Waar bestaat dat rekeningnummer uit?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:37 schreef diginoob2 het volgende:
De Belastingdienst vooraangifte weet mij te melden dat ik ergens een belegging moet hebben van 19.064 eurootjes. Hartstikke leuk maar heb geen flauw idee waar. Er staat alleen bij Box3 en een rekeningnummer, maar ik kan dat nergens toe herleiden.
Hoe kom ik erachter waar dit over gaat?
A023266043602 is het nummer. Dank voor de suggestie, helaas nog niks uitgekomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar bestaat dat rekeningnummer uit?
Als je bijvoorbeeld maar 1 emailadres gebruikt voor zulk soort accounts, dan zou je de meest voorkomende beleggingsplatformen kunnen toetsen of je daar een account hebt. Zoals Meesman en De Giro.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:37 schreef diginoob2 het volgende:
De Belastingdienst vooraangifte weet mij te melden dat ik ergens een belegging moet hebben van 19.064 eurootjes. Hartstikke leuk maar heb geen flauw idee waar. Er staat alleen bij Box3 en een rekeningnummer, maar ik kan dat nergens toe herleiden.
Hoe kom ik erachter waar dit over gaat?
Hier moest ik ook aan denken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:28 schreef dop het volgende:
Gaat het hier niet om pensioen beleggen.
Heb je ergens een polis lopen voor pensioen opbouw?
Nee, zij vullen iets vooraf in, jij moet nagaan of het klopt en zo ja, bevestigen door het zo in te dienen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou inderdaad de belastingdienst bellen en zeggen of vragen waar zij die informatie vandaan hebben want jij weet van niks, zij beweren dat het klopt, laat ze het maar aantonen.
Desalniettemin zou ik toch even proberen na te gaan of zij meer weten. Al is het maar om een mogelijke naheffing te voorkomen. En daarnaast is het ook wel fijn als je dankzij de Belastingdienst 19.000 extra blijkt te hebben. Er zijn dagen dat een telefoontje mij minder oplevert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:34 schreef baskick het volgende:
[..]
Nee, zij vullen iets vooraf in, jij moet nagaan of het klopt en zo ja, bevestigen door het zo in te dienen.
Zeker. Maar als je geen VRH hoeft te betalen, zal er ook geen naheffing komen, toch? Met 19k zit je daar ver van af.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:14 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Desalniettemin zou ik toch even proberen na te gaan of zij meer weten. Al is het maar om een mogelijke naheffing te voorkomen. En daarnaast is het ook wel fijn als je dankzij de Belastingdienst 19.000 extra blijkt te hebben. Er zijn dagen dat een telefoontje mij minder oplevert.
Box 1 ding?quote:Op zondag 10 maart 2024 22:43 schreef diginoob2 het volgende:
Ik ben eruit hoor jongens, is pensioen beleggen idd. Dank voor de suggesties, ik moest echt tien keer nadenken over wat het kon zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |