Plug ins lijkt mequote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
maar het loopt afgrond naar beneden aan beide kanten?
Ik zoek nog even verder.quote:
Jij baas.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de plaats van de tv staat een ipad
Op de plaats van de boxen lijken planten te staan
De iphone staat in het midden op de oplader
leuke afleiding ben ook aan de google geslagen.quote:
Yandex is voor mij altijd wel de betere image-search. Daar kun je nog zoals vroeger met andere tekst aan je zoekopdracht toevoegen. Het leek me een tv meubel, dus zocht daar op je eerste plaatje en voegde 'tv cabinet' toe. Daar stond deze tussenquote:
Soul zegt: De boxen staan er naast.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yandex is voor mij altijd wel de betere image-search. Daar kun je nog zoals vroeger met andere tekst aan je zoekopdracht toevoegen. Het leek me een tv meubel, dus zocht daar op je eerste plaatje en voegde 'tv cabinet' toe. Daar stond deze tussen
Ik wil wel even een voorzetje doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Politie op de stoep bij Hans Teeuwen na video over Halsema met ‘neppistool’
https://www.telegraaf.nl/(...)lsema-met-neppistool
Ik kijk uit naar het commentaar van Johan Derksen vanavond![]()
Ja het sloeg ook nergens opquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil wel even een voorzetje doen.
Halsema haar zoon had een echt pistool.
Nemen ze Hans Teeuwen echt serieus?
Wat een overmacht.
Geeneens kogelwerende vesten,ze durven wel.
Ga echte boeven vangen.
Dat ga ik ook wel even kijken dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het sloeg ook nergens op
Daarom zeg ik ben benieuwde naar Johan zijn commentaar vanavond
Gaat hij vast benoemen denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ga ik ook wel even kijken dan.
Ik ga zeker ook even kijken!! Johan Derksen brengt het altijd mooiquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ga ik ook wel even kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |