DAZN heeft de rechten en die willen zelf hun dienst promoten met dit soort evenementen natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:10 schreef Coelho het volgende:
Vroeger konden we nog wel eens naar RTL7 kijken met Arnold Vanderleyde als commentator, dat deze pot niet eens bij het betaalde Ziggo pakket of Viaplay te kijken is, is toch wel triest.
@Tarado luisterde vroeger op de radio naar de wedstrijden van Cassius Clayquote:Op zondag 19 mei 2024 00:10 schreef Coelho het volgende:
Vroeger konden we nog wel eens naar RTL7 kijken met Arnold Vanderleyde als commentator, dat deze pot niet eens bij het betaalde Ziggo pakket of Viaplay te kijken is, is toch wel triest.
Ja jammer, AJ - Usyk was nog op tv. DAZN is alles een beetje aan het opkopen nu ook Showtime gestopt is (en HBO een paar jaar geleden)quote:Op zondag 19 mei 2024 00:10 schreef Coelho het volgende:
Ja maar ¤20 voor een potje boksen gaat nergens over. Ik wil tv kijken, niet in het stadion zitten.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
DAZN heeft de rechten en die willen zelf hun dienst promoten met dit soort evenementen natuurlijk.
20 euro is kleingeld voor boks PPV'squote:Op zondag 19 mei 2024 00:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja maar ¤20 voor een potje boksen gaat nergens over. Ik wil tv kijken, niet in het stadion zitten.
En dan is ¤20 nog cheap, in de VS is het vaak al $99+quote:Op zondag 19 mei 2024 00:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja maar ¤20 voor een potje boksen gaat nergens over. Ik wil tv kijken, niet in het stadion zitten.
20 is een beetje de gangbare UK prijs, VS zit op 60-100quote:
Ze denken dat het een redelijke prijs is, ze hebben Amerika in hun hoofd. Bij dit soort evenementen waarbij de casual fans slechts de co-main en main interesseert weet ik niet of ze er genoeg mee binnenhalen.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Weet ik, maar we zijn toch gek geworden met z'n allen? Voor dat geld kijk ik meer dan een maand naar de beste voetbalcompetities en meerquote:
Zonder PPV kijkt er in Nederland ook geen hond naar boksen.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze denken dat het een redelijke prijs is, ze hebben Amerika in hun hoofd. Bij dit soort evenementen waarbij de casual fans slechts de co-main en main interesseert weet ik niet of ze er genoeg mee binnenhalen.
Denk dat naar RTL als het op een normale tijd was wel redelijk wat keken maar het blijft natuurlijk een beetje een niche. Dan moet je al je reclame rond de main event zien te proppen, wordt zo goed als onmogelijk.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zonder PPV kijkt er in Nederland ook geen hond naar boksen.
Boksen op normale tijden zullen alleen de UK gevechten zijn, en zelfs ga je al naar redelijk laat in de avond tegenwoordigquote:Op zondag 19 mei 2024 00:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat naar RTL als het op een normale tijd was wel redelijk wat keken maar het blijft natuurlijk een beetje een niche. Dan moet je al je reclame rond de main event zien te proppen, wordt zo goed als onmogelijk.
Vroeger Klitschko in Duitsland was ook altijd vaste prik op RTL. Maar wat het tegenhoudt is DAZN, die opereert gewoon wereldwijd. Dan kun je niet als RTL goedkoop de Nederlandse rechten kopen.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Boksen op normale tijden zullen alleen de UK gevechten zijn, en zelfs ga je al naar redelijk laat in de avond tegenwoordig
Al verstuurd of kan je geen dm krijgenquote:Op zondag 19 mei 2024 00:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kende de term niet en dacht dat je een stre gevonden had
Eensch!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:10 schreef Coelho het volgende:
Staat geheid in z'n 200M contract. Of er is verder toch geen reet te doen.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zag Ronaldo ook al zitten, die is ook bij ieder boksevenement daar
Ik zou er ook heen gaan hoorquote:Op zondag 19 mei 2024 00:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat geheid in z'n 200M contract. Of er is verder toch geen reet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |