Sommigen zijn daar de eerste tijd toe veroordeeld, ja.quote:
Gisteren zag ik jouw tante op een driewielerquote:Op maandag 11 maart 2024 15:24 schreef marc0871 het volgende:
Mijn tante kreeg er één van haar kinderen, toen ze 80 werd.
Gaat ze bijna dagelijks nog boodschappen mee doen.
Ze is ondertussen 85.
Piaggio MP3, Akrapovic uitlaat, Roof boxer helm, korte broek, nektasje.quote:
Zal wel niet, want vergeleken met mijn tante, is die dame op de foto dik.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:29 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik jouw tante op een driewieler
Zij is nog vetter dan een potje vaseline
Zij is zo groot, ze loopt op kerosine
Wat een machine
Hartstikke gezond dan blijft ze nog in beweging. Heel veel bejaarden kunnen dat niet meer.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:24 schreef marc0871 het volgende:
Mijn tante kreeg er één van haar kinderen, toen ze 80 werd.
Gaat ze bijna dagelijks nog boodschappen mee doen.
Ze is ondertussen 85.
quote:
Die zijn voor mensen met bijvoorbeeld Parkinson, (etc) die niet zo een goed evenwicht hebben. Of bejaarden. Of inderdaad mensen met een beperking.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:23 schreef datismijnmening het volgende:
Dan ben je echt een mongool als je daar op rijdt
Ik heb ze ook gezien voor mensen met epilepsie, dat als ze bijvoorbeeld vaak een absence hebben ze niet meteen omlazeren.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die zijn voor mensen met bijvoorbeeld Parkinson, (etc) die niet zo een goed evenwicht hebben. Of bejaarden. Of inderdaad mensen met een beperking.
hap hap hapquote:Op maandag 11 maart 2024 16:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die zijn voor mensen met bijvoorbeeld Parkinson, (etc) die niet zo een goed evenwicht hebben. Of bejaarden. Of inderdaad mensen met een beperking.
Super Horse?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Q.C.Passed het volgende:
Vaak zit deze sticker er ook op,
[ afbeelding ]
Ben er nog niet over uit welk land dat is.
Ik heb inderdaad een maatje die ook zo'n stikker heeft en volgens hem weet domweg niemand wat het betekend. Daarom zit deze er naastquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Q.C.Passed het volgende:
Vaak zit deze sticker er ook op,
[ afbeelding ]
Ben er nog niet over uit welk land dat is.
wat is dit dan voor oor aids? (begin was btw wel grappig maar daarna is het niks)quote:
Sowieso snap ik niet wat de mensen allemaal luisteren...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wat is dit dan voor oor aids? (begin was btw wel grappig maar daarna is het niks)
Ja toch lekker WoW muziek all day. Heb ook vaak muziek aan van Warcraft 2 en Warcraft 3 voor die eckte eckte. Doe ik ook als ik WoW speel. Of heavy/ death metal ;-)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet wat de mensen allemaal luisteren...
Ik zet gewoon elke dag deze op:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |