Canadese sporters moeten zelf alles betalen omdat het allroundschaatsen niet olympisch is.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit door wat uitslagen te bladeren en dan zie je dat mannen als Dawson en Fish een soort vierkamp in SLC en Calgary rijden, terwijl ze mindere goden Cepuran en Weidemann naar Inzell sturen.
Vorige week reed Ichinohe ook nog een nationale wedstrijd (en een baanrecord op de 5km van 6.18). Waarom moeten wij dan naar Tsuchiya kijken?
Dat weet ik, maar ik vind het alsnog stomquote:Op zondag 10 maart 2024 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Canadese sporters moeten zelf alles betalen omdat het allroundschaatsen niet olympisch is.
Na de 1500 vrouwen gaan ze hen alsnog voorbeschouwen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze beschouwen alleen voor op de mannen. Volgens mij zijn nu de vrouwen aan de beurt
Tijdens de dweilpauze is er geen tijd voor. Dan is namelijk Joep aan het woord.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze beschouwen alleen voor op de mannen. Volgens mij zijn nu de vrouwen aan de beurt
Natuurlijk is dat prima, alleen is het gewoon bij lange na niet goed genoeg tegen het geweld van Stolzquote:Op zondag 10 maart 2024 13:16 schreef Remco het volgende:
Heeft Roest wel gelijk aan 36.0 en 6.06 is gewoon prima. Wennemars doet net alsof die 4 seconde heeft laten liggen.
Het zouden de voorrijders kunnen zijn, maar het kan ook de NOS traditie zijn...quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zouden de voorrijders kunnen zijn, maar het kan ook de NOS traditie zijn...
En op de 5km zag je gewoon dat ie veel over had waardoor hij gewoon 1,5/2 seconden sneller had gekund. Daar kan je het straks gewoon op verliezen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat prima, alleen is het gewoon bij lange na niet goed genoeg tegen het geweld van Stolz
Maar volgend jaar weer kijken toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben echt klaar met het "ik ga/moet/wil gewoon [x] goeie afstanden rijden" cliché
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |