koekkoekquote:Zijn er kosten verbonden aan gebiedstoestemming?
[..]
Voor sportclubs geldt dat er ¤1 per sporter per uur wordt gerekend.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:
Als je 2x per week gaat sporten in de sporthal. Is die sporthal dan ook gratis?
Ben lid, maar ga het opzeggen als dit werkelijkheid wordquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:26 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als je het er niet mee eens bent, moet je lid worden van de vereniging Natuurmonumenten. Dan kun je ongetwijfeld tegen dit voorstel stemmen.
Okee, van dat lidmaatschap had ik niet goed begrepen. Het is dan je goed recht om op te zeggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Ben lid, maar ga het opzeggen als dit werkelijkheid word
Mijn contributie moet verdubbeld worden, slaat helemaal nergens op, next up van natuurmonumenten is betaalde parkeerplaatsen zodat je mag gaan betalen om in het bos te mogen wandelen, waanzin
bij de Posbank in Rheden hebben ze het er over om met een treintje van het bezoekerscentrum (dat is buiten het gebied) naar het midden van het gebied te gaan rijden.
wat is natuur in Nederland?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef LXIV het volgende:
Ik vind dat de natuur gratis toegankelijk voor iedereen moet blijven
Beperkt. Maar de resterende gebieden die nog geen bebouwde kom of landbouwgebied zijnquote:
Natuur mag niets kosten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Mijn contributie moet verdubbeld worden, slaat helemaal nergens op, next up van natuurmonumenten is betaalde parkeerplaatsen zodat je mag gaan betalen om in het bos te mogen wandelen, waanzin (bron achter paywall: https://www.gelderlander.(...)en-toerisme~a02847b6 )
bij de Posbank in Rheden hebben ze het er over om met een treintje van het bezoekerscentrum (dat is buiten het gebied) naar het midden van het gebied te gaan rijden.
Moet je natuur kopen en een vereniging voor gratis Natuurmonumenten voor iedereen oprichtenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef LXIV het volgende:
Ik vind dat de natuur gratis toegankelijk voor iedereen moet blijven
natuurlijk welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuur mag niets kosten natuurlijk
Ga dan binnen sporten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:10 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
natuurlijk wel
De inkomsten van 120 miljoen voor natuurmonumenten op dit moment zijn:
51% Subsidies van overheden
35% Particulieren
11% Loterijen
2% Verkopen en overig
vervolgens gaan ze, in het geval van de posbank, 7 euro rekenen om je auto in een drassig weiland te mogen parkeren als er geen ruimte meer is op de normale parkeerplaatsen
Als alle leden die tegen zijn opzeggen komen dit soort voorstellen op volgende vergaderingen er alleen maar makkelijker doorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Mijn contributie moet verdubbeld worden, slaat helemaal nergens op, next up van natuurmonumenten is betaalde parkeerplaatsen zodat je mag gaan betalen om in het bos te mogen wandelen
Je hoeft toch niet met de auto naar de natuur? Als je een parkeerterrein überhaupt noodzakelijk acht heb je het niet helemaal begrepen. Door met de auto te komen belast je die natuur onnodig zwaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:10 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
natuurlijk wel
De inkomsten van 120 miljoen voor natuurmonumenten op dit moment zijn:
51% Subsidies van overheden
35% Particulieren
11% Loterijen
2% Verkopen en overig
vervolgens gaan ze, in het geval van de posbank, 7 euro rekenen om je auto in een drassig weiland te mogen parkeren als er geen ruimte meer is op de normale parkeerplaatsen
....omdat voetgangers vaak middenop de rijweg /pad lopen, alsof ze de enige weggebruikers in de wijde omgeving zijn. Tja.... Dan maar schreeuwenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik toch eens één euro zou krijgen voor elke wielrenner die hier schreeuwend voorbij komt razen...
Je contributie hoeft niet verdubbeld te worden als je gewoon met een normaal formaat groepje gaat lopen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Mijn contributie moet verdubbeld worden, slaat helemaal nergens op, next up van natuurmonumenten is betaalde parkeerplaatsen zodat je mag gaan betalen om in het bos te mogen wandelen, waanzin (bron achter paywall: https://www.gelderlander.(...)en-toerisme~a02847b6 )
dit ja. gewoon met heel veel kleine groepjes gaan lopenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je contributie hoeft niet verdubbeld te worden als je gewoon met een normaal formaat groepje gaat lopen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |