quote:Op zondag 19 mei 2024 01:40 schreef Bezsen het volgende:
Fury heeft deze echt laten lopen.
Die hoefde in ronde 8 alleen nog de trigger over te halen
Dat doet ie altijd?quote:Op zondag 19 mei 2024 01:42 schreef Coelho het volgende:
Fury is altijd al een rare met al zijn tics, vandaag leek het helemaal over de top met elke 3 seconden door zijn gezicht wrijven met rechts. Bijzonder figuur...
Nou na die flinke poffer op z'n neus ook niet zo raarquote:Op zondag 19 mei 2024 01:42 schreef Coelho het volgende:
Fury is altijd al een rare met al zijn tics, vandaag leek het helemaal over de top met elke 3 seconden door zijn gezicht wrijven met rechts. Bijzonder figuur...
Kudo's ook voor de scheids, zag precies goed wanneer z'n knieën het begaven en begon de 8-count. En gezien Fury daarna best aardig terugkwam was afzwaaien ook nog niet nodig.quote:
*hips Proostquote:Op zondag 19 mei 2024 01:49 schreef tizitl2 het volgende:
Fury moet niet zeuren, met een scherpe jury was dit gewoon een ud geweest.
Wat die ene judge die hem de 2e gaf had echt een blinddoek op.
Deed AJ dat trouwens ook niet bedenk ik me net?quote:Op zondag 19 mei 2024 01:42 schreef 3rr0r het volgende:
Haha wat een zure verliezer...beweert dat mensen voor Usyk zijn omdat z'n land in oorlog is.
Joshua was wel tig keer erger, dat van hem was genant gewoon, pakte de mic en maakte zichzelf het middelpuntquote:Op zondag 19 mei 2024 01:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deed AJ dat trouwens ook niet bedenk ik me net?
quote:Bivol was expected to face the unified WBC, WBO and IBF light heavyweight champion Artur Beterbiev for the undisputed title on 1 June 2024.
Beterbiev withdrew from the fight on 3 May, after suffering a ruptured meniscus in training. Malik Zinad was selected to fill in for Beterbiev and is now scheduled to face Bivol on June 1 — Bivol and Beterbiev still plan on fighting by the end of the year.
quote:(214.6) Deontay Wilder vs. Zhilei Zhang (282.8)
(247.4) Filip Hrgović vs. Daniel Dubois (245.8)
(175) Dmitry Bivol vs. Malik Zinad (174.2)
•WBA light heavyweight title
(174.2) Craig Richards vs. Willy Hutchinson (174)
(159.6) Hamzah Sheeraz vs. Austin Williams (159.4)
(125.4) Raymond Ford vs. Nick Ball (125.8)
•WBA featherweight title
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |