Voorbeschouwen alsof de race vandaag zou zijn en om 18.00 uur is de start van de wedstrijdquote:
Je start de F1TV stream zodat de intro precies om 17:55 begint, daarna kijk je gezellig de race zoals het hoort op zondag.quote:
Eigenlijk zou dit spoilervrij moeten zijn, foeiquote:Op zondag 10 maart 2024 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
Ik gok op een spin van Ric die we niet in beeld krijgen.
Behalve dat we die wel in beeld krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
Ik gok op een spin van Ric die we niet in beeld krijgen.
Zoals live live sport kijken.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik helaas niet. Belangrijker zaken te doen
Je moet het laten bezorgen.quote:
Doen die eikels nietquote:
ah zoquote:Op zondag 10 maart 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen die eikels niet
Dan had ik gelijk voor 2 dagen eten moeten bestellen.
Voor mij is het gelukkig praktisch een steenworp afstand, ik val gewoon in een ander postcodegebied. Ik ga er wel nu wat eerder naartoe omdat ervaring leert dat ze vaak gewoon na 10 minuten al komen, dus misschien heb ik mazzel.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah zo
Mijn favo restaurant bezorgt ook nietNu haal ik daar ook niet af, want om daar beetje snel te komen moet ik sowieso 1 terp over fietsen
nog 2minquote:
knurftquote:
Die van mij ookquote:
ik liep een sec achter op je.. overleven we welquote:
Sommige gewoontes veranderen nooitquote:
Zit denk ik wel goed. Ik typ langzaam enzo.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik liep een sec achter op je.. overleven we wel
Doe ik met de race ook
Gisteren heb ik m'n hele databundel opgemaakt aan het kunnen zien van de startquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren heb ik m'n hele databundel opgemaakt aan het kunnen zien van de start
Ja, ik loop denk ik iets voor op je. Maakt niet uit.quote:
DC krijgen we nu even in beeld odat hij op deze dag oa Australie 2003 wonquote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik loop denk ik iets voor op je. Maakt niet uit.
Dus overleef ik wel nuquote:
echt hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zondag 10 maart 2024 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus overleef ik wel nu
Zal wel rond hetzelfde moment m'n huis weer binnenstappen, tijdens de tweede ronde.
Weinig Gas(ly)quote:Op zondag 10 maart 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
ow jee daar gaat mn manager, Gasly nu al een versnellingsprobleem
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:06 schreef Jane het volgende:
Om het toch een beetje 'nieuw' te laten zijn, heb ik vandaag het Viaplay-commentaar er bij.
what else is new?quote:
als ik jou was zou ik meedoen met de totoquote:Op zondag 10 maart 2024 18:14 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Norris en Hamilton buiten blijven.
Ik was Zhou vergeten. En Hulk?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik meedoen met de toto
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:14 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Norris en Hamilton buiten blijven.
ow ja das geen winstquote:
3 rondjesquote:Op zondag 10 maart 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
Hoe lang kan Norris Max achter zich houden?
ja als die zo verder gaat dan gaat hij in de punten rijdenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
Met het geluid van F1TV, dat bolletje boven aan is van F1TV zelf en Engels er onder is Sky?
ja oke dus toch ik dacht de stemmen van dat engels al te herkennen van de keren dat ik SKY keek...quote:
Op deze manier wordt ie weer geen wkquote:
Ik kijk met f1tv commentaar. Ik kan Crofty commentaar niet aan. Over Viaplay ga ik niet eens aan beginnen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke dus toch ik dacht de stemmen van dat engels al te herkennen van de keren dat ik SKY keek...
kan ik me voorstellen iddquote:Op zondag 10 maart 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk met f1tv commentaar. Ik kan Crofty commentaar niet aan. Over Viaplay ga ik niet eens aan beginnen.
Nog een jaartje. Dan worden ze verbannen naar de radio op die ene zender die niet eens bestaat.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk met f1tv commentaar. Ik kan Crofty commentaar niet aan. Over Viaplay ga ik niet eens aan beginnen.
Zou komende week bekend worden gemaakt wie de rechten heeft vanaf 2025?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een jaartje. Dan worden ze verbannen naar de radio op die ene zender die niet eens bestaat.
En ik heb die nog steeds niet gezien.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
F1 commentaar blijft het druk hebben over de jump start van Norris
Ze kunnen het niet loslatenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
F1 commentaar blijft het druk hebben over de jump start van Norris
wat dat betreft is sky commentaar eigenlijk objectieverquote:
Kunnen ze al Abu Dabhi 2021 loslaten?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dat betreft is sky commentaar eigenlijk objectiever
Volgens mij hebben ze wel door dat Ham geen schim is van destijdsquote:Op zondag 10 maart 2024 18:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen ze al Abu Dabhi 2021 loslaten?
veel te laat eigenlijkquote:
Wanneer maken ze hem weer wakker?quote:
denk als hij bij Ferrari op de stoep wordt gelegd in een rieten mandjequote:Op zondag 10 maart 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer maken ze hem weer wakker?
Logisch wel.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk als hij bij Ferrari op de stoep wordt gelegd in een rieten mandje
ja dat gesprokkel van die 1 2 en 3 puntjes van hem wordt Mercedes ook niet kampioen meequote:
Sky luisterenquote:Op zondag 10 maart 2024 19:08 schreef Nizno het volgende:
Hahaha Sky was aan het pochen dat Ham wel even lekker snel Lando voorbij zou gaan.. en hop het gat is 1.104
heb F1TV commentaar ook aan. Luister stereoquote:
Zowaar gezien.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
He @:nattekat
zag je dat? dat was een grote zwarte spin
hahahahahahaaquote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Weet nu ook waarom ik het gemist heb, ik maakte me klaar om weg te gaan precies 24 uur geleden
Oranje zou leuk zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar het volgende vakje dat kan worden voorzien van een kleurtje
Natte katten kunnen dat.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
sinds wanneer kunnen katten autorijden?
quote:Op zondag 10 maart 2024 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Natte katten kunnen dat.
Die kijken ook gewoon F1 tijdens het rijden
F1outrogenotquote:
kan ook zwaaien naar iemand beneden geweest zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
Werd Perez nou genegeerd toen hij een box wilde geven?
Afhakerquote:Op zondag 10 maart 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
ik sla de nabeschouwing over en zeg... tot over twee week
was gezellig hier
vooral dat ik 4 keer kon kwartetten
ja nee tegen zoveel gezelligheid kan ik niet opquote:
Het is hier niet meer gezellig zonder je.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee tegen zoveel gezelligheid kan ik niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |