abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212719457
https://www.dirk.nl/meer/over-dirk/recallberichten

quote:
Belangrijke veiligheidswaarschuwing
Dirk haalt per direct de 1Bite Gepelde walnoten uit de schappen. Na controle is gebleken dat dit een onjuist onderetiket bevat, waardoor het allergeen (wal)noot niet vermeld staat op de verpakking. Klanten met een (wal)noot-allergie worden dringend verzocht het product niet te consumeren.

Klanten die een product gekocht hebben, kunnen het terugbrengen naar de winkel. Zij krijgen hun geld terug. Een aankoopbon is niet nodig. Voor meer informatie kunnen klanten contact opnemen met de klantenservice via 088-3134444 of dirk.nl.

1Bite Gepelde walnoten
THT: 31-07-2024
EAN: 8717568252186

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)

mocht je dit artikel gekocht hebben en het etiket aan de onderkant niet gelezen hebben, pas dan extra op als je een notenallergie hebt!

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2024 19:10:55 ]
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:17:57 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212719553
_O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212719639
Man man man, het wordt steeds erger met onze stompzinnigheid :')
pi_212719660
_O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Spellchecker woensdag 6 maart 2024 @ 19:28:43 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212721689
Zal wel om de jurisiche verplichting gaan van het vermelden van allergenen op voorverpakte voedingsmiddelen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  Redactie Sport woensdag 6 maart 2024 @ 21:48:08 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212722238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:15 schreef Tanatos het volgende:
Zal wel om de jurisiche verplichting gaan van het vermelden van allergenen op voorverpakte voedingsmiddelen.
Het is fout idd, maar het oogt knullig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 6 maart 2024 @ 21:49:34 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212722260
...........

Geen woorden voor.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 6 maart 2024 @ 22:00:30 #9
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_212722399
Laten we eerlijk zijn: misschien is het beter voor de samenleving als de mensen met een walnootallergie die dit gekocht hebben het wel opeten. :') :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_212722981
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 22:00 schreef MichaelScott het volgende:
Laten we eerlijk zijn: misschien is het beter voor de samenleving als de mensen met een walnootallergie die dit gekocht hebben het wel opeten. :') :')
jij snapt de wereld _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop