Arme heg. Veel plezier in Limbolandquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou probleem opgelost op de heg na dan.
Ik kan naar Limburg
Was loos?quote:
Rij voorzichtigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou probleem opgelost op de heg na dan.
Ik kan naar Limburg
Dat ben ik ook zo zatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was effe dat heen en weer gemiep zat...
Ik had nu echt zoiets van crisis wanneer houdt dit op... niet vandaag...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik ook zo zat
Maar het is en blijft een dicussie forum, de een vindt dit en de ander dat
Maar soms pppffff
Nee helaas, die houdt niet op.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had nu echt zoiets van crisis wanneer houdt dit op... niet vandaag...
Komt wel weer goe chouquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had nu echt zoiets van crisis wanneer houdt dit op... niet vandaag...
quote:
Wat maken ze zich druk om een woordje daar, snap dat nooit zo. Als het nu een vervelende betekenis hadquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een goeie inspiratiebron dat gesjoe:
Zei eerder in cos dat ik het wel humor zou vinden als BB spul voor monchou taart in de wall zou doen. Nou was ik in de winkel en die taart was mee (in m'n hoofd dan)... Straks maar eens maken, kan ie de koeling in, morgen bij de koffie van smullen
Wow maak me gek... heerlijk, zit nu al te watertanden..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een goeie inspiratiebron dat gesjoe:
Zei eerder in cos dat ik het wel humor zou vinden als BB spul voor monchou taart in de wall zou doen. Nou was ik in de winkel en die taart was mee (in m'n hoofd dan)... Straks maar eens maken, kan ie de koeling in, morgen bij de koffie van smullen
Boterkoek is dubbel genieten met die geur in huisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wow maak me gek... heerlijk, zit nu al te watertanden..
Ik ga morgen maar weer boterkoek bakken... die was ook zo lekker..
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boterkoek is dubbel genieten met die geur in huis
ja zijn allemaal BB-bewonersquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is da onzen Tom?
ik moest even wat langer kijken !
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |