Dallas en Dynasty dat zouden ze van mij wel mogen vermoderniseren en dan opnieuw uitbrengenquote:
1 van de 2 is opnieuw uitgebracht maar trekt op nix !quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dallas en Dynasty dat zouden ze van mij wel mogen vermoderniseren en dan opnieuw uitbrengen
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
1 van de 2 is opnieuw uitgebracht maar trekt op nix !
ik heb ooit wat vernieuwde afleveringen gezien , maar das al wel weer een tijdje terug ... uiteindelijk boeide het me niet meer blijkbaar ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
1 van de 2 is opnieuw uitgebracht maar trekt op nix !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb ooit wat vernieuwde afleveringen gezien , maar das al wel weer een tijdje terug ... uiteindelijk boeide het me niet meer blijkbaar ...
Dacht Dallas
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:09 schreef Jockari het volgende:
@:ruudpuntenel
Fotootje van mij in Ieper 2022 WRC rally
750.000 euro voor dit bakje !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar koop ik drie Cesna's voor.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
@Skodaquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:09 schreef Jockari het volgende:
@:ruudpuntenel
Fotootje van mij in Ieper 2022 WRC rally
750.000 euro voor dit bakje !!!Dit jaar wel een saaidere versie. Geen WRC, Geen Britsih Championship. Enkel WKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je drie vliegertjes voor Ash of zo regelen. Morgen zou Karen er twee krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Daar koop ik drie Cesna's voor.
Als ik die poen in de kontzak had was het geen probleemquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan je drie vliegertjes voor Ash of zo regelen. Morgen zou Karen er twee krijgen.
Hihihi.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan je drie vliegertjes voor Ash of zo regelen. Morgen zou Karen er twee krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met mijn vliegbewijs mag ik daar niet komen
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Klopt. Maar WRC is de max natuurlijk !quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik die poen in de kontzak had was het geen probleem![]()
Maar WK is toch ook niet niks?
Zo kan het dus ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7wn/?mibextid=K35XfP
Dammnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |