quote:
Op zondag 10 maart 2024 05:24 schreef Eightyone het volgende:[..]
Ik drink heel weinig, maar in één week tijd heb ik al twee keer over dezelfde klasgenote van vroeger gedroomd.
Hoe zij opeens in m'n dromen terecht gekomen is, weet ik niet. De betreffende persoon is iig niet bepaald iemand die ik 'in real life' graag tegen zou komen (is ook al +20 jaar niet meer gebeurd, en gezien de totale afwezigheid op Google en social media heb ik ook geen idee of ze überhaupt nog leeft).
Er komen sowieso veel oude bekenden in m'n dromen voor. Deels leuke personen, deels niet.
Gelukkig al heel lang niet meer, maar had 10-15+ jaar terug, regelmatig dezelfde soort dromen.
Dat ik mijn klasgenootjes (altijd de dames) op de bodem van het zwembad zag liggen.
Dook er direct in om ze te redden en dat lukte altijd, gevolgd door een kusje als belonging hahah!
Verder veel gedroomd dat ik vliegen kon, maar dit ging nooit echt als Superman bijv.
Nee ik moest ik hard werken en flapperen met mijn armen.
Als ik dan wakker werd was ik ook aardig uitgeput XD
Andere dromen die minder leuk waren gingen voornamelijk over de vrouwen waar mee ik samen was.
Het ene moment waren ze bij me, het andere moment kon ik ze niet vinden en liep ik in paniek te zoeken.