En vooral zo onnoemelijk schreeuwerig en iemand die de noodzaak voelt om áltijd alles op een 'grappige' manier te beschrijven. Dat is af en toe prima, en als dat spontaan komt ofzo een keertje, maar het klinkt bij hem zó geforceerd en het stopt nooitquote:Op zondag 17 maart 2024 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is Joris zo verschrikkelijk nationalistisch bij het shorttrack?
Het blijft kermisschaatsen natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:30 schreef Zorro het volgende:
Ik ga voetbal kijken .Die klotemuziek tijdens de races trek ik echt niet.
"Twee zussen en Suus" vond ik hilarisch, jammer dat hij die grap slechts drie keer maakte.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vooral zo onnoemelijk schreeuwerig en iemand die de noodzaak voelt om áltijd alles op een 'grappige' manier te beschrijven. Dat is af en toe prima, en als dat spontaan komt ofzo een keertje, maar het klinkt bij hem zó geforceerd en het stopt nooit
Zo misschien toch maar gewoon de VPN aan en de ISU-stream kijken.
Sowieso, dat ge-'Suus' moet ook eens stoppen. Alsof het z'n beste vriendin of z'n zus is ofzo. Hij noemt Velzeboer toch ook niet San of Miesj ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
"Twee zussen en Suus" vond ik hilarisch, jammer dat hij die grap slechts drie keer maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |