quote:
3 weken valt mee, 2 jaar terug lag ik 4 maanden in het ziekenhuis, mocht ik nog even een maandje naar huis en daarna weer 2 weken ziekenhuis in voor een 2e operatie (stoma weghalen.. daar was ik best blij meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal wel. Ik had een blindedarmontsteking en de operatie ging goed, maar ik had daarna allemaal complicaties waardoor ik 3 weken in het ziekenhuis heb gelegen
Beterschap aan Sainz
Jemigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3 weken valt mee, 2 jaar terug lag ik 4 maanden in het ziekenhuis, mocht ik nog even een maandje naar huis en daarna weer 2 weken ziekenhuis in voor een 2e operatie (stoma weghalen.. daar was ik best blij mee)
Maar toen is er ook wel meer weggehaald dan alleen een blinde darm (die was overigens al veel eerder bij een andere darmoperatie verwijderd)
Hopelijk valt het bij Sainz mee, wel kut dat er nu zoveel races in een jaar zijn en je dus al snel een hoop races moet missen.
En hij moet Leclerc nog verslaan in het kampioenschap ook.
Rookie vs Boomer dat is geen eerlijke vergelijkingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef Jane het volgende:
Hamilton sneller dan Bearman. Knap.
Wel op softs. [/edit]
Als je een rookie en een boomer kruist krijg je een roomie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rookie vs Boomer dat is geen eerlijke vergelijking
Of een broemerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je een rookie en een boomer kruist krijg je een roomie.
"We are checking".quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:44 schreef SiGNe het volgende:
Als je dit ziet snap je niet dat Ferrari voor hamilton gekozen heeft..
op softsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Oh, Hamilton heeft ook al laten zien dat ie sneller is dan the bear..
Wist je dat niet?quote:
Fan. Die jongen is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |