Het kon minder, vind ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dit de eerste keer Tuitert als presentator? Nog enigszins stroef.
Volgens mij één keer eerder even kort gedaan om iemand te vervangen. Ik vind dat hij het eigenlijk uitstekend doet, het is toch best even overschakelen van analist naar degene die de vragen stelt waar je normaal gesproken zelf antwoord op geeftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dit de eerste keer Tuitert als presentator? Nog enigszins stroef.
Ach, Engels van Nederlanders afzeiken is natuurlijk ook wel een beetje kinderachtig, het is niet zo dat de gemiddelde Fransman of Italiaan of Spanjaard het beter doet, als ze het überhaupt al doenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:54 schreef Toby56 het volgende:
Bertje z'n Engels blijft een beetje sneu, maar aan de andere kant: Jordan begrijpt hem wel.
Gezien Stolz' afstamming zou ik 'm gewoon in het Deutsch interviewen... in Inzell kun je dan gewoon beginnen met "Grúß Gott, Jordan!"
Genau.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Engels van Nederlanders afzeiken is natuurlijk ook wel een beetje kinderachtig, het is niet zo dat de gemiddelde Fransman of Italiaan of Spanjaard het beter doet, als ze het überhaupt al doen
Overmoedig kan zijn tol eisenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Takagi gaat toch niet helemaal lekker
Nee maar de gemiddelde Nederlander (<40) doet het wel een stuk beter dan deze man wiens baan het is schaatsers (een internationale sport?) te interviewen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Engels van Nederlanders afzeiken is natuurlijk ook wel een beetje kinderachtig, het is niet zo dat de gemiddelde Fransman of Italiaan of Spanjaard het beter doet, als ze het überhaupt al doen
Heffers is dus gewoon letterlijk?quote:
Mijn perverse geest dacht aan nog weer wat anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heffers is dus gewoon letterlijk?. Ik dacht een of andere Engelse term voor een obscuur klein spiertje ergens.
Oh uiteraard, dat wel. Hoewel het me verder ook niet heel veel kan schelen hoor, ze weten prima wat hij bedoelt en hij slaat geen wartaal uit, alleen klinkt het soms wat grappigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee maar de gemiddelde Nederlander (<40) doet het wel een stuk beter dan deze man wiens baan het is schaatsers (een internationale sport?) te interviewen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |