quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:40 schreef Nober het volgende:
Momenteel een concert aan de gang daarna Joshua vs. Dubois.
Tis ook nog maar 21:40 Engelse tijd.
Tijdperk AJ, Wilder en Fury is eigenlijk wel voorbijquote:Op zondag 22 september 2024 08:50 schreef Chivaz het volgende:
Ik word wakker en ik kom op Twitter en het eerste wat ik zag was dat AJ had verloren.
Ik zal vanavond eens even terugkijken, maar wat een upset.
Ik had gehoopt dat Fury van Usyk zou winnen en dat we dan eindelijk Fury VS AJ zouden krijgen.
Dat gaat hem nu niet meer worden.
Maar wel goed voor het boksen an sich, nog een nieuwe potentiële topper erbij in Dubois en hopelijk komt er nog meer jong talent aan.
Ik zou het vooral het tijdperk Fury noemen, AJ en Wilder waren toch meer de mensen bij wie het er nooit echt is uitgekomen meer praat dan uiteindelijk resultaten in de ring.quote:Op zondag 22 september 2024 13:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tijdperk AJ, Wilder en Fury is eigenlijk wel voorbij
Usyk heeft door deze uitslag opeens de beste (actieve) HW cv, en dat met slechts 6 potjes
Na z'n winst tegen Klitschko was AJ wel dé man, ok Fury lag er toen uit. Maar qua veel praat en weinig uitkomen kun je Fury ook gerust rekenen imho. Uiteindelijk is het toch wel een beetje een net-niet generatie geworden. Dat Fury - AJ nooit gekomen is is debielquote:Op maandag 23 september 2024 19:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou het vooral het tijdperk Fury noemen, AJ en Wilder waren toch meer de mensen bij wie het er nooit echt is uitgekomen meer praat dan uiteindelijk resultaten in de ring.
AJ heeft toch wel de beste carrière gehad van de drie.quote:Op maandag 23 september 2024 19:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou het vooral het tijdperk Fury noemen, AJ en Wilder waren toch meer de mensen bij wie het er nooit echt is uitgekomen meer praat dan uiteindelijk resultaten in de ring.
AJ?!? Fury by far de beste carrière. AJ heeft 1 keer van Klitschko gewonnen en dat is het dan wel de andere grote partijen allemaal verloren en Fury en Wilder altijd ontweken.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
AJ heeft toch wel de beste carrière gehad van de drie.
Yep, hij is constant actief geweest en heeft alle contenders gehad die de sport toen te bieden had. Fury won van Klitschko in mogelijk de meest saaie pot ooit. Vervolgens geen rematch en wint daarna na een lange tijd van Wilder die eigenlijk ook weinig heeft klaargespeeld in de sport.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
AJ?!? Fury by far de beste carrière. AJ heeft 1 keer van Klitschko gewonnen en dat is het dan wel de andere grote partijen allemaal verloren en Fury en Wilder altijd ontweken.
Legendequote:Op woensdag 25 september 2024 07:40 schreef Max23 het volgende:
Oud-bokser Regilio Tuur (57) eert zijn gordels en zichzelf: 'Ik bén een legende' - https://nos.nl/l/2538409
Ik zou gokken door hard te trainen, maar gezien hoe hij totaal in elkaar gebeukt werd door Dubois valt dat wellicht ook wat tegen.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:38 schreef jigggy het volgende:
Hoe ziet die AJ er nog zo goed uit, die Guy heeft de fysiek van een 28 jarige en is al 34
Begin beetje te denken dat die te veel massa heeft en daarom niet meer zo snel is ? Of misschien overtraind?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou gokken door hard te trainen, maar gezien hoe hij totaal in elkaar gebeukt werd door Dubois valt dat wellicht ook wat tegen.
Dit heeft de potentie om het gevecht van het jaar te worden. De technisch zeer competente Bivol tegen de machine Beterbiev. Ik durf niet te voorspellen welke kant deze pot op gaat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:47 schreef Nober het volgende:
(23-0) Bivol vs. Beterbiev (20-0) gaat als 't goed is dit weekend gebeuren.
[ x ]
[ afbeelding ]
https://www.toprank.com/a(...)biev-vs-bivol-•;-sat-oct-12th-live-on-espn/
https://boxrec.com/en/event/903811
https://www.tapology.com/fightcenter/events/114534-beter
Dus NL tijd precies middernacht. Jammer dat Ziggo het niet uitzendt, ik dacht dat ze Top Rank rechten gekocht hadden.quote:Beterbiev v Bivol is set to start with the ringwalks around 11pm UK
Als precisie kracht verslaat dan zou Bivol moeten winnen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit heeft de potentie om het gevecht van het jaar te worden. De technisch zeer competente Bivol tegen de machine Beterbiev. Ik durf niet te voorspellen welke kant deze pot op gaat.
Zou het komen omdat het een Pay-Per-View is?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:15 schreef WhatTheFuck het volgende:
[..]
Dus NL tijd precies middernacht. Jammer dat Ziggo het niet uitzendt, ik dacht dat ze Top Rank rechten gekocht hadden.
Waarom lijken al die Dagestan en zo op elkaar?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:16 schreef Nober het volgende:
20:00
[..]
Als precisie kracht verslaat dan zou Bivol moeten winnen.
[..]
Zou het komen omdat het een Pay-Per-View is?
Zondag op maandag om 00:15 hebben ze wel een samenvatting van Takuma Inoue vs. Seiya Tsutsumi die zondagmiddag onze tijd gepland staat.
Het publiek is ook beter in het westen, desalniettemin ben ik erg blij met de Arabieren die de sport nieuw leven in blazen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:36 schreef tjoptjop het volgende:
Wel echt zin in![]()
Lekkere tijd ook wel, dat die sjeikgoden maar veel potjes mogen organiseren ipv in VegasOndanks dat daar de entourage vaak wel toffer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |