En ik las het hier!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:26 schreef Starflyer het volgende:
Ik vind dat nieuws, dus al in het algemeen topic neergezet
Als Perez er in slaagt om steeds met gemak 2e te worden dan krijgt Horner nog gelijk ook. Dan heeft hij in elk geval Verstappen niet nodigquote:
Max rijdt volgend jaar gewoon nog in de RB en pakt nog een titel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Perez er in slaagt om steeds met gemak 2e te worden dan krijgt Horner nog gelijk ook. Dan heeft hij in elk geval Verstappen niet nodig
Het is nog maar zeer de vraag of Max in de W16 sneller is dan Perez en wellicht Sainz in de RB21
Thailand is akkoord?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Ik dacht dat de saga klaar was, maar blijkbaar gaan we vrolijk door
Blijkbaar wel, als ik F1 Insider mag geloven.quote:
quote:F1-Insider liegen Informationen vor, wonach die thailändischen Mehranteilseigner jetzt doch dem Rat der österreichischen Minderheit der Red-Bull GmbH um CEO Oliver Mintzlaff und 49-Prozent Anteilserbe Mark Mateschitz folgen wollen, Horner zu entlassen.
Ein Grund: Im für Red Bull wichtigen US-Markt häufen sich seit der Affäre Boykottaufrufe von einflussreichen Frauenrechtlerinnen gegen Red Bull.
Zweitens: Die thailändischen Red-Bull-Machthaber befürchten, dass sich die Mitarbeiterin in den nächsten Tagen an die Öffentlichkeit wenden und gegen die interne Untersuchung vorgehen könnte, die vielleicht doch nicht so objektiv war, wie man den Fans glauben machen will.
Als dit waar is... holy shit.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Volgens zelfde sitequote:Op zondag 10 maart 2024 20:12 schreef Jane het volgende:
Ik las 'Bono' en ik dacht: 'De engineer van Lewis? Wat heeft die er mee te maken?'
Maar het blijkt NOG absurder te zijn.
Mijn hemel, als je dit in een boek verzint, zeggen ze dat je een beetje te veel fantasie hebt.
die sites kopiëren het van elkaar, dus binnen een paar uur staat het overal op.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:34 schreef benhorse het volgende:
https://www.gpblog.com/en(...)acing-after-all.html
Totale onzin dit.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:31 schreef benhorse het volgende:
[..]
Volgens zelfde site
De belangrijkste reden om Horner nu toch nog te ontslaan zou zijn, omdat de Ierse rockband U2 zich met de zaak gaat bemoeien. De broer van de vrouw waar het om gaat in het onderzoek is namelijk de schoonbroer van de gitarist ‘The Edge’. De band zou een nummer genaamd: ‘Don’t be Horny, Be Christian’ willen uitbrengen. De druk die de band hiermee uitvoert met hun mega-invloed zou de Thaise eigenaar van Red Bull toch overgehaald hebben om Horner te ontslaan.
De pers gaat vooral verder. Die waren gewend geraakt aan de clicks van afgelopen maanden...quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Als je nou zegt, ze zijn zo jaren 80.... maar een skyradio bandje?quote:Op zondag 10 maart 2024 23:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Totale onzin dit.
Wthe hell man.
Dus het is de zus van de zwager van de gitarist van een populair skyradio bandje die zich voordoet als de meest goede band ter wereld ever ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |