Nou ja, aan de Wennemars act zijn we al een kwart eeuw langer gewend dan aan de Roest act.quote:
Ca 1,5 om op het schema van ca 32 seconde op de 10k te blijven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Roest mag morgen maximaal een seconde op de 1500m verliezen.
Je was me net ff voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:37 schreef Remco het volgende:
Tuitert kopt het Parijs tegen Nice grapje niet in.
Heeft die prima gedaan trouwens vandaag
Bij de vrouwen gaat het nog best aardig! De mannen zijn in een wak beland ja en qua talenten ook niemand die eraan komt, geloof ikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:31 schreef Toby56 het volgende:
De hele ranglijst na 1 dag geeft aan dat Team NL niet meer heerst op allround gebied.
Zeker, de dames doen het uitstekend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de vrouwen gaat het nog best aardig! De mannen zijn in een wak beland ja en qua talenten ook niemand die eraan komt, geloof ik
Morgen blijkbaar Stomphorst, maar hij deed het goed jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:37 schreef Remco het volgende:
Tuitert kopt het Parijs tegen Nice grapje niet in.
Heeft die prima gedaan trouwens vandaag
Tien keer liever Tuitert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen blijkbaar Stomphorst, maar hij deed het goed ja
Dat snap ik wel; Tuitert vindt het ongetwijfeld leuker om gewoon vrijuit zijn eigen mening te geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tuitert doet het sowieso beter dan Stomphorst, die bij elke sport overkomt alsof hij eigenlijk niet echt weet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar had net zo goed Ronald van Dam kunnen staanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuitert doet het sowieso beter dan Stomphorst, die bij elke sport overkomt alsof hij eigenlijk niet echt weet waar het over gaat.
Maar dat is gedeeltelijk ook zijn functie; zodat thuis op de bank ook de minder ervaren liefhebber zijn of haar vragen gesteld ziet worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuitert doet het sowieso beter dan Stomphorst, die bij elke sport overkomt alsof hij eigenlijk niet echt weet waar het over gaat.
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar had net zo goed Ronald van Dam kunnen staan
Tuurlijk, maar die vragen kun je ook stellen op een manier en met een intonatie waaruit wel blijkt dat je 'iets' met de sport hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar dat is gedeeltelijk ook zijn functie; zodat thuis op de bank ook de minder ervaren liefhebber zijn of haar vragen gesteld ziet worden.
Hij heeft iets houterigs en een zekere schuchterheid over zich... iets dat je normaliter niet verwacht bij een tv-presentator (ongeacht of hij/zij zich met sport of iets anders bezighoudt).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die vragen kun je ook stellen op een manier en met een intonatie waaruit wel blijkt dat je 'iets' met de sport hebt.
Hier mist wat info of een tweet ofzo denk ik.quote:
Ze stopt ermee voor dit weekendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier mist wat info of een tweet ofzo denk ik.
Helaas, maar dat zat er dik in natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |