abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 april 2024 @ 21:53:27 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213090762
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:13 schreef Twieki het volgende:
Kennen jullie deze foto nog?

[ afbeelding ]

Sommigen worden helemaal bruin, terwijl ik er niks geks mee gedaan heb. Geplant in het najaar, dus daar kan 't niet aan liggen. Dat zou een goede tijd moeten zijn.

Het is nu te donker om nog een huidige foto te maken maar meerdere worden gewoon helemaal bruin en lijken af te sterven.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Staat het grondwater daar hoog?

https://www.marechal.be/i(...)oor%20zuurstofgebrek.
Resistance is futile.
pi_213109749
Wat een mooi weer vandaag!
Met vrolijke mini-tulpjes:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 april 2024 @ 20:52:43 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213113841
Ik probeer bigbags turfvrije biologische tuinaarde of bemeste tuinaarde te vinden. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wilde iets vinden dat goedkoper is dan BioKultura maar dat lijkt een illusie.

Ik kan overigens wel pallets met zakken vinden. Maar dan is er weer zo veel plastic :{
Spoilers!
pi_213114602
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer bigbags turfvrije biologische tuinaarde of bemeste tuinaarde te vinden. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wilde iets vinden dat goedkoper is dan BioKultura maar dat lijkt een illusie.

Ik kan overigens wel pallets met zakken vinden. Maar dan is er weer zo veel plastic :{
Heb je een biologische kweker in de buurt? Dan zou je die kunnen vragen waar die aan z'n grond komt.
Of een biologische hovenier, ook vaak een goed adres voor grotere partijen grond/snippers etc.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 april 2024 @ 21:50:53 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213114929
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2024 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Heb je een biologische kweker in de buurt? Dan zou je die kunnen vragen waar die aan z'n grond komt.
Of een biologische hovenier, ook vaak een goed adres voor grotere partijen grond/snippers etc.
Goede tip. Ik heb in de wijde omgeving 1 ecologisch tuinontwerper gevonden, men doet in dit deel van Brabant niet zo aan het milieu helaas.
Spoilers!
pi_213126522

Gaat hard in de voorpostzegel na de vele regen en nu de warme temperatuur.
Overal bloeit de judaspenning (gekke naam eigenlijk)
pi_213126743
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 16:18 schreef Blues het volgende:
judaspenning (gekke naam eigenlijk)
Dan zal ik eens kijken of ik daarover een mooi verhaal kan vertellen. In het volgende topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')