5 jaar geleden al had je Haags die voor honderden euros allemaal ingame geld kocht om die competitie te winnenquote:
Dat klopt ik zat ook in die competitiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
5 jaar geleden al had je Haags die voor honderden euros allemaal ingame geld kocht om die competitie te winnen
Ik heb crukzquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Plaats vanavond een weddenschap op de CL wedstrijden zodat je daarna ook muntjes kan kopen voor dat spelletje
Met Barca doelstelling plek 2? Man man man...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:14 schreef jigggy het volgende:
We spelen osm met de boys, ik speel met barca doelstelling plek 2 , alleen nu heeft Sevilla opeens voor 50 ballen bosscoins gekocht en het meest bizarre team wat ik ooit gezien heb
Treurig om er geld tegen aan te moeten gooien om een spelletje met je maten te winnen
Deze man zit in de ww en speelt de hele dag van m’n z’n bosscoins oefen gimmas om beste tactiek uit te vogelenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Met Barca doelstelling plek 2? Man man man...
Ja, maar vergis je niet. Ik had weleens meegemaakt dat iemand een sterrenteam had maar niet de juiste tactiek en al. En hij werd geen kampioen.
Kan dit als Catalaan alleen maar beamen. Dit is de daadwerkelijke klacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:53 schreef stokj het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:57 schreef jigggy het volgende:
[..]
Deze man zit in de ww en speelt de hele dag van m’n z’n bosscoins oefen gimmas om beste tactiek uit te vogelen
Ik heb maar even ingelogd en het klopt inderdaad. Wel een schande ja...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:33 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Kan dit als Catalaan alleen maar beamen. Dit is de daadwerkelijke klacht.
Fuck de dictatuur van Madridquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb maar even ingelogd en het klopt inderdaad. Wel een schande ja...
[ afbeelding ]
Met school en bijbaanwerk ook een eigen competitie gehad en ook hier op OSM met een paar users. Was wel leuk. Die @Haags won elke keerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
10 jaar geleden ook nog gespeeld. Hadden een competitie met onze klas.
Paar keer de meeste osm punten gepakt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:39 schreef jigggy het volgende:
Moest vandaag tegen de pay2 win kerel
Koopt die 10 seconde voor de wedstrijd begint m’n speler van transferlijst waardoor ik met 10 man die pot start
@:plompzakker
Was de laatste gimma tegen elkaar ,ben nu uitgespeeld tegen de betalersquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:49 schreef Jahr00n het volgende:
ziek man
beter pak je hem terug in barafranca en schiet je hem helemaal overhoop
Als je een competitie had geopend en je was de competitieleider dan kon je volgens mij instellen wie wel en niet in je competitie mochten meedoen. Als je naar het profiel van dit soort gasten kijkt (bijvoorbeeld met lage teams kampioen worden) dan zou je zo iemand niet moeten hebben...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:03 schreef jigggy het volgende:
[..]
Was de laatste gimma tegen elkaar ,ben nu uitgespeeld tegen de betalers
Winnen met vals spel en betalen
Ja heb uit protest ook gwn ontslag genomenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je een competitie had geopend en je was de competitieleider dan kon je volgens mij instellen wie wel en niet in je competitie mochten meedoen. Als je naar het profiel van dit soort gasten kijkt (bijvoorbeeld met lage teams kampioen worden) dan zou je zo iemand niet moeten hebben...
Heeft te maken met de selectiewaarde bij OSM. Ten opzichte van Madrid loop je al tientallen miljoenen achter.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, maar vergis je niet. Ik had weleens meegemaakt dat iemand een sterrenteam had maar niet de juiste tactiek en al. En hij werd geen kampioen.
Haha, ja echt hequote:Op woensdag 13 maart 2024 14:17 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja heb uit protest ook gwn ontslag genomen
Laat ze maar kijken wie meeste euro’s er tegen aan kan janken
Klopt wel inderdaad...:Pquote:Op donderdag 14 maart 2024 05:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft te maken met de selectiewaarde bij OSM. Ten opzichte van Madrid loop je al tientallen miljoenen achter.
En verder: TS kan er geen klote van.
TS stond eerste van de niet betalersquote:Op donderdag 14 maart 2024 05:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft te maken met de selectiewaarde bij OSM. Ten opzichte van Madrid loop je al tientallen miljoenen achter.
En verder: TS kan er geen klote van.
Muntjes kopen om mijn beste speler die ik voor n bizar hoge prijs op de tranfserlijst had staan te kopen 5 sec voor de wedstrijd vind ik een beetje treurigquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Maar het is toch geen vals spelen?
Maar oke, pay to win spelletjes zijn rommel
Maar is geen valsspelenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:37 schreef jigggy het volgende:
[..]
Muntjes kopen om mijn beste speler die ik voor n bizar hoge prijs op de tranfserlijst had staan te kopen 5 sec voor de wedstrijd vind ik een beetje treurig
12 matties die mee doen kanker tosti gehandicapte baviaanquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker de rest allemaal computerteams kakermongool
Madslecht. Je kan er geen kut van.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef jigggy het volgende:
[..]
12 matties die mee doen kanker tosti gehandicapte baviaan
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:42 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Jij bent net zo sneu dat je die pay-to-win rommel speelt.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:37 schreef jigggy het volgende:
[..]
Muntjes kopen om mijn beste speler die ik voor n bizar hoge prijs op de tranfserlijst had staan te kopen 5 sec voor de wedstrijd vind ik een beetje treurig
quote:Op maandag 1 april 2024 13:51 schreef jigggy het volgende:
Update
Sta inmiddels 2e in de KKD met jong ajax
Uiteraard ik betaal nietquote:Op maandag 1 april 2024 14:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]![]()
Zonder seizoenskaart toch wel he?
quote:Op maandag 1 april 2024 14:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]![]()
Zonder seizoenskaart toch wel he?
Hoe gaat het met Ajax trouwens in OSM? Wat beter dan in de echte Eredivisie?quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef jigggy het volgende:
[..]
Uiteraard ik betaal niet
Nummer 1 is ongeslagen pay 2 win guy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |