Ik denk het, maar weet het niet helemaal zeker. Er was er ook nog een boven een interstate die flink aan de maat is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Is dat ook gelijk de grootste mcdonalds van de wereld?
In het filmpje ziet het er smakelijk uit. De hele entourage van het restaurant is stukken beter en sfeervoller dan de McDonald's-"kantine" die we gewend zijn. Kan me wel iets bij voorstellen dat klanten hier geen moeite hebben even flink los te gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:40 schreef miss_sly het volgende:
Dat verwacht je echt niet bij McDonald
Maar niet beter dan bij een New York of Domino’s pizzaketen dus?
Ik denk dat ik bij Domino's ongeveer hetzelfde betaald zou hebben. Bij de Nederlandse Domino's ben je ook al snel 15 euro kwijt als je gaat voor een pizza met een paar toppings. Little Caesar's heeft hun basic pizza's wel voor minder te koopquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:53 schreef Speedfight het volgende:
Wat grappig!
T ziet er goed uit. Vind de pizza wel aardig prijzig, maar misschien is dit in Amerika een normale prijs?
Heeft inderdaad met toppingselectie te makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:12 schreef Gibson88 het volgende:
Die 0 Calorien viel mij meteen op. Is dat omdat je dan nog geen topping hebt geselecteerd of hoe moet ik dat zien ?
Op zich ziet het er wel lekker uit inderdaad, alleen lijkt ie nou zo zwart op de rand of heeft dat met het licht te maken ?
Niet per se, maar het doet er ook niet echt voor onderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:40 schreef miss_sly het volgende:
Dat verwacht je echt niet bij McDonald
Maar niet beter dan bij een New York of Domino’s pizzaketen dus?
In de VS vind ik dat al heel watquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet per se, maar het doet er ook niet echt voor onder
Euroknallers zijn er niet meer bij...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:04 schreef MisterFox het volgende:
Zie ik nou $7,- dollar staan voor een Big Mac? Is dat in de VS het geld waard?
6,75 voor een big mac maar een big mac menu is 6,95?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Euroknallers zijn er niet meer bij...
Big Mac is hier ook al zo'n 6,75.
https://www.fastfoodprijslijst.nl/mcdonalds-prijslijst/
Oops! Er staat bij: juli 15, 2020 door admin... Prijzen dus maar met korrel zout nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
6,75 voor een big mac maar een big mac menu is 6,95?
Volgens mij zit de big mac rond de 4 euro ofzo
Prijzen zijn regionaal bepaald, kan me niet voorstellen dat je op veel plekken $7 betaalt voor een losse Big Mac.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:04 schreef MisterFox het volgende:
Zie ik nou $7,- dollar staan voor een Big Mac? Is dat in de VS het geld waard?
niet-zo'n-verkapte-ik-zit-alleen-maar-op-FOK!-postquote:
Wat een hollandse reactie. Altijd maar geld geld geld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij Domino's ongeveer hetzelfde betaald zou hebben. Bij de Nederlandse Domino's ben je ook al snel 15 euro kwijt als je gaat voor een pizza met een paar toppings. Little Caesar's heeft hun basic pizza's wel voor minder te koop
Onzin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:42 schreef Klapvolk het volgende:
[..]
Wat een hollandse reactie. Altijd maar geld geld geld.
Niemand gaat naar de mac omdat t zo lekker goedkoop is.
Je hele reactie is onzin, alles gewoon.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:46 schreef Klapvolk het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie.
Wil je ook even vertellen waarom dat volgens jou onzin is?
Nu misschien niet meer nee, met deze prijzen, maar toen euroknallers echt nog ¤1 waren echt wel hoor. Of ga jij naar de Mac voor de beleving of de kwaliteit?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:42 schreef Klapvolk het volgende:
[..]
Wat een hollandse reactie. Altijd maar geld geld geld.
Niemand gaat naar de mac omdat t zo lekker goedkoop is.
Ik ga zelden naar de mac, maar als ik ga dan ga ik voor het gemak.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu misschien niet meer nee, met deze prijzen, maar toen euroknallers echt nog ¤1 waren echt wel hoor. Of ga jij naar de Mac voor de beleving of de kwaliteit?
Oke. Meer zinnigs komt er niet uit bij jou dus.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je hele reactie is onzin, alles gewoon.
Het is gewoon belachelijk zelfs.
Oke, dat kan ook natuurlijk. Maar ik denk wel echt dat veel mensen (waaronder ikzelf) mede gaan (of gingen) voor de prijs hoor. Voor ‘t gemak ga ik liever naar een snackbar of bestel ik thuisbezorgd, maargoed dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:48 schreef Klapvolk het volgende:
[..]
Ik ga zelden naar de mac, maar als ik ga dan ga ik voor het gemak.
Niet voor de smaak of voor de prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |