SPOILER: 1st 1000m Men SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Men SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Die is helemaal kapotgehypet na dat NK.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:01 schreef Remco het volgende:
Ze moeten nu niet gaan doen alsof de Boo de ultieme 1000 meter rijder is
Jenning voelt de Brui al hangen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:00 schreef vaarsuvius het volgende:
de brui gaat goed uithalen nu denk ik
Daar wordt je tegenwoordig voor gecanceldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Maar dan met de stemmen van Erik en Jan.
Over welk toernooi heb je het? Want bij het WK sprint zijn we op koers voor 4 medailles met bij de mannen nog alle kans op goud.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 03:05 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk Nederland
Op zo'n zwak toernooi naar huis worden gereden
3 of 4. Maar geen goud denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Over welk toernooi heb je het? Want bij het WK sprint zijn we op koers voor 4 medailles met bij de mannen nog alle kans op goud.
Als dit echt z'n hoofddoel is en hij er zoveel tijd in heeft gestopt denk ik dat ie nog niet voluit is gegaan en dat PR op de 5km er flink aan kan gaanquote:"We were kind of focusing on allrounds mainly, but we were able to get three good races in,” Stolz said, referring to the golds in the 500, 1,000 and 1,500. “It kind of feels satisfying that I already have three gold medals, but I still have to remember what I trained for all summer and pretty much all winter."
Op 2 fronten, Stolz heeft 12.82 seconden op zijn PR nodig op de 5K voor de adelskalender.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dit echt z'n hoofddoel is en hij er zoveel tijd in heeft gestopt denk ik dat ie nog niet voluit is gegaan en dat PR op de 5km er flink aan kan gaan
Roest heeft een groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |