abonnement Unibet Coolblue
pi_212750449


Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.




SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar februari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
pi_212750450
het is wel grappig he door een stom per ongeluk berichtje dat ik toch weer aan de praat raak met iemand die ik jaren en jaren toch weer in contact kom en ff bel en praat.

Hmmms tja het was nooit meer tussen ons als elkaar beetje leuk vinden, en nu nog he. terwijl het niks verder ging als praten heeft ze nu een jaloerse vriend waardoor ze huilend aan de telefoon zit met mij enzo. Hoe kut is dat he???

Ik zeg al weg ermee zsm niet om mij maar om dr zelf dus he... Maarja toch verliefde nog enzo blabla zal wel vrouwen ding zijn?

Ik had nl allang al gezegd, klaar met je. maarja he.
Do what you love, love what you do!
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 9 maart 2024 @ 05:38:17 #3
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_212750451
julie zinnlosblocker
pi_212750452
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 05:37 schreef kree het volgende:
het is wel grappig he door een stom per ongeluk berichtje dat ik toch weer aan de praat raak met iemand die ik jaren en jaren toch weer in contact kom en ff bel en praat.

Hmmms tja het was nooit meer tussen ons als elkaar beetje leuk vinden, en nu nog he. terwijl het niks verder ging als praten heeft ze nu een jaloerse vriend waardoor ze huilend aan de telefoon zit met mij enzo. Hoe kut is dat he???

Ik zeg al weg ermee zsm niet om mij maar om dr zelf dus he... Maarja toch verliefde nog enzo blabla zal wel vrouwen ding zijn?

Ik had nl allang al gezegd, klaar met je. maarja he.
maak jij weer mee haha maar ergens ook niet leuk, hmmmm, jammer dat je zo snel opende :-P
pi_212750453
] die is weg uit de tt.
pi_212750456
mooi zo
pi_212750458
:+
pi_212750459
dus
pi_212750460
:s)
pi_212750461
tja
pi_212750462
:{
pi_212750463
nope
pi_212750464
slaap lekker
pi_212750465
:B
pi_212750467
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 05:40 schreef Mercedes. het volgende:

[..]
maak jij weer mee haha maar ergens ook niet leuk, hmmmm, jammer dat je zo snel opende :-P
tja ach, toch zit ik beetje met die meid nu hoor....

Want ik weet nl dat ze bv goed kan zingen alt partij enzo. maarja lol ik zit met een bandje ook die dus ook alweer beetje met zich zelf zijn en met muziek en nrs.

Geen haast is daarmee. maarja mss geef ik het nu dan te snel een kans>. Ik weet nl ze kan dat muzikaal, maarja heb niet echt nog ff hele band erover gevraagd.....

Ik gok maar, want ik kwam er ook bij beetje uit problemen situatie enzo en over het algemeen dus zijn ze er beetje om te helpen...
dat ze dat ook bij haar willen doen, want voel aan voor zover ik dr ken, dat ze toch ff lastig zit. Naja noem het kennen of mss verliefd geweest, weet het zeker zeg maar voor mij.

maaaaaaar nu moet ik 9 ander overtuigen eigenlijk nog wel om het ff een kans te geven..... mjaaaaah
Do what you love, love what you do!
pi_212750468
:7
pi_212750470
ja Kiss..... het klinkt simpel enzo, maar hoe krijg ik dit voor elkaar :P

was toch beetje aangedaan wel door hele verhaal weer van haar nl. tja
maar ok met alleen van denk was aardig en hebben wat gehad, dat is het niet zo en in bandje komen, wmb wel trouwens. maar heb natuurlijk te maken met het geheel.
Do what you love, love what you do!
pi_212750471
_O-
pi_212750472
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 05:58 schreef Kissingbird het volgende:
_O-
ja best grappig? maar ik weet niet wat ik er helemaal mee aan moet?

Wat denk jij?
Do what you love, love what you do!
pi_212750473
;(
pi_212750475
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 06:01 schreef Kissingbird het volgende:
;(
ff beetje meer in woorden graag :). kan er nooit zoveel mee die smileys, zeg maar hoor?
ik kan ook tegen kritiek?
Do what you love, love what you do!
pi_212750476
8)7
pi_212750479
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 06:02 schreef Kissingbird het volgende:
8)7
nee nee, zo kom je er echt niet mee weg he bij mij met weer een smiley. Zeg ff gewoon wat je denkt. LOL

Dam'n nog vroeg wakker, maarja is normaal ff na storingsdiensten.

Zeg is eerlijk?
Do what you love, love what you do!
pi_212750480
:B :B
pi_212750482
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 06:04 schreef Kissingbird het volgende:
:B :B
tja hoor? niks te vertellen zelf nee???? beetje saaiert jij?
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')