Magnussen heeft wel de punt voor Haas gescoord, hoor. Of in elk geval de voorzet gedaan, zodat Hulkenberg 'm kon inkoppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:50 schreef DjVero het volgende:
Ricciardo en Bottas beiden kleurloos, zeg, vooral laatstgenoemde. Magnussen weer eens te onbesuisd.... Zullen na dit jaar wel klaar zijn, vermoed ik. Stroll hopelijk ook.
eens. Niet teruggeven, bericht wedstrijdleiding, negeer je die -> drivethroughquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:02 schreef pmponer het volgende:
Precies, en daarom zouden de straffen anders moeten
Hij is Schumacher nu voorbij. Aan het eind van dit seizoen is de ranglijst tussen die 3 waarschijnlijk:quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:36 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen is wel richting het winstpercentage van Schumacher en HAM aan het kruipen.
Motogp valt de beslissing in max 3 min en moet je een langere bocht van het cirquit nemen, DT is een zware straf in Motogpquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eens. Niet teruggeven, bericht wedstrijdleiding, negeer je die -> drivethrough
voor Ham geëindigd, die volgend jaar in die rode auto rijdt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:15 schreef WillemsJ het volgende:
Zo, net de race gezien. Kon het helaas niet live volgen wegens een familie noodgeval! Maar wat waren de RB20's toch weer goed zeg!! Leuk ook dat Bearman gewoon zowel Norris én Hamilton achter kon houden! Wat een klasbak!
Damnquote:
Ferrari is dit jaar wel overduidelijk de beste auto na Red Bull. Die Mercedes vecht het uit om P3 t/m P5 met McLaren en Aston Martin en lijkt dus niet de gewenste 'revolutionaire' verbeteringen te brengen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor Ham geëindigd, die volgend jaar in die rode auto rijdt.
Maar nog steeds is Max voor hem helaas te snel. Maar de Red Bull's gaan weer erg lekker.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Die Red Bull lijkt Perez dit jaar ook veel beter te liggen.
Vond het wel indrukwekkend om te zien hoe ver Perez bij de eerste inhaalpoging achter Leclerc reed en het gat nog met gemak dicht leek te rijden. Ik krijg langzamerhand het idee dat het gat tussen Red Bull en de andere teams alleen maar groter is geworden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:52 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Maar nog steeds is Max voor hem helaas te snel. Maar de Red Bull's gaan weer erg lekker.
Klopt, maar ik denk ook niet echt dat Max aan het pushen was, het gat bleef de laatste ronden tussen de 6 en 8 secondenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vond het wel indrukwekkend om te zien hoe ver Perez bij de eerste inhaalpoging achter Leclerc reed en het gat nog met gemak dicht leek te rijden. Ik krijg langzamerhand het idee dat het gat tussen Red Bull en de andere teams alleen maar groter is geworden.
Blijkbaar had-ie het wel willen doen, maar waren z'n banden te koud van het langzame rijdenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:01 schreef pmponer het volgende:
Ja die 7 seconden is gewoon cruisen, hij deed niet eens zijn best voor een FL
Dan weet je dat ze nog veel in de tas hebben.
Max reed als ik het goed had op de hards een tiende te langzaam voor de snelste ronde, die met een softs gereden zijn door Hamiltonquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkbaar had-ie het wel willen doen, maar waren z'n banden te koud van het langzame rijden
Zeker, maar die actie op Albon was wel dom, hoor. Typisch hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Magnussen heeft wel de punt voor Haas gescoord, hoor. Of in elk geval de voorzet gedaan, zodat Hulkenberg 'm kon inkoppen.
25 duizendste ofzo. Leclerc ging er uiteindelijk wel een tiende onderquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:12 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Max reed als ik het goed had op de hards een tiende te langzaam voor de snelste ronde, die met een softs gereden zijn door Hamilton
Wel even de vraag of dat zo blijft op andere circuits straks. Vorig jaar was hij hier ook enorm sterk, maar leek het een race later nergens opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Die Red Bull lijkt Perez dit jaar ook veel beter te liggen.
Melbourne is ook een soort van stratencircuit, maar daarna is Japan aan de beurt. Dat is misschien het moment van de waarheid.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel even de vraag of dat zo blijft op andere circuits straks. Vorig jaar was hij hier ook enorm sterk, maar leek het een race later nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |