Ze is er welquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:33 schreef Frummelie het volgende:
Is ons schreurijzer @:Dotteke nog niet gesignaleerd?
Ik heb die van mij ook effe klaargezet Fresh..quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
Gepoetst en wel Dot ,Ik heb ook de olie ververst en water bijgevuld ,Bandjes opgepomt.
[ afbeelding ]
Jij lurker boefje.quote:
Ik heb dat ooit wel als werk gedaan al was dat meer Truck cleaning.Deden we 40 op een dag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook effe klaargezet Fresh..
A je bent geweldig. Dank je 🙏quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
Gepoetst en wel Dot ,Ik heb ook de olie ververst en water bijgevuld ,Bandjes opgepomt.
[ afbeelding ]
Ja was nog aan het terug lezen.quote:
Rustig nachtje,en gezel bij de buren.quote:
Zo de knetters... dat is aardig wat... lekker als je auto zo'n beurtje heeft gehad...quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit wel als werk gedaan al was dat meer Truck cleaning.Deden we 40 op een dag.
Ja ik dacht ga even terug lezen zo maar geen tr's vannacht dat kan niet goed zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig nachtje,en gezel bij de buren.
Deden we op zaterdag met drie man.Hoge drukspuit en knallen.De ene week BFI vuilniswagens en de andere week trucks van een distributiecentrum.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo de knetters... dat is aardig wat... lekker als je auto zo'n beurtje heeft gehad...
DTS,geen tot weinig gezeik,gewoon leuk posten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht ga even terug lezen zo maar geen tr's vannacht dat kan niet goed zijn![]()
Bij welke buren was het gezellig
O oke, leuk toch. Ik kom daar de laatste dagen niet meer zoveelquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DTS,geen tot weinig gezeik,gewoon leuk posten.
Zo dat zijn wel flinke jongens... en dan ook van binnen reinigen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden we op zaterdag met drie man.Hoge drukspuit en knallen.De ene week BFI vuilniswagens en de andere week trucks van een distributiecentrum.
Je collega is er wel iets vaker,dat helpt ook wel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, leuk toch. Ik kom daar de laatste dagen niet meer zoveel
Heer Rinardo.quote:
Nee gelukkig niet.Vieze mannetjes.Waarom in bijna elke wagen sexboekjes?quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo dat zijn wel flinke jongens... en dan ook van binnen reinigen?
Daarom vraag ik, ik dacht al daar zou je ook wel het 1 en ander tegenkomen... ieuwww..quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.Vieze mannetjes.Waarom in bijna elke wagen sexboekjes?
Er waren Chauffeurs die op hun vrije dag kwamen om de boel te checken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daarom vraag ik, ik dacht al daar zou je ook wel het 1 en ander tegenkomen... ieuwww..
Ooh echt...quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er waren Chauffeurs die op hun vrije dag kwamen om de boel te checken.
Ja,dat was wel mooi,en dan vragen of we hun Auto ook even wilden doen.quote:
Ja dat snap ik.... heerlijk.. mijn auto is nooit een zooi van binnen maar ik vind het heerlijk als alles glimt ook van binnen... haha...quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat was wel mooi,en dan vragen of we hun Auto ook even wilden doen.
Een vriend van me is daar echt een pro in.Geweldig hoe hij een auto kan opfleuren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.... heerlijk.. mijn auto is nooit een zooi van binnen maar ik vind het heerlijk als alles glimt ook van binnen... haha...
Hey Enginequote:
Ja lekker hoor... ik hou d'r van...quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me is daar echt een pro in.Geweldig hoe hij een auto kan opfleuren.
quote:
Hoi Frummel, hoi Dotquote:
quote:
O das een mooie stadquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
In Gent aan het werk deze week maar nu eerst koffie
Ooo dat is leuk, ben je daar voor een paar dagen... geniet van je bakkie...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
In Gent aan het werk deze week maar nu eerst koffie
Goedemorgen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Hent" zoals ze het daar ongeveer uitspreken![]()
[ afbeelding ] Goedemorgen allemaal.
Haan we Hezellig naar Hentquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En daarna naar Bruhhequote:Op woensdag 13 maart 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haan we Hezellig naar Hent
Morguh Ruud
Ook een mooie stad. Belgie is echt een prachtig land.quote:
Goede morgen !quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een mooie stad. Belgie is echt een prachtig land.
Ik haan met je mee
Met onzen Jock als gidsquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haan met je mee
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goede morgen !
Jullie beginnen al vlot west-vlaams te spreken.
Hellooo good morning..quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er Belgen wonen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haan met je mee
quote:
Dat heb ik met Frankrijk...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er Belgen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |