abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 10 maart 2024 @ 21:00:47 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212777407
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212777877
Hallo!

Ik deed bardienst, kletsen met teamgenoten, collegesheets doorkijken voor morgen, laptop naar huis, verzamelen, hockeyen, colaatje en bittergarnituur, naar huis, tartaar en spinazie, stukje schaatsen kijken, college helemaal een keer hardop geven incl timing zodat ik kon bepalen wanneer pauzes, sheets online zetten, nu weer schaatsen. Ben bij de 3km.

En ergens tussendoor sloeg een teamgenoot heel hard een bal rechtstreeks net naast mn knie (per ongeluk natuurlijk) en zit daar dus nu een rode ring met blauw er omheen en is het een groot ei en doet elke buiging/strekking daardoor (best wel veel) pijn }:| en loop ik daardoor mank. Het hockeyseizoen is weer begonnen hoor :') top timing wel met ma 1x, di 1x, en wo 2x college geven en vr solli dus ook vier dagen kwartier lopen van station-werk en terug en anderhalf uur staan per college en zo :+ hopelijk trekt t door de regelmatige beweging wel sneller weg.

En voor de worthless without pics mensen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212777922
Auwwww :X
Kusje dr'op!
pi_212778013
Auwwww, da’s een best ei. Nog wel bescheiden kleurtje maar dat zal morgenochtend heel anders zijn
Hopelijk kan je wel lekker slapen vannacht
We have far more in common than that which devides us..
pi_212778116
Oh vlinder! Ei!
:*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212778134
Wat een slecht getimed ei!

Wij zijn net met de 1500 heren bezig. We waren zowaar bijtijds klaar met de klussen van vandaag maar moesten de 3 en 5km van gisteren nog kijken.
Spoilers!
pi_212778270
Wij hebben vandaag, voor het eerst in meer dan tien jaar, hier iemand gesproken. Een buur.
Een buut’nlander natuurlijk, dus gewoon in het Nederlands.
Die buren zitten hier sinds ‘20, en zij wonen hier fulltime dus wij weten wel van hun bestaan. De heer des huizes rijdt elke dag minimaal eenmaal heen en weer naar het dorp, dus dan horen we zijn auto op een paar honderd meter van ons passeren en op 1 punt kunnen we die auto dan zien. Dus wij weten alles.

Zijn vrouw maakte vanmiddag een ommetje en wij ook en toen kwamen we elkaar onvermijdelijk tegen dus praatje gemaakt. Nu gaan we een weekje bijkomen van zoveel sociale interactie.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212779466
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een slecht getimed ei!

Wij zijn net met de 1500 heren bezig. We waren zowaar bijtijds klaar met de klussen van vandaag maar moesten de 3 en 5km van gisteren nog kijken.
Ik moest dit 3x lezen om te begrijpen dat die 1500 heren je niet hadden geholpen met klussen vandaag :@ :D
pi_212779516
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:29 schreef sigme het volgende:
Wij hebben vandaag, voor het eerst in meer dan tien jaar, hier iemand gesproken. Een buur.
Een buut’nlander natuurlijk, dus gewoon in het Nederlands.
Die buren zitten hier sinds ‘20, en zij wonen hier fulltime dus wij weten wel van hun bestaan. De heer des huizes rijdt elke dag minimaal eenmaal heen en weer naar het dorp, dus dan horen we zijn auto op een paar honderd meter van ons passeren en op 1 punt kunnen we die auto dan zien. Dus wij weten alles.

Zijn vrouw maakte vanmiddag een ommetje en wij ook en toen kwamen we elkaar onvermijdelijk tegen dus praatje gemaakt. Nu gaan we een weekje bijkomen van zoveel sociale interactie.
:%
Leuke mensen?
  zondag 10 maart 2024 @ 22:12:51 #10
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212779792
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik moest dit 3x lezen om te begrijpen dat die 1500 heren je niet hadden geholpen met klussen vandaag :@ :D
:D

Helpende handen zijn altijd welkom maar 1500 zijn er meer dan 1 per vierkante meter.
Spoilers!
  Moderator zondag 10 maart 2024 @ 22:22:26 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212779928
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Hallo!

Ik deed bardienst, kletsen met teamgenoten, collegesheets doorkijken voor morgen, laptop naar huis, verzamelen, hockeyen, colaatje en bittergarnituur, naar huis, tartaar en spinazie, stukje schaatsen kijken, college helemaal een keer hardop geven incl timing zodat ik kon bepalen wanneer pauzes, sheets online zetten, nu weer schaatsen. Ben bij de 3km.

En ergens tussendoor sloeg een teamgenoot heel hard een bal rechtstreeks net naast mn knie (per ongeluk natuurlijk) en zit daar dus nu een rode ring met blauw er omheen en is het een groot ei en doet elke buiging/strekking daardoor (best wel veel) pijn }:| en loop ik daardoor mank. Het hockeyseizoen is weer begonnen hoor :') top timing wel met ma 1x, di 1x, en wo 2x college geven en vr solli dus ook vier dagen kwartier lopen van station-werk en terug en anderhalf uur staan per college en zo :+ hopelijk trekt t door de regelmatige beweging wel sneller weg.

En voor de worthless without pics mensen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autsch :{

Maar waag het niet morgen de lift te nemen :P Kun je college eventueel deels vanaf een kruk oid geven?
pi_212780010
Onverwacht Italiaans gegeten: risotto met gorgonzala en peer.
Toet: panna cotta met framboos. :Y) Lekkuh lekkuh allemaal.
En dito gezelschap.

@derLudolf
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:02 schreef derLudolf het volgende: Is Mr X nog naar de fotografica geweest dan @:AnneX ? En nog iets gekocht? Ik heb niets gekocht dus heb zelfs nog een toestel verkocht aan iemand in een Discord groep :)
Op je vraag: een lens iets met “spiegel” 500 mm, klein dingske, in een tasje, past op zijn toestel Olympus, onder de vraagprijs. w/
En toen gingen we maar uit eten, want laat thuis.

@sigme En die buurlui, die er al 10 jaar definitief wonen: hoezo gaat de man ie.de.re dag naar het dorp met de auto?
Waren zij ook nieuwsgierig naar jullie?
pi_212780028
Oh en twee Chardonnaye en ook nog limoncello van het huis.
(Drie van de vier kennen de eigenaar en de eigenaar kent ons) . Hik.
#niks meer gewend.
  zondag 10 maart 2024 @ 22:32:51 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212780050
Mooi WK Allround _O_
Spoilers!
pi_212781642
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, hoe is het met de foamroller?

Ik dacht aan je. Ik zit nu met een balletje met uitstulpsels onder mijn hiel mijn hielspoor te bestrijden :X
Gaat goed. Ik rol braaf elke dag en het viel me gisteravond op dat het veel minder pijnlijk rolde, ik kon nu ineens wel met m'n hele lichaamsgewicht op de rol hangen. Vanochtend weer wat minder goed, maar dat lijkt een patroon te zijn na een actieve dag. En ja, ik heb gister de hele dag vrijwilligerswerk gedaan dus de hele dag gestaan :X

Gisteren was wel leuk, ik ben naar de Achterhoek gefietst om te helpen bij een survivalwedstrijd. Moest er om 8:30 zijn dus zat 6:10 op de fiets, kwam helaas wat te laat want de hele weg tegenwind, maar maakte niet uit want we stonden op het eind van het parcours. Ik bleek samen met een medewerker van de landelijke bond te staan, dus die had van alles interessants te vertellen. Helaas stonden we wel in een bijzonder zompig stukje land, dus heb de hele dag koude natte voeten gehad :') volgende keer rubberlaarzen!
Ik was rond 20:00 thuis na een fietsrit met O+ wind mee O+
pi_212781646
@vlindertje89 ei _O_
Hopelijk valt het mee!
Succes deze week :*
pi_212782270
Goedemorgen! Ik ben maar eens begonnen aan het her-inrichten van de keuken. Alles dat ik niet regelmatig gebruik gaat in bakken naar de schuur, zodat de dingen die ik regelmatig gebruik een plaats kunnen krijgen in de kasten. Het aanrecht stond inmiddels zo vol met dingen die daar hun permanente plaats hebben gekregen, dat het niet fijn meer werken was.
pi_212782301
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:46 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Ik ben maar eens begonnen aan het her-inrichten van de keuken. Alles dat ik niet regelmatig gebruik gaat in bakken naar de schuur, zodat de dingen die ik regelmatig gebruik een plaats kunnen krijgen in de kasten. Het aanrecht stond inmiddels zo vol met dingen die daar hun permanente plaats hebben gekregen, dat het niet fijn meer werken was.
Ik deed ooit dingen uit de keuken die ik weinig gebruik naar de kelder. Onder het mom van 'als ik het dan nodig heb dan staat het daar'. Ik geloof dat ik in de afgelopen jaren die doos nog nooit weer heb open gemaakt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212782328
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik deed ooit dingen uit de keuken die ik weinig gebruik naar de kelder. Onder het mom van 'als ik het dan nodig heb dan staat het daar'. Ik geloof dat ik in de afgelopen jaren die doos nog nooit weer heb open gemaakt :')
Ik maak ook meteen een schifting met dingen voor 't Goed inderdaad. Maar bakvormen ed komen toch wel af en toe uit de kast, dat die dan een paar stappen verderop staan zal nog wel werken. Dat heb ik nu ook met plastic (kinder)servies, barbecuespullen en de bordenwarmer.
Al staat het vervolgens in de schuur stof te vangen, dan staat het in ieder geval niet in de weg in de keuken :D .
pi_212782331
Goedemorgen!
Hier is de buiïgheid weer voorbij, vandaag zon & wind. Nu 10 graden en we zitten binnen bij de houtkachel. Met koffie, water gekookt op de houtkachel zoals elke ochtend. Sta ik op als het water kookt :P

Straks buiten ontbijten 8-)

@AnneX *wij* zitten hier al meer dan tien jaar. *Zij* zitten hier sinds 2020. Ze halen in elk geval vaak 500liter water in het dorp. Op een karretje achter de auto. Ze hebben hun huis gekocht van buur’nlanders (Fransen) die daarneerstreken toen wij hier al zaten maar die dus na een paar jaar verkochten (voor 60duizend). Deze Nl-ers wilden er iets met een rustieke camping gaan doen maar dat wordt niks dus nu willen zij ook verkopen maar ze hebben er nogal veel tijd en extra bouwsels in gestoken dus nu moet het nóg duurder - ik denk niet dat ze het kwijt gaan raken.
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 08:55:25 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212782339
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 07:53 schreef Tele6 het volgende:

Gisteren was wel leuk, ik ben naar de Achterhoek gefietst om te helpen bij een survivalwedstrijd.
Zelhem gok ik? :)
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 08:57:49 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212782351
's avonds wind mee, meestal is de wind bij mij dan gaan liggen of gedraaid :')
pi_212782359
Ik heb helemaal niets gedaan op mijn werk vannacht, dus ik keek de Oscars. Ik ben iemand aan het inwerken en ze is echt heel goed en ik had ook wel kunnen gaan slapen. Dan was het ook allemaal wel goed gekomen. Dat is zo fijn, zulke collega's O+

Zelhem, daar woonden nog voorouders van mij :7 Ben er zelf nog nooit geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212782416
Ik heb laatst verborgen verleden zitten kijken omdat Raven van dorst de gast was. Dat zou ik stiekem wel eens willen doen :D zonder dat ik er een suffe genealogiehobby voor moet ontwikkelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212782473
Oom van me heeft ooit flink wat generaties teruggezocht.
Waarbij er een landgoed én familiewapen opdook :D

Nu vindt oom zich best een belangrijke man dus we hebben het vermoeden dat er creatief ‘geboekhoud(t)?’ is :') En dat zelfs hij niet brutaal genoeg was om er ook nog een adellijke titel bij te verzinnen.
Of hij wist dat die leugen te makkelijk traceerbaar was, kan ook :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')