abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2003 @ 11:29:59 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_8511602
Stel: je zit in een kroeg en je vriendin is er niet bij.. Een andere vrouw die jij wel aantrekkelijk vindt, gaat met je kletsen, en ze laat duidelijk blijken dat ze je leuk vindt. Wat doe je? Ga je er helemaal niet op in, of ga je er in mee maar laat je het niet zover komen dat je ontrouw bent, of ga je er helemaal in mee?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_8511606
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:29 schreef Perrin het volgende:
Stel: je zit in een kroeg en je vriendin is er niet bij.. Een andere vrouw die jij wel aantrekkelijk vindt, gaat met je kletsen, en ze laat duidelijk blijken dat ze je leuk vindt. Wat doe je? Ga je er helemaal niet op in, of ga je er in mee maar laat je het niet zover komen dat je ontrouw bent, of ga je er helemaal in mee?
Blijf oppervlakkig maar ga er niet op in.
pi_8511622
Ik zou er een beetje in mee gaan, maar verder niks...
dat deed ik tenminste, het is ook weer zo lullig om haar gelijk te laten stikken en je kunt toch ook wel een leuk sociaal leven opbouwen?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_8511649
quote:
Beetje flirten is nooit verkeerd, geeft je weer zelfvertrouwen etc. Gewoon een beetje ouwehoeren maar wel gewoon vanaf het begin aan duidelijk zijn dat het niks gaat/kan worden (ik neem ff aan dat je om je vriendin geeft). Zou geen probleem moeten zijn als je een sterke relatie hebt. En het is altijd een machtig gevoel als je thuiskomt en je je oerdrang hebt kunnen onderdrukken om hem dan los te laten op je meissie
  zondag 16 februari 2003 @ 11:34:25 #5
44334 MrFokMan
From me, with love
pi_8511651
Lekker flirten & thuis brengen maar het kopje koffie overslaan...

Dan heb je de spanning en kick van het versieren maar bent toch niet ontrouw geweest!

Spreek vrijmoedig, maar misbruik nooit mijn naam
  zondag 16 februari 2003 @ 11:34:45 #6
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8511655
Ga jij uit zonder je vriendin?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8511698
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ga jij uit zonder je vriendin?
Tuurlijk en zij zonder mij. Moet er niet aan denken om in zo'n disco met stampende beats te staan

Doe mij maar een rockcafé (waar zei uiteraard op zegt )

zondag 16 februari 2003 @ 11:39:39 #8
45788 marc20
Love sucks.....
pi_8511702
Wat ik deed toen ik geen vriendin had: Niet met andere meiden praten (die ik niet kende), maar zo heb ik in anderhalf jaar tijd dus niemand ontmoet en dat is FOUT FOUT FOUT!!!
Alle sociale 'skills' die ik ervoor had ben ik nu min of meer een beetje verleerd, maar dat gaat weer goedkomen
Wat ik nu zou doen is gewoon met 'r praten en meer niet... * marc20 is tegen vreemdgaan
  zondag 16 februari 2003 @ 11:40:07 #9
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8511706
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:39 schreef Pushit het volgende:

[..]

Tuurlijk en zij zonder mij. Moet er niet aan denken om in zo'n disco met stampende beats te staan

Doe mij maar een rockcafé (waar zei uiteraard op zegt )

Dus vertrouwt ze jou 100%.. Waar komt dan zelfs je vraag maar vandaan?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8511718
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dus vertrouwt ze jou 100%.. Waar komt dan zelfs je vraag maar vandaan?

Ik ben niet topicstarter goeduhmorguh verder enzo

En vertrouwen is natuurlijk de belangrijkste factor, en die is er dus no problem hier

zondag 16 februari 2003 @ 11:46:08 #11
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8511759
Ik ga er helemaal niet op in. Al moet ik wel toegeven dat het per relatie verschilt. Ik kan een hoop ex-vriendinnen opnoemen waarbij ik dat andere meisje wel aandacht zou geven, maar niet meer dan dat.
Bij mijn huidige relatie zou ik er helemaal niet op ingaan.

Ik herinner mij ineens dat de situatie zich al voor heeft gedaan! Ik was rond de jaarwisseling op wintersport in Oostenrijk. In een café waar ik zat met een vriend (waarmee ik op vakantie was) kwam een jongen naar me toe. Hij vroeg of ik wat van een meisje wilde drinken wat hij vervolgens aanwees. Ik bedankte vriendelijk. '

Het is niet dat ik dat doe voor mn vriendin, meer voor mezelf hou ik me zo braaf mogelijk. Denk dat ik anders, hoe onschuldig dan ook, een schuldgevoel zal krijgen.

Omgekeerd zou ik het niet erg fijn vinden; mijn vriendin die een beetje gaat praten met een jongen die haar wel ziet zitten. Weer geldt hier: hoe onschuldig het ook is. Noem mij maar bezitterig, noem me wat je wilt maar ik zou het gewoon niet waarderen.

You're lying to your self again, suicidal imbecile
  zondag 16 februari 2003 @ 11:55:08 #12
45788 marc20
Love sucks.....
pi_8511864
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:46 schreef 0_o het volgende:
Ik ga er helemaal niet op in. Al moet ik wel toegeven dat het per relatie verschilt. Ik kan een hoop ex-vriendinnen opnoemen waarbij ik dat andere meisje wel aandacht zou geven, maar niet meer dan dat.

Ik herinner mij ineens dat de situatie zich al voor heeft gedaan! Ik was rond de jaarwisseling op wintersport in Oostenrijk. In een café waar ik zat met een vriend (waarmee ik op vakantie was) kwam een jongen naar me toe. Hij vroeg of ik wat van een meisje wilde drinken wat hij vervolgens aanwees. Ik bedankte vriendelijk. '

Het is niet dat ik dat doe voor mn vriendin, meer voor mezelf hou ik me zo braaf mogelijk. Denk dat ik anders, hoe onschuldig dan ook, een schuldgevoel zal krijgen.

Omgekeerd zou ik het niet erg fijn vinden; mijn vriendin die een beetje gaat praten met een jongen die haar wel ziet zitten. Weer geldt hier: hoe onschuldig het ook is. Noem mij maar bezitterig, noem me wat je wilt maar ik zou het gewoon niet waarderen.

Dat is precies wat ik zou doen, hoe ik denk & wat ik vind! En ik altijd maar denken dat ik de enige ben....
  zondag 16 februari 2003 @ 11:56:36 #13
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8511883
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:55 schreef marc20 het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zou doen, hoe ik denk & wat ik vind! En ik altijd maar denken dat ik de enige ben....

Broeder!
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_8511889
quote:

Hehe misschien ben ik wel beetje sadistisch aangelegd ofzo, ik kan er smakelijk om lachen als ik een gozer z'n stinkende best zie doen om me vriendin te versieren terwijl hij (op dit moment dan ) totaal geen kans maakt. Leedvermaak ja, en zal het misschien dubbel zo hard op m'n brood terugkrijgen ooit maargoed dat zien we dan wel weer.
pi_8512664
das toch altijd leuk.. aandacht van andere vrouwtjes.. ik laat ze altijd lekker moeite doen... gezellig mee lullen en aan t einde vd avond zeg ik dat ik haar wel leuk vind maar dat ik al een vriendin heb..
tenzij ze echt heeeel erg mooi is.. dan zou ik nog maybe wel een keer vreemdgaan maar dat ligt er ook aan wat voor vriendin ik op dat moment heb..
pi_8517705
quote:
Je mag buiten je partner toch aardig zijn voor andere personen?
Je bent geen bezit van elkaar, lijkt me zo.

Als jouw relatie stevig en volwassen genoeg is, kun je er gerust een leuke relatie met nog een persoon op nahouden, waarom niet?

Is vaak nog spannend ook!

Zien jullie elkaar als elkaars bezit voorr het hele leven (kortom: denken jullie nogal bekrompen en benauwd over relaties, dan ben je de gevangene van je eigen hoofd en zal je nooit vrijheid ervaren). Tis dus maar net wat jouw perceptie is van "relatie".

Biggest idol fan? That's me!
pi_8517744
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:14 schreef Idols-fanaat het volgende:

Zien jullie elkaar als elkaars bezit voorr het hele leven (kortom: denken jullie nogal bekrompen en benauwd over relaties, dan ben je de gevangene van je eigen hoofd en zal je nooit vrijheid ervaren). Tis dus maar net wat jouw perceptie is van "relatie".

Beetje raar dat je meteen bekrompen bent als je niet twee relaties tegelijk wil hebben Moet iedereen er hetzelfde over denken als jij? Da's net zo bekrompen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8517746
ik zou genieten van de aandacht
maar ja dat past dan ook wel bij mij
pi_8517814
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:16 schreef Angeles het volgende:

[..]

Beetje raar dat je meteen bekrompen bent als je niet twee relaties tegelijk wil hebben Moet iedereen er hetzelfde over denken als jij? Da's net zo bekrompen.

Nee, het gaat er niet om hoe ik denk.
Ik leg alleen maar uit, dat je het van een heel bezitterige, benauwde, jaloerse kant kunt bezien, óf van een vrolijke, realistische, onbezitterige en niet jaloerse kant kunt bekijken.

De keuze is aan een ieder: bekrompen je leven doorgaan of ruimdenkend je leven doorgaan.

Die keuze bepaalt jouw leven en je perceptie.

Ik persoonlijk doe er hier even niet toe, snap je?

pi_8517904
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:19 schreef Idols-fanaat het volgende:

Nee, het gaat er niet om hoe ik denk.
Ik leg alleen maar uit, dat je het van een heel bezitterige, benauwde, jaloerse kant kunt bezien, óf van een vrolijke, realistische, onbezitterige en niet jaloerse kant kunt bekijken.

De keuze is aan een ieder: bekrompen je leven doorgaan of ruimdenkend je leven doorgaan.

Die keuze bepaalt jouw leven en je perceptie.

Ik persoonlijk doe er hier even niet toe, snap je?

En als mensen zich er nou prettig bij voelen om het bij één partner te houden? Wat is daar dan benauwend en bekrompen aan? Want je komt toch een beetje over alsof je die keuze veroordeelt. Wie ben jij om dat bekrompen te noemen?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 16 februari 2003 @ 17:24:52 #21
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8517931
quote:
Ik doe mee maar ga er niet op in.

Het is en blijft toch erg leuk als iemand te kennen geeft je aantrekkelijk te vinden .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8517995
Ik denk ook meer dat het een kwestie van de beide kanten bekijken is , de een gaat voor een monogame relatie , de ander niet .
Zolang je daar naar elkaar toe maar eerlijk in bent , wat het belangrijkste is .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8518010
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:27 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik denk ook meer dat het een kwestie van de beide kanten bekijken is , de een gaat voor een monogame relatie , de ander niet .
Zolang je daar naar elkaar toe maar eerlijk in bent , wat het belangrijkste is .
Inderdaad.
pi_8518093
quote:

Ik draai het dan maar eventjes om. Stel ik zou uitgaan zonder mijn vriend en ik raakte aan de praat met een jongen die duidelijk in me geinteresseerd is.... Nou daar kun je dan gewoon wat mee praten, en wat kletsen over vanalles en nog wat... Maar meer ook niet. Niks ergs aan inderdaad om wat met elkaar te praten en om nieuwe mensen te leren kennen, maar zodra er meerdere dingen bij komen kijken zoals t willen maken van een afspraak bijvoorbeeld vanuit zijn kant, of een aantrekkingskracht zou ik het niet eens meer kunnen!... Zou het ook niet leuk vinden als mijn partner dat zou doen!
Het is bij meiden vaak zo dat t ook als een bedreiging gezien wordt als er een man op je afkomt om wat met je te praten. 9 van de 10 keer is dit een dolletje, een kontknijper, een weddenschapje of een zatlap. Om die reden gaat t ook vaak zo van 'uhm... ja? wat is er? heb ik iets van je aan?'
Sorry dit is mijn visie... maar mijn reactie hierboven is uitgaande van een redelijk goed/ eerlijk ontstaan gesprek, zonder vervelende bijkomstigheden!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_8518255
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:23 schreef Angeles het volgende:

[..]

En als mensen zich er nou prettig bij voelen om het bij één partner te houden? Wat is daar dan benauwend en bekrompen aan? Want je komt toch een beetje over alsof je die keuze veroordeelt. Wie ben jij om dat bekrompen te noemen?

Nee, ik zie het zoals het is, gewoon realistisch dus: je kunt vrij denken en je kunt bekrompen denken. Het is maar net hoe moeilijk je het voor jezelf en je partner wilt maken. Het heeft allemaal met je keuze van perceptie te maken.
Bovendien: niemand is geboren om het gehele leven met alleen één persoon te moeten delen. Aandacht van andere personen buiten je partner, wat is daar zo erg aan? Een relatie aangaan met iemand naast je partner is zo natuurlijk als maar kan zijn en wat is er erg aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')