SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest dit 3x lezen om te begrijpen dat die 1500 heren je niet hadden geholpen met klussen vandaagquote:Op zondag 10 maart 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een slecht getimed ei!
Wij zijn net met de 1500 heren bezig. We waren zowaar bijtijds klaar met de klussen van vandaag maar moesten de 3 en 5km van gisteren nog kijken.
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:29 schreef sigme het volgende:
Wij hebben vandaag, voor het eerst in meer dan tien jaar, hier iemand gesproken. Een buur.
Een buut’nlander natuurlijk, dus gewoon in het Nederlands.
Die buren zitten hier sinds ‘20, en zij wonen hier fulltime dus wij weten wel van hun bestaan. De heer des huizes rijdt elke dag minimaal eenmaal heen en weer naar het dorp, dus dan horen we zijn auto op een paar honderd meter van ons passeren en op 1 punt kunnen we die auto dan zien. Dus wij weten alles.
Zijn vrouw maakte vanmiddag een ommetje en wij ook en toen kwamen we elkaar onvermijdelijk tegen dus praatje gemaakt. Nu gaan we een weekje bijkomen van zoveel sociale interactie.
quote:Op zondag 10 maart 2024 22:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moest dit 3x lezen om te begrijpen dat die 1500 heren je niet hadden geholpen met klussen vandaag![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Hallo!
Ik deed bardienst, kletsen met teamgenoten, collegesheets doorkijken voor morgen, laptop naar huis, verzamelen, hockeyen, colaatje en bittergarnituur, naar huis, tartaar en spinazie, stukje schaatsen kijken, college helemaal een keer hardop geven incl timing zodat ik kon bepalen wanneer pauzes, sheets online zetten, nu weer schaatsen. Ben bij de 3km.
En ergens tussendoor sloeg een teamgenoot heel hard een bal rechtstreeks net naast mn knie (per ongeluk natuurlijk) en zit daar dus nu een rode ring met blauw er omheen en is het een groot ei en doet elke buiging/strekking daardoor (best wel veel) pijnen loop ik daardoor mank. Het hockeyseizoen is weer begonnen hoor
top timing wel met ma 1x, di 1x, en wo 2x college geven en vr solli dus ook vier dagen kwartier lopen van station-werk en terug en anderhalf uur staan per college en zo
hopelijk trekt t door de regelmatige beweging wel sneller weg.
En voor de worthless without pics mensen:AutschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar waag het niet morgen de lift te nemenKun je college eventueel deels vanaf een kruk oid geven?
Kranplätze müssen verdichtet sein
Op je vraag: een lens iets met “spiegel” 500 mm, klein dingske, in een tasje, past op zijn toestel Olympus, onder de vraagprijs.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:02 schreef derLudolf het volgende: Is Mr X nog naar de fotografica geweest dan @:AnneX ? En nog iets gekocht? Ik heb niets gekocht dus heb zelfs nog een toestel verkocht aan iemand in een Discord groep
![]()
Gaat goed. Ik rol braaf elke dag en het viel me gisteravond op dat het veel minder pijnlijk rolde, ik kon nu ineens wel met m'n hele lichaamsgewicht op de rol hangen. Vanochtend weer wat minder goed, maar dat lijkt een patroon te zijn na een actieve dag. En ja, ik heb gister de hele dag vrijwilligerswerk gedaan dus de hele dag gestaanquote:Op zondag 10 maart 2024 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, hoe is het met de foamroller?
Ik dacht aan je. Ik zit nu met een balletje met uitstulpsels onder mijn hiel mijn hielspoor te bestrijden
Ik deed ooit dingen uit de keuken die ik weinig gebruik naar de kelder. Onder het mom van 'als ik het dan nodig heb dan staat het daar'. Ik geloof dat ik in de afgelopen jaren die doos nog nooit weer heb open gemaaktquote:Op maandag 11 maart 2024 08:46 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Ik ben maar eens begonnen aan het her-inrichten van de keuken. Alles dat ik niet regelmatig gebruik gaat in bakken naar de schuur, zodat de dingen die ik regelmatig gebruik een plaats kunnen krijgen in de kasten. Het aanrecht stond inmiddels zo vol met dingen die daar hun permanente plaats hebben gekregen, dat het niet fijn meer werken was.
Ik maak ook meteen een schifting met dingen voor 't Goed inderdaad. Maar bakvormen ed komen toch wel af en toe uit de kast, dat die dan een paar stappen verderop staan zal nog wel werken. Dat heb ik nu ook met plastic (kinder)servies, barbecuespullen en de bordenwarmer.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed ooit dingen uit de keuken die ik weinig gebruik naar de kelder. Onder het mom van 'als ik het dan nodig heb dan staat het daar'. Ik geloof dat ik in de afgelopen jaren die doos nog nooit weer heb open gemaakt
Zelhem gok ik?quote:Op maandag 11 maart 2024 07:53 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren was wel leuk, ik ben naar de Achterhoek gefietst om te helpen bij een survivalwedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |