan van het programma.
Vorig jaar riepen ze ook dat er nog bijzondere dingen zouden gaan gebeuren bij dat oudere stel. Bleek te zijn dat ze elkaar buiten de camera’s om nog een keer kort hadden gesproken :')

Zou niet te zwaar wegen aan dat soort uitspraken :P
  maandag 14 april 2025 @ 14:25:43 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217368170
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2025 17:19 schreef lily het volgende:

[..]
Zeer merkwaardige match ja.
Zij oogt veel volwassener en stabieler. Vreemd weer.
Hij lijkt wel 6 in het lichaam van een volwassene.
Ja ook sneu voor haar, doet serieus mee en dan krijg je zo stille jongen die er totaal niet klaar voor is.
pi_217368236
Erg bleu figuur die Giovanni. Zijn naam past ook niet echt bij hem. Je zou denken aan een donker getinte vent met Mediterraans uiterlijk, maar nee....
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')