abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212762984
Vroeger droomde ik nooit echt raar. Had nachtmerries toen ik 10 jaar oud was etc. maar dat is niet raar. Maar nu vooral de laatste 2 jaren heb ik eigenlijk steeds vaker minder fijne dromen waarbij ik gelukkig wel wakker wordt. 1 van de dromen die me bijblijft is dat ik mijn kindje in mijn armen heb maar die is 2 cm. groot ofzo en ik weet dat het niet goed is.

Een andere is dat ik elke keer mijn kinderen uit het oog verlies. Mijn kind is bij me en daarna weer niet en dan zit ik de rest van de droom te zoeken naar haar.

Ook veel dromen dat ik gedood wordt door dinosauriërs.

Ook dat ik vlieg maar dat ik val.

Heb ook steeds vaker dat ik droom dat ik in een droom zit en dan weet ik uit die droom te ontsnappen en denk ik dat ik wakker ben maar dan word ik echt wakker en besef ik dat ik nog niet echt wakker was. Een enkele keer dat ik weet uit mijn ogen te kijken maar die vallen direct weer dicht (terwijl ik bewust ben) ik zie dan het gordijn maar ik kan niet direct echt wakker worden. Dat duurt misschien 2 minuten voordat ik me kan omdraaien en echt mijn ogen open kan doen en wakker ben. Niet zo'n tof gevoel maar ben het wat gewend.

Het is allemaal niet al te fijn maar goed, ik wil eigenlijk vooral weten wat dit kan betekenen. Ik noemde maar even op wat in me opkwam
pi_212763514
dromen is goed voor een levendige fantasie
  zaterdag 9 maart 2024 @ 23:01:04 #4
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212764356
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 22:02 schreef Masberum het volgende:
1 van de dromen die me bijblijft is dat ik mijn kindje in mijn armen heb maar die is 2 cm. groot ofzo
De droom ging niet over iets van 2 centimeter in je hand?
Le Diable
pi_212764914
Veel alcohol inname kan vreemde dromen veroorzaken.
Hoef je geen diepere betekenis achter te zoeken, je hersenen maken kortsluiting door de drank.

Graag gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212765195
In mijn dromen komen heel vaak neerstortende vliegtuigen voor :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 10 maart 2024 @ 00:50:21 #7
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_212765555
Dromen zijn de ultieme definitie van B.S.
Je kan ze gerust zonder enige bedenking naast je neer leggen.
  zondag 10 maart 2024 @ 02:45:52 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_212765957
Je droom voorspelt dat er zeven jaren overvloed zullen komen en daarna zeven jaren schaarste en ik adviseer je om iemand aan te stellen die ervoor zal zorgen dat er tijdens de eerste zeven jaar graanvoorraden aangelegd worden.
Je bent een waardeloze agent.
  zondag 10 maart 2024 @ 05:24:30 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212766078
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 23:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Veel alcohol inname kan vreemde dromen veroorzaken.
Hoef je geen diepere betekenis achter te zoeken, je hersenen maken kortsluiting door de drank.

Graag gedaan.
Ik drink heel weinig, maar in één week tijd heb ik al twee keer over dezelfde klasgenote van vroeger gedroomd.

Hoe zij opeens in m'n dromen terecht gekomen is, weet ik niet. De betreffende persoon is iig niet bepaald iemand die ik 'in real life' graag tegen zou komen (is ook al +20 jaar niet meer gebeurd, en gezien de totale afwezigheid op Google en social media heb ik ook geen idee of ze überhaupt nog leeft).

Er komen sowieso veel oude bekenden in m'n dromen voor. Deels leuke personen, deels niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eightyone op 10-03-2024 05:31:13 ]
pi_212768795
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 05:24 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik drink heel weinig, maar in één week tijd heb ik al twee keer over dezelfde klasgenote van vroeger gedroomd.

Hoe zij opeens in m'n dromen terecht gekomen is, weet ik niet. De betreffende persoon is iig niet bepaald iemand die ik 'in real life' graag tegen zou komen (is ook al +20 jaar niet meer gebeurd, en gezien de totale afwezigheid op Google en social media heb ik ook geen idee of ze überhaupt nog leeft).

Er komen sowieso veel oude bekenden in m'n dromen voor. Deels leuke personen, deels niet.

Gelukkig al heel lang niet meer, maar had 10-15+ jaar terug, regelmatig dezelfde soort dromen.
Dat ik mijn klasgenootjes (altijd de dames) op de bodem van het zwembad zag liggen.
Dook er direct in om ze te redden en dat lukte altijd, gevolgd door een kusje als belonging hahah!

Verder veel gedroomd dat ik vliegen kon, maar dit ging nooit echt als Superman bijv.
Nee ik moest ik hard werken en flapperen met mijn armen.
Als ik dan wakker werd was ik ook aardig uitgeput XD

Andere dromen die minder leuk waren gingen voornamelijk over de vrouwen waar mee ik samen was.
Het ene moment waren ze bij me, het andere moment kon ik ze niet vinden en liep ik in paniek te zoeken.
  maandag 11 maart 2024 @ 17:22:59 #11
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212787691
Vannacht weer wat raars: dromen over een of andere speurtocht of zo, waarbij ik steeds door een ander huisje heen moest lopen, er steeds moeilijker doorheen kwam, en er op een gegeven moment in opgesloten kwam te zitten. Een vervallen, al wat wegrottend huisje. Schreeuwen vanaf een balustrade naar beneden, maar niemand reageerde. :{

En toen schrok ik wakker.

Veel vreemde nachtelijke avonturen iig. Ze worden ook vaak beleefd in een of andere (streek-)bus.
pi_212787811
https://www.lichaamengeest.be/dromen.php

" betekenis van dromen:1500 dromen uitgelegd volgens beginletter onderwerp.
  maandag 11 maart 2024 @ 17:38:56 #13
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212787889
Ja, ik zoek de betekenis ook wel op. Bij het zoeken kom ik zelf vaak bij dromen.site uit.

Het zijn er de laatste tijd best veel; het zal wel een verwerking zijn van dingen die in het wakkere deel van m'n leven spelen.
  woensdag 13 maart 2024 @ 09:13:35 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212806764
Droom eigenlijk heel weinig, maar als ik droom is het fucking raar.
Vanacht dat ik weer lekkage had van de bovenbuurman had en dat ik bij hem binnenstormde, de lekkage vond en hem met zn gezicht in het water drukte en naar hem schreeuwde: MAAK DIE SHIT MOTHERFUCKING IK ZIT AL MAANDEN IN EEN ZWEMBAD ONDER JOU GODVERDOMME
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')