Het is weer luilekkerland vandaag...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet ze net aan, zie de dames weer liggen in hoe groene hokje en op de andere een SL
Heyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:19 schreef Snensie het volgende:
Good morning!
Vandaag krijg ik mijn nieuwe iPad dus dit weekend kan ik weer lekker streamen enzo. Ik vind het nu geen doen op mijn tel.
Zal effect van uw lingerie zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:30 schreef mazaru het volgende:
De schilders zijn hier al een paar weken bezig. Ik vraag me serieus af waarom ze altijd om half 8 's ochtends aan mijn slaapkamerkant moeten beginnen en zodra ik dan mijn bed uit ben zijn ze aan de andere kant van de straat
Ze willen misschien koffiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:30 schreef mazaru het volgende:
De schilders zijn hier al een paar weken bezig. Ik vraag me serieus af waarom ze altijd om half 8 's ochtends aan mijn slaapkamerkant moeten beginnen en zodra ik dan mijn bed uit ben zijn ze aan de andere kant van de straat
quote:
Ja doei! Ze krijgen al stroom van me. En volgens mij hebben ze een wietplantage in die keet want mijn stroomverbruik is 625% hoger dan normaalquote:
Wauw, dan zou ik toch maar even aan de bel trekken straks moet jij de rekening betalen Laat ze het maar even bij een ander weghalen nuquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja doei! Ze krijgen al stroom van me. En volgens mij hebben ze een wietplantage in die keet want mijn stroomverbruik is 625% hoger dan normaal
Ik denk dat het wel goed zit hoor. Ze hebben een stroommeter in de keet en ik heb hier een foto van de stand waarop ze begonnen. Ze betalen altijd wel goed, het is niet voor het eerst dat dit bedrijf bij mij de stroom haalt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dan zou ik toch maar even aan de bel trekken straks moet jij de rekening betalen Laat ze het maar even bij een ander weghalen nu
Ja of 1 nieuwequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Daar koop ik drie Cesna's voor.
O wat zal je geschrokken zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus vrachtwagen ramt even mijn heg
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Oei !quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
foto van maken, ook van het kentekenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
halve heg om
Chauffeur praat geen woord over de grens
Jemig, nog een geluk dat er niemand tussen de vrachtwagen en de heg liepquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
halve heg om
Chauffeur praat geen woord over de grens
Als je Itranslate download op je telefoon dan kun je misschien met hem communiceren?quote:
Beterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Politie is onderweg, want blokkeert hier nu ook heel de kruising en kan niet voor of achteruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |