Ja,dat was wel mooi,en dan vragen of we hun Auto ook even wilden doen.quote:
Ja dat snap ik.... heerlijk.. mijn auto is nooit een zooi van binnen maar ik vind het heerlijk als alles glimt ook van binnen... haha...quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat was wel mooi,en dan vragen of we hun Auto ook even wilden doen.
Een vriend van me is daar echt een pro in.Geweldig hoe hij een auto kan opfleuren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.... heerlijk.. mijn auto is nooit een zooi van binnen maar ik vind het heerlijk als alles glimt ook van binnen... haha...
Hey Enginequote:
Ja lekker hoor... ik hou d'r van...quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me is daar echt een pro in.Geweldig hoe hij een auto kan opfleuren.
quote:
Hoi Frummel, hoi Dotquote:
quote:
O das een mooie stadquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
In Gent aan het werk deze week maar nu eerst koffie
Ooo dat is leuk, ben je daar voor een paar dagen... geniet van je bakkie...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
In Gent aan het werk deze week maar nu eerst koffie
Goedemorgen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Hent" zoals ze het daar ongeveer uitspreken![]()
[ afbeelding ] Goedemorgen allemaal.
Haan we Hezellig naar Hentquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En daarna naar Bruhhequote:Op woensdag 13 maart 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haan we Hezellig naar Hent
Morguh Ruud
Ook een mooie stad. Belgie is echt een prachtig land.quote:
Goede morgen !quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een mooie stad. Belgie is echt een prachtig land.
Ik haan met je mee
Met onzen Jock als gidsquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haan met je mee
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goede morgen !
Jullie beginnen al vlot west-vlaams te spreken.
Hellooo good morning..quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er Belgen wonen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haan met je mee
quote:
Dat heb ik met Frankrijk...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er Belgen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |