Wordt op de PS5 wel een uitdaging om dat netjes te houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af en toe zte je gewoon je redbulletje er op ja
Dat verklaart dan de vorm eindelijk! Geen dienblad meer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wordt op de PS5 wel een uitdaging om dat netjes te houden
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verklaart dan de vorm eindelijk! Geen dienblad meer.
250quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:44 schreef Friday12 het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)555841-playstation-4
Kijk deze dan@:StateOfMind @:Ang3l
Is nog in goede staat"quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:44 schreef Friday12 het volgende:
Hij staat nog welquote:
Ik had hem gekocht toevallig een maand of 2 terug, in de eerste instantie een leuke setup, leuke combat.quote:
Godskolere 😱quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:44 schreef Friday12 het volgende:
Ik ben van mening dat spullen er zijn om gebruikt te worden maar dit is wel echt overdrevenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap niet hoe sommigen zo slecht met hun spullen om gaan.
Ik ben altijd extreem zuinig op mijn spullen.
Maar een ps4 als je die gebruikt. Dan kan er toch ook vrijwel niks kapot gaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat spullen er zijn om gebruikt te worden maar dit is wel echt overdreven
Die laatste PS4 ziet eruit alsof die een Ruzzische raketaanval heeft overleefdquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar een ps4 als je die gebruikt. Dan kan er toch ook vrijwel niks kapot gaanDat ding staat ergens enige wanneer je het aanraakt is wanneer je er een disc in moet doen
De originele PlayStation staat nog ergens bij mijn ouders.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb nog een ps1 staan, dat ding is alleen stoffig geworden en die heb ik jaren als kind gebruikt.
Zo ver ga ik dan weer niet, ze gaan gewoon naar zolder.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die laatste PS4 ziet eruit alsof die een Ruzzische raketaanval heeft overleefd
Wil niet weten wat daarmee gebeurd is.
Kijk, dat ie stoffig wordt als ie langere tijd niet gebruikt wordt, dat kan ik nog snappen.
Maar zelfs dan stof je die regelmatig af.
Ik ga persoonlijk zelfs zo ver dat de console die ik de console die ik op dat moment langdurig niet gebruik (ik heb de PS5 en de Series X) afdek met een doekje
Nice, de originele playstation was mijn eerste console ooit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De originele PlayStation staat nog ergens bij mijn ouders.
Met de Commodore 64 en de Amiga 500
Of de controller op moet laden, en dan kan ik me nog wel eens voorstellen dat er iemand struikelt en BAM dat ding uit de kast flikkert of zoquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar een ps4 als je die gebruikt. Dan kan er toch ook vrijwel niks kapot gaanDat ding staat ergens enige wanneer je het aanraakt is wanneer je er een disc in moet doen
Ik de 2 en 3 en 4, en die zijn allemaal idd nog in prima staat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb nog een ps1 staan, dat ding is alleen stoffig geworden en die heb ik jaren als kind gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |