Je punt is: Of Energiedrank OF energy drink ?quote:
Blikjes energydrank. X2.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:00 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Je punt is: Of Energiedrank OF energy drink ?
En ‘lege blikjes energydrank’ kan ook niet. Als het blikjes energydrank zijn, zijn ze niet leeg. En als ze wel leeg zijn is het onbelangrijk wat er in heeft gezeten. Dan zijn het gewoon lege blikjes.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand is schaarsgekleed, of draagt een outfit
Als je 'overlevering' bedoelt kan ik je al vertellen dat dat gewoon juist is. Uitlevering is meer voor niet-EU-landen, geloof ik. Overlevering is juist voor EU-landen onder het Europees Aanhoudingsbevel, heb ik ooit geleerd, want op NU.nl zeiken ze daar altijd over.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Van FOK!, een zin uit een nieuwsbericht:
De verdachten zijn tussen de 22 en 33 jaar oud. Duitsland heeft om hun overlevering gevraagd, meldt Tagesschau.
Klopt!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Als je 'overlevering' bedoelt kan ik je al vertellen dat dat gewoon juist is. Uitlevering is meer voor niet-EU-landen, geloof ik. Overlevering is juist voor EU-landen onder het Europees Aanhoudingsbevel, heb ik ooit geleerd, want op NU.nl zeiken ze daar altijd over.
een "geklede jas" kan dan weer wel....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Schaars gekleedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |