Livequote:Hera Bjrk rhallsdttir is an Icelandic singer. She is known for representing Iceland in the Eurovision Song Contest 2010 with the song "Je ne sais quoi", where she finished 19th, and at the Via del Mar International Song Festival 2013 with the song "Because You Can", where she won in the Best Song category.
Ja dat gevoel krijg ik ook steeds meer...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Of zijn ze aan het wachten totdat de deelname van Isral officieel is, om dan uit te stappen?
Heb sowieso het idee dat Israel en IJsland een potje aan het verpissen zijn, was natuurlijk ook geen toeval dat Israel een paar uur na de IJslandse uitslag opeens riep het nummer te gaan aanpassen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Of zijn ze aan het wachten totdat de deelname van Isral officieel is, om dan uit te stappen?
Vermoeiend allemaalquote:
Antwoord hierop is nee. Ben benieuwd of je hypothese klopt. Hoewel ik politiek niet zozeer hoef op het ESF, gaat het dit jaar toch wel gebeuren en ergens vind ik een Palestijns tegengeluid dan ook wel primaquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:51 schreef blackswangreen het volgende:
Ze wachten natuurlijk af of Isral nog wordt uitgesloten. Indien niet, dan sturen ze alsnog de Palestijn.
Wmb betreft liever niet want die hele strijd daar is al gruwelijk genoeg, ga dat in gdsnaam niet ook nog in een Eurovisie puntentelling uitvechten want dat gaat totaal niks veranderen voor alle slachtoffers. Gelast dan het hele ESF maar af want dat heeft dan echt geen zin meer qua stemmen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Antwoord hierop is nee. Ben benieuwd of je hypothese klopt. Hoewel ik politiek niet zozeer hoef op het ESF, gaat het dit jaar toch wel gebeuren en ergens vind ik een Palestijns tegengeluid dan ook wel prima
Dat is waar. Hoe dan ook is IJsland nu wel een ontzettend belangrijke factor in dit ESF-jaar. Op welke manier dan ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wmb betreft liever niet want die hele strijd daar is al gruwelijk genoeg, ga dat in gdsnaam niet ook nog in een Eurovisie puntentelling uitvechten want dat gaat totaal niks veranderen voor alle slachtoffers. Gelast dan het hele ESF maar af want dat heeft dan echt geen zin meer qua stemmen.
Ik denk dat IJsland zich terug gaat trekken nu Isral bevestigd is en ik hoop dat eigenlijk ook want het zorgt dat Eurovision/EBU dan wel iets meten doen omdat de semi's dan te ongelijk zijn (14 in de ene en 16 in de andere).
Ik zou het ook heel laf van de IJslandse omroep vinden om zich nu nog terug te trekken nadat het "masterplan" om een Palestijnse zanger af te vaardigen in het gezicht is ontploft.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
Hoewel Hera haar lied bedroevend is in kwaliteit, zou ik het wel heel erg sneu voor haar vinden als ze nu opeens niet meer mag gaan.
Opheffen die songwriter.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef Momo het volgende:
One of the songwriters of "Scared of heights" cuts ties with Hera Bjrk, wants Bashar to represent them instead, blames "racism in Iceland" on his loss
Nou, lekker voor Hera allemaal....
Gaat toch helemaal nergens over, waarom dan een nationale finale houden als stemmen op iemand anders dan Bashar schijnbaar niet de bedoeling was? En dan ook nog eens als songwriter over racisme beginnen, alsof het stemmen op een IJslandse kandidaat per definitie racistisch moest zijn.quote:
Ik snap die racisme kaart sowieso niet zo goed, beetje vergezocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat toch helemaal nergens over, waarom dan een nationale finale houden als stemmen op iemand anders dan Bashar schijnbaar niet de bedoeling was? En dan ook nog eens als songwriter over racisme beginnen, alsof het stemmen op een IJslandse kandidaat per definitie racistisch moest zijn.
Wtf kan Hera hier aan doen dan, die moet haar plek maar gewoon opgeven ofzo?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef Momo het volgende:
One of the songwriters of "Scared of heights" cuts ties with Hera Bjrk, wants Bashar to represent them instead, blames "racism in Iceland" on his loss
Nou, lekker voor Hera allemaal....
Tsja, het komt IJsland odds-wise toch wel lekker uit als ze alsnog voor Bashar kunnen gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:24 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ze doen er echt alles aan om alsnog Bashar te laten gaan...
Iedereen valt over Isral dit jaar maar ik vind dit toch echt wel stuitend hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |