Moeder zichzelf van kant gemaakt na gezinsmoord? Hoe dan ook wat een bizarre tragedie.quote:Kind overleden bij steekpartij in woning, ander zwaargewond: ‘Moeder omgekomen bij auto-ongeluk’
Bij een steekpartij in een woning in het Brabantse Boekel is woensdagmiddag een kind overleden. Een ander kind werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. De slachtoffers zijn 10 en 12 jaar oud. De moeder, een 42-jarige vrouw, kwam later om toen haar auto botste met een vrachtwagen.
De eerste melding van de steekpartij aan de Dotterbloem kwam rond 14.00 uur binnen bij de politie. De politie trof in het huis van de vrouw, die bij het auto-ongeluk overleed, haar kinderen aan. Eén overleed, de ander is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Buren geven aan dat de moeder en de kinderen pas een aantal maanden geleden in de straat zijn komen wonen. Volgens hen is de vrouw van Poolse afkomst.
Buren hadden weinig contact met de bewoners, die na de zomer naast hen kwamen wonen. Een omwonende zegt dat een buurvrouw, die bevriend is met de moeder, huilend het huis uit liep: ,,Ze heeft binnen vreselijke dingen gezien. Samen met een huisarts is ze daarna op de stoep gaan zitten.’’
Daarna volgden snel andere hulpdiensten. In de straat stonden meerdere politiewagens en ambulances geparkeerd. Aan het eind van de middag zette de politie witte schermen rondom het huis. Over de toedracht van de zware steekpartij is nog niets bekend. De forensische opsporing doet daar onderzoek naar.
Enorme impact
,,Het is een verschrikkelijk incident met een enorme impact op de Boekelse gemeenschap”, zegt burgemeester Caroline van den Elsen. Zij gaat woensdagavond naar de Dotterbloem om haar medeleven te betuigen.
Vanaf 20.00 uur houdt de burgemeester een bijeenkomst in de raadszaal van het gemeentehuis. Daar zijn ouders van klasgenoten van de kinderen bij, en andere direct betrokkenen. Het is niet bekend of ook de familie van het gezin daarbij is. ,,We willen een luisterend oor bieden en hen steunen bij hun verdriet”, zegt Van den Elsen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)to-ongeluk~a1256068/
Volgens mij is niet zeker uit het stuk dat de moeder de kinderen heeft neergestoken toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat dat loeder wat zichzelf moeder noemde dood is. Had haar graag de ellende van jarenlange celstraf gegund, smerig stuk verdriet.
Ik leg dat verband wel. Indien het anders zit pas ik graag mijn overtrokken ongefundeerde eerdere mening aan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:14 schreef Momo het volgende:
Volgens is niet zeker uit het stuk dat de moeder de kinderen heeft neergestoken toch?
Je kan toch gewoon tegen een van die bomen aanrijden?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Frontaal op een vrachtwagen? Dat lijkt, zeker met de verdere context in gedachten, toch wel sterk op een bewuste actie.
[ afbeelding ]
https://www.bd.nl/brabant(...)2e77c1766b&auth_rd=1
Volgens mij is moeder de dader…quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:23 schreef Maharski het volgende:
Pfff jezus zeg. Altijd zo zwaar akelig dit soort dingen.
Kan die moeder eerlijk gezegd geen ongelijk geven. En diegene die nog zwaargewond is... zou bijna zeggen: niet proberen te redden. Wie wil er in godsnaam wakker worden in een leven waarin je hele gezin in een klap verscheurd is en zo'n trauma.
Lijkt me een zelfmoordactie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Zelfmoord of misschien was ze gewoon in paniek de weg op gegaan?
Of een psychose?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
waarschijnlijik zwaar aan de drugs of alcohol anders doe je dit niet
quote:
Waarom zou je dat vertellen?quote:Daar hoorde hij wat voor verschrikkelijks er aan het ongeluk vooraf was gegaan. “Ik vroeg hoe het met de nabestaanden was”, zegt André. “Toen zei de beste man: ga maar even zitten, want ik moet je iets vertellen.”
De agent vertelde hem dat er net voor het ongeluk een steekpartij in Boekel was geweest. Eén kind overleed daarbij en een ander kind raakte zwaargewond. De vrouw die in botsing was gekomen met zijn vrachtwagen is de moeder.
Zelf moord dusquote:
Ja goh wat zou dat toch zijn héquote:Op donderdag 7 maart 2024 01:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zelf moord dus
Nu nog de reden waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |