Die Stolz is ook wel goed... en nog maar 19 jaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:29 schreef vaarsuvius het volgende:
dit ziet er goed uit, de Boo gaat wel scoren in de komende jaren
你覺得你能擊敗荷蘭隊嗎?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
Tijd voor Bert om Ning te interviewen in zn beste Chinees
En Koo, die is ook nog maar net 19.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die Stolz is ook wel goed... en nog maar 19 jaar.
Stoltz was vorig jaar al goed, de Boo is dit jaar, zit meer progressie inquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die Stolz is ook wel goed... en nog maar 19 jaar.
Ik knipoog ook maar wat af joh.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:33 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een leuke sport, allemaal
[..]
Stoltz was vorig jaar al goed, de Boo is dit jaar, zit meer progressie in
quote:Tot nu. Want ik had Jordan heel graag het WK sprint met het WK allround zien combineren. Kan niet, zegt hij. Maar het is nog nooit gedaan, dus ik dacht dat juist hij het wél zou kunnen.
Nu beperkt hij zich tot het allroundtoernooi, waarschijnlijk ingefluisterd door deskundigen in zijn omgeving. Zijn bejaarde coach Bob Corby stamt nog uit het tijdperk dat alleen het WK allround een hééééle grote wedstrijd was. Ontzettend jammer. Want Stolz’ onbevangenheid ebt langzaam weg en voor dat je het weet is zelfs hij te verslaan.
Prima mannentoernooi.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Matig mannentoernooi uiteindelijk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Wennemars in z'n column in het ADAlsof dit niet al een gedurfde keuze is van Stolz.
[..]
Hij schrijft altijd met het idee dat die een enorm punt aan het maken is, maar het slaat altijd nergens op. Maand terug dat stukje dat Nederland moest oppassen en ingehaald zou worden door andere landen. Hij zou over een jaar een stukje kunnen schrijven dat er juist te weinig concurrentie is en schaatsen op sterven na dood is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Wennemars in z'n column in het ADAlsof dit niet al een gedurfde keuze is van Stolz.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |