Hoe danquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
Afbeelding invoeren lukt niet meer ????
Wat gaat er mis Jock?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
Afbeelding invoeren lukt niet meer ????
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan geen image meer posten via die knop.
Haakje ontbreektquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:30 schreef Jockari het volgende:
Na dubbele refresh nu wel terug @:Freshfruit
img]https://i.gyazo.com/2f7c720f4d341f58ba4d82772e8e7f7d.png[/img]
Net weer de vraag gekregen om te gaan helpen op Rally Ieper. Natuurlijk gaan we weer helpen daar. Liefst de start van een KP.quote:
Nice, maar wat is een KP?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net weer de vraag gekregen om te gaan helpen op Rally Ieper. Natuurlijk gaan we weer helpen daar. Liefst de start van een KP.
Het wedstrijdterrein bestaat uit verschillende klassementsproeven (KP's) op de openbare weg die tijdelijk volledig afgesloten worden voor het andere verkeer. Dat kunnen er verschillende per dag zijnquote:
quote:
Niet te geloven. Als je dat wrak ziet zou je zeggen total loss. Niet dusquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:46 schreef Jockari het volgende:
@:ruudpuntenel , Hier en filmpje van Rovenpera in Ieper in 2022 (1 van de toprijders in de WRC). Zware crash als een van de leaders.
Moet je weten dat die dan een hele nacht tijd krijgen om die auto te herstellen met max. 4 herstellers.
Die stonden 's anderendaags terug met een herstelde auto aan de start !!!
https://www.google.com/se(...)vid:mtCE8uaIlh8,st:0
Idd, total loss. Staat 's morgens als nieuw terug aan de start. Ik wist niet wat ik zag. En heb ze 's nachts in de paddock bezig gezien om die auto terug in orde te krijgen. Dus echt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet te geloven. Als je dat wrak ziet zou je zeggen total loss. Niet dus
Twee keer heb ik hier in de buurt een stukje meegemaakt van de ELE rally maar dat is ook al weer lang geledenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd, total loss. Staat 's morgens als nieuw terug aan de start. Ik wist niet wat ik zag. En heb ze 's nachts in de paddock bezig gezien om die auto terug in orde te krijgen. Dus echt.
hey miss elly uit Dallasquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:30 schreef Jockari het volgende:
Na dubbele refresh nu wel terug @:Freshfruit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |