https://www.nu.nl/binnenl(...)markt-in-zwolle.htmlquote:Op een parkeerplaats van een supermarkt in Zwolle heeft een schietpartij plaatsgevonden. Daarbij is één persoon omgekomen. In een auto zitten meerdere kogelgaten.
De schietpartij gebeurde rond 16.45 uur op een parkeerplaats bij een supermarkt aan de Rijnlaan. Daarbij is één persoon omgekomen, bevestigt de politie.
De politie heeft in de omgeving van de supermarkt één verdachte aangehouden. De omgeving van de parkeerplaats en de supermarkt is afgezet. Daarbij zijn zichtschermen geplaatst om het slachtoffer af te schermen. Ook is de supermarkt tijdelijk gesloten.
De politie sluit niet uit dat er meer verdachten betrokken zijn bij de schietpartij en doet daar nog onderzoek naar. Er hangt ook een politiehelikopter boven de wijk.
Meerdere mensen hebben de schietpartij gezien. Volgens RTV Oost zijn veel personen rondom de parkeerplaats geëmotioneerd.
De Stentor meldt dat er twee auto's bij de schietpartij betrokken zijn. Een van de auto's zou de andere auto hebben geramd. In de auto die is geramd zitten aan beide kanten kogelgaten.
Zal wel een crimineel zijn.quote:in Zwolle
Ik wil je een +1 geven, maar ook weer niet.quote:
Geen huidskleur?quote:De Stentor meldt dat er twee auto's bij de schietpartij betrokken zijn.
Laatste alinea in het nieuwsbericht.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:33 schreef Elan het volgende:
Waarom ligt die auto op de foto in de kreukels?
Wat ik het meest opmerkelijkste vind is dat er kennelijk twee auto's bij de schietpartij betrokken zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geen huidskleur?
Dan weet ik genoeg.
Cars don't kill people, people do!quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wat ik het meest opmerkelijkste vind is dat er kennelijk twee auto's bij de schietpartij betrokken zijn.
Altijd al gezegd, niet te vertrouwen, auto's.
Het was ook wel een flink artikel natuurlijk;quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:33 schreef Elan het volgende:
Waarom ligt die auto op de foto in de kreukels?
Het geeft vooral aan dat ze nietsontziend zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Op klaarlichte dag volop publiek net als die macdonaldsmoord.
Goochem moorden is niet hun forte in Zwolle.
Dat heb ik wel gelezen maar vond de schade aan de voorkant gewoon wat vreemd . Als je iemand wil omleggen dan ram je hem toch niet frontaal met risico dat je eigen vluchtauto het begeeft?quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook wel een flink artikel natuurlijk;
De Stentor meldt dat er twee auto's bij de schietpartij betrokken zijn. Een van de auto's zou de andere auto hebben geramd. In de auto die is geramd zitten aan beide kanten kogelgaten.
Ah zo. Wellicht per se willen voorkomen dat de ander wegrijdt. We zullen het wel horen. Zijn ook niet altijd de mensen met een hoog iq die dit doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gelezen maar vond de schade aan de voorkant gewoon wat vreemd . Als je iemand wil omleggen dan ram je hem toch niet frontaal met risico dat je eigen vluchtauto het begeeft?
Bij de gemiddelde ramkraak rammen ze met de achterkant van de gestolen auto. Hebben ze nu misschien ook wel gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gelezen maar vond de schade aan de voorkant gewoon wat vreemd . Als je iemand wil omleggen dan ram je hem toch niet frontaal met risico dat je eigen vluchtauto het begeeft?
Want?quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Voortaan maar 112meldingen in de gaten houden dan
Dan weet je waar de sirenes vandaan komen en naartoe gaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |