Ik ben mijn laatste oma verloren toen ik 8 was, opa's waren er toen al niet meer.quote:Op zondag 10 maart 2024 07:27 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb mijn omas nooit echt gekend, zijn beide overleden toen ik 4 was en nooit een band gehad met mijn opas en die zijn ook al jaren weg dus echt een opa en oma band heb helaas nooit gehad.
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:41 schreef Chandler het volgende:
Dank allemaal voor jullie reacties, ik voel verdriet maar ook liefde. Dat ze in mijn leven is geweest en mij heel veel wijsheden heeft meegegeven! Daarvoor ben ik haar dan ook eeuwig dankbaar en zal met plezier terug denken aan onze mooie momenten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevoeging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 11-03-2024 14:21:44 ]Tails tell tales
Sterktequote:Op maandag 11 maart 2024 16:20 schreef bleiblei het volgende:
Ten eerste gecondoleerd met je verlies.
Ik moet zeggen dat mijn eigen laatste opa alweer een tijdje geleden gegaan is (80+). De oma van mijn vrouw 2-3 jaar geleden (90+). En dat was ergens wel goed. Die had een lang leven achter de rug en was er zelf ook al een tijdje klaar mee (zeker nadat haar dochter, mijn schoonmoeder overleed).
Maar iets minder dan 2 weken geleden is mijn eigen vader ineens onverwacht overleden. Godverdomme... Dat doet pijn. Dat kan je echt het beste zo lang mogelijk uitstellen. Ouders moeten zo lang mogelijk leven. Maar ja, helaas.
Paar dagen verder, hoe is het nu met jou naar omstandigheden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:11 schreef Chandler het volgende:
Sinds gisteren ben ik niet meer gezegend met een opa of een oma, mijn laatste opa is al een paar jaar geleden overleden en gisteren heeft mijn oma zelf gekozen om het leven te verlaten...
Mijn gevoel is sindsdien een beetje leeg, alsof ze een gat achterlaat wat niet gevuld kan worden en dat is natuurlijk ook zo...
Ik heb heel veel dierbare herinneringen aan mijn lieve oma (86 geworden) en ben blij dat ze nu daar is waar ze altijd al naar toe wilde (het paradijs, het eeuwige leven) en dat zonder ziekte bed. (dat doet mij dan wel weer goed).
Hoe ervaarden jullie dit?
Sterkte.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:20 schreef bleiblei het volgende:
Ten eerste gecondoleerd met je verlies.
Ik moet zeggen dat mijn eigen laatste opa alweer een tijdje geleden gegaan is (80+). De oma van mijn vrouw 2-3 jaar geleden (90+). En dat was ergens wel goed. Die had een lang leven achter de rug en was er zelf ook al een tijdje klaar mee (zeker nadat haar dochter, mijn schoonmoeder overleed).
Maar iets minder dan 2 weken geleden is mijn eigen vader ineens onverwacht overleden. Godverdomme... Dat doet pijn. Dat kan je echt het beste zo lang mogelijk uitstellen. Ouders moeten zo lang mogelijk leven. Maar ja, helaas.
Sterkte voor jou en fijn voor je oma.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:11 schreef Chandler het volgende:
Sinds gisteren ben ik niet meer gezegend met een opa of een oma, mijn laatste opa is al een paar jaar geleden overleden en gisteren heeft mijn oma zelf gekozen om het leven te verlaten...
Mijn gevoel is sindsdien een beetje leeg, alsof ze een gat achterlaat wat niet gevuld kan worden en dat is natuurlijk ook zo...
Ik heb heel veel dierbare herinneringen aan mijn lieve oma (86 geworden) en ben blij dat ze nu daar is waar ze altijd al naar toe wilde (het paradijs, het eeuwige leven) en dat zonder ziekte bed. (dat doet mij dan wel weer goed).
Hoe ervaarden jullie dit?
Lief dat je het vraagt! eigenlijk gaat het best wel goed, ik heb er vrede mee. Zeker omdat ze het zelf wilde. Ze heeft zelf haar eind bepaald door te stoppen met eten en drinken en met een beetje morfine was het inslapen zo gebeurd, ze heeft maar een paar dagen in een hospice gezeten en dat was goed. Morgen het afscheid van haar en dat zal zeker gaan met een glimlach en een traan... maar toch voelt het goed.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:07 schreef Seven. het volgende:
Paar dagen verder, hoe is het nu met jou naar omstandigheden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |