Dirk en vomar zijn we de goedkoopste met A merken.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Inderdaad. Boodschappenlijstje voor vanmiddag:
[ link | afbeelding ]
En dan heb ik ook nog de mazzel dat ik vlakbij een Aldi in België woon.
Daar bespaar ik ook een hoop op bepaalde boodschappen.
Jumbo is hier de buurtsuper, assortiment is dus al redelijk ruk maar nu met al die lege schappen totaal waardeloos
Ik hoorde er gisterenavond nog 1.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar zitten er hier ook een aantal van dat laatste soort die gewoon schaamteloos toegeven te stelen bij de zelfscan om vervolgens in de Tesla te stappen (nee en ik verzin dit niet eens)
Misschien is het weer tijd voor een nieuwe discounter zonder enige poging om het geheel leuk te presenteren; ongeveer zoals Aldi pakweg 15-20 jaar terug was. Van de filialen in Uden (foto hieronder) en hartje Nijmegen herinner ik me nog een typerende onbestemde vleesgeur, die precies in het oostblok-plaatje paste.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:18 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dirk en vomar zijn we de goedkoopste met A merken.
Lidl is al een jaar of 10 niet meer wat het ooit was.
Gewoon zoietsquote:Op zondag 10 maart 2024 13:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien is het weer tijd voor een nieuwe discounter zonder enige poging om het geheel leuk te presenteren; ongeveer zoals Aldi pakweg 15-20 jaar terug was. Van de filialen in Uden (foto hieronder) en hartje Nijmegen herinner ik me nog een typerende onbestemde vleesgeur, die precies in het oostblok-plaatje paste.
[ link | afbeelding ]
De Aldi in de wijk Hatertquote:
Zo zagen ze er inderdaad ongeveer uit.quote:
Dan ben jij een uitzondering. Want er worden niet voor niets door scholen gratis maaltijden verstrekt aan scholieren.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een minimuminkomen. Eet mijn buikje probleemloos (niet al te) rond en ben echt nog nooit met een lege maag naar bed gegaan.
En dan eet ik in de regel ook nog behoorlijk gevarieerd.
Natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2024 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik hoorde er gisterenavond nog 1.
-Ik heb geen geld voor boodschappen
* Dan ga je toch via de zelfscan, heb je een volle kar voor ¤23
Ik was flabbergasted. Doodserieus was ze.
Verschrikkelijk was datquote:
moeten ze dan omkomen van de honger? Niet iedereen zit er financieel zo warmpjes bijquote:Op zondag 10 maart 2024 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik hoorde er gisterenavond nog 1.
-Ik heb geen geld voor boodschappen
* Dan ga je toch via de zelfscan, heb je een volle kar voor ¤23
Ik was flabbergasted. Doodserieus was ze.
Dat is omdat nogal wat minima liever een sigaretje roken, dan het geld aan het eten van hun kindjes te bestedenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzondering. Want er worden niet voor niets door scholen gratis maaltijden verstrekt aan scholieren.
Ik vind het fantastisch, ook die "Peters en Petra's" die er de vakken vuldenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk was dat
Nu voelt alleen de Action nog zo.
Ik vraag me af wát er dan gejat wordt. Gehakt, aardappelen en groenten of olijfolie, Ben & Jerry's en vaatwastabletten?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moeten ze dan omkomen van de honger? Niet iedereen zit er financieel zo warmpjes bij
Dus dan mag je stelen?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moeten ze dan omkomen van de honger? Niet iedereen zit er financieel zo warmpjes bij
Zelden zo'n martelaar meegemaakt. Tergende jankerd.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, de ondernemers waar de boodschappen goedkoper aangeboden worden, wonen gewoon te ver weg voor veel minimuminkomens.
Neen, naar slachtoffers van te weinig voedzame voeding wordt door de bekende onderzoekers niet gezocht en dus ook niet geschreven omdat dat niet zou bestaan in zo'n welvarend land als Nederland.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:02 schreef Noek het volgende:
Hoeveel mensen sterven er in NL een langzame hongersdood? Zijn vast cijfers van.
En dan ook graag de cijfers van de mensen die wel naar de Appie moeten omdat de Aldi/LIdl ernaast gewoon net te ver weg is omdat de minima gewoon die 25 meter niet redt.
En alleen toegankelijk voor mensen met krachtige armen en benenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als ik een supermarkt zou openen, zou ik hem ook zo ver mogelijk van torentje vandaan plaatsen.
Zijn de meeste supermarkten toch al?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En alleen toegankelijk voor mensen met krachtige armen en benen
Er is zoveel lawaai.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Zijn de meeste supermarkten toch al?
Prima toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Wie vaak in de supermarkt komt, krijgt vanzelf krachtige ledematen doordat de ondernemers de klanten laten vechten om het voedsel.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:13 schreef torentje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |