Heb je al aangifte gedaan na je aangetekende brief over vermeend stalkingquote:
quote:Op zondag 29 september 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
Mijn TOP-10 Favoriete FOK!ers.....
1 @:Kikkerlikker
2 @:Caland
3 @:Ulx
4 @:ToT
5 @:Heywoodu
6 @:Arcee
7 @:Socios
8 @:SCH
9 @:Doc
10 @:bomenverzameling
Was niet nodig want jij kreeg weer eens een maandenlange ban.quote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je al aangifte gedaan na je aangetekende brief over vermeend een stalking
Dit zegt alles.quote:Op zondag 29 september 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Was niet nodig want jij kreeg weer eens een maandenlange ban.
quote:Op zondag 29 september 2024 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach, alsof een ban wat zegt.
Nu de aller slechtste, partijdigste, macht wellustigste mod ooit en ik denk de enige FOK!ker waar ik in 25 jaar daadwerkelijk een bloedhekel aan had met de staart tussen de benen is opgerot is het allemaal een stukje beter geworden weer.
Ik hoop dat ik er aan heb bijgedragen.
Wie bedoel je. Ik noem altijd man en paard. De kut FA GGMM bijvoorbeeld. Die uit het niets FA werd. Nadat ie de aanstichter was van het verkloten van een mooi ESF initiatief. Waar er live gesproken werd en vragen mochten worden gesteld. Hij mobiliseerde zijn VBL vriendjes. Moet je voor de lol eens kijken wie waar slotjes hebben gezet in JUICH, VBL. Het blijft absurd dat Plompzakkert mod is en GGMM FA. Vooral Plomzakker doet er alles aan om het users moeilijk te maken. Met z'n kots smileys en aanvallen op de man.quote:Op zondag 29 september 2024 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach, alsof een ban wat zegt.
Nu de aller slechtste, partijdigste, macht wellustigste mod ooit en ik denk de enige FOK!ker waar ik in 25 jaar daadwerkelijk een bloedhekel aan had met de staart tussen de benen is opgerot is het allemaal een stukje beter geworden weer.
Ik hoop dat ik er aan heb bijgedragen.
Dank u, dank u.quote:Op zondag 29 september 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
Mijn TOP-10 Favoriete FOK!ers.....
1 @:Kikkerlikker
2 @:Caland
3 @:Ulx
4 @:ToT
5 @:Heywoodu
6 @:Arcee
7 @:Socios
8 @:SCH
9 @:Doc
10 @:bomenverzameling
Nee het is geen tijdig tijdverdrijf. Je bagataliseert jezelf....Kijk huiver en geniet.....!quote:Op zondag 29 september 2024 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]Nu ben ik benieuwd!
En jah, ik heb ook een (zeer korte) ban gehad.
Heeft er wel voor gezorgd dat ik driekwart jaar van FOK! weggebleven ben en ik was ook niet van plan om meer terug te komen.
Nu kijk ik met heel andere ogen naar deze site en wat er hier allemaal gebeurt. Allemaal een stuk minder serieus.Het is geinig tijdverdrijf.
Ach, ik moet ook hand in eigen boezem steken dat ik het soms ook te bont maak hoor, daarom haal ik soms het bloed onder de nagels van Sp3c en straatcommando vandaan, mea culpa etc. Maar dat is vaak de dag erna weer opgelost en we posten weer vrolijk verder samenquote:Op zondag 29 september 2024 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]Nu ben ik benieuwd!
En jah, ik heb ook een (zeer korte) ban gehad.
Heeft er wel voor gezorgd dat ik driekwart jaar van FOK! weggebleven ben en ik was ook niet van plan om meer terug te komen.
Nu kijk ik met heel andere ogen naar deze site en wat er hier allemaal gebeurt. Allemaal een stuk minder serieus.Het is geinig tijdverdrijf.
Ik heb je 20 jaar geleden ontmoet buiten de Arena voor het toernooi.. Ik stelde me voor als Gerard.quote:Op zondag 29 september 2024 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik moet ook hand in eigen boezem steken dat ik het soms ook te bont maak hoor, daarom haal ik soms het bloed onder de nagels van Sp3c en straatcommando vandaan, mea culpa etc. Maar dat is vaak de dag erna weer opgelost en we posten weer vrolijk verder samen, niets structureels.
Maar deze despoot was gewoon totaal ongeschikt, het is dat ik DM's niet mag openbaren.
Ach, dit is nostalgietopic 549 inmiddels waarin we dit voorval bespreken, de vorige keer zei ik al dat onze ontmoeting bespreken inmiddels zelf nostalgie is gewordenquote:Op zondag 29 september 2024 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb je 20 jaar geleden ontmoet buiten de Arena voor het toernooi.. Ik stelde me voor als Gerard.Het was maar 2 minuten en toch onthou je het.
Ja dat zijn dingen die ik graag doe!quote:Op zondag 29 september 2024 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het is geen tijdig tijdverdrijf. Je bagataliseert jezelf....Kijk huiver en geniet.....!
Topicreeks: [PAINT] tong80 #2
Zaterdag 30 november om 16.00u in Grand Café De Verdraagzaamheid te Zaltbommel.quote:
I don't give a shit. Je bent voor mij een peulenschil tussen de mandarijntjes.quote:Op zondag 29 september 2024 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dit is nostalgietopic 549 inmiddels waarin we dit voorval bespreken, de vorige keer zei ik al dat onze ontmoeting bespreken inmiddels zelf nostalgie is geworden.
Praat normaal tegen me. Dit gaat m'n spleenheup te boven.quote:Op zondag 29 september 2024 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat zijn dingen die ik graag doe!
Alleen mijn pc is gecrasht en ik heb meteen mar een andere gekocht omdat die ouwe al een jaartje of 14 oud was of zo.
En nu heb ik Gimp i.p.v. Photoshop en dat werkt echt heel erg anders.Ik moet alles zowat van scratch af aan opnieuw leren.
Blijft toch apart dat je elk totaal niet negatief bedoelde post weer weet te interpreteren als negatiefquote:Op zondag 29 september 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
I don't give a shit. Je bent voor mij een peulenschil tussen de mandarijntjes.
quote:Op zondag 29 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar voor zo ver er al behoefte bestond aan jubileumactiviteiten denk ik dat dat na dit topic wel definitief de grond in geboord is. Ik hoef niet meer in ieder geval. Maar veel plezier allen
Het heeft even geduurd, maar hier is ie dan, de recensie van het mooie De Verdraagzaamheid.quote:Op zondag 29 september 2024 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Zaterdag 30 november om 16.00u in Grand Café De Verdraagzaamheid te Zaltbommel.
@:charmed_angel
@:cherrylips
@:Dr_Flash
@:JustinK
@:kwiwi
@:lolaatje
@:me_elsjuh
@:Myraela
@:Puzzie
@:tong80
quote:Op zondag 29 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, even goeie vrienden, ik vind het oprecht knap dat Fok! het in deze tijden al een kwart eeuw uit houdtKennelijk hebben @:danny c.s. destijds toch wel iets gecreëerd dat in een breed gedragen behoefte voorziet
Maar voor zo ver er al behoefte bestond aan jubileumactiviteiten denk ik dat dat na dit topic wel definitief de grond in geboord is. Ik hoef niet meer in ieder geval. Maar veel plezier allen
PC naar de klote, programma kwijt waarmee ik die paintjes maakte, heb nu een ander programma waar ik geen kut van begrijp.quote:Op zondag 29 september 2024 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat normaal tegen me. Dit gaat m'n spleenheup te boven.
Ah dat is dat standbeeld dat jou onthoofd heeft!quote:Op zondag 29 september 2024 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar hier is ie dan, de recensie van het mooie De Verdraagzaamheid.
Jullie favoriete recensent zat even op een te laag pitje, maar wat in het vat zit verzuurt niet. Behalve zure haring. Die opmerking moet je met een korreltje zout nemen trouwens. Gewoon een kutsmoes. Vaak langs De Verdraagzaamheid gefietst en zag er mensen op het terras zitten. Zelf ook op het terras plaatsgenomen. Was mooi weer weer. Bovendien heb je een geweldig uitzicht op de Waal.
[ afbeelding ]
De Verdraagzaamheid wordt tijdens carnaval gebruikt als feestzaal. Heb er mooie herinneringen aan.
's Ochtends om elf uur beginnen met een uitsmijter en 's nachts naar buiten gewerkt worden door een uitsmijter. De uitsmijter liet ik ditmaal links liggen. Niet dat ik hem had besteld en hem links liet liggen. Ik bedoel het spreekwoordelijk. Voor de goede orde. Er zaten meer mensen op het terras, allerlei nationaliteiten. Ze maakten soms een praatje in verschillende talen. Echt verdraagzaam.
Ik maakte een ijsbrekend grapje met de ober, dat ik het zo mooi vond dat het rolstoelvriendelijk was.
Dat Koos Alberts hier een rolmops zou bestellen. Hij begreep de mop niet en ik liet het er maar bij zitten. Voor de rest liep het wel op rolletjes. Aperatiefje kwam al snel. Lekker koud biertje. Om de honger op te wekken. De menukaart was perfect in orde zonder taal-of spelfauten. Ik nam een goulashsoepje als voorgerecht. Mijn hoofdgerecht was asperges met saus en ham. Is een seizoensgerecht dus ik kon deze kans niet laten glippen. Het was lekker warm dus nagerecht werd chocolade-ijs met een vlaggetje.
Wel grappig dat ik vroeger tijdens Carnaval dronken op dit terras lag terwijl het nu zo schoon was dat je er van de grond kon eten. Destijds liet ik er voedsel achter. Niet te lang na mijn bestelling kwam de soep al op tafel. Mooie grote kommen om het morsen tegen te gaan. Je zou er zo een goudvis in kunnen laten zwemmen. De soep was heerlijk. Niet te dik en niet te dun. Na het nuttigen vroeg de ober of het gesmaakt had. 'Alsof er een engeltje over je tong fietst' zei ik.
Nu het hoofdgerecht. Het was te merken dat Herman de Blijker hier schijnbaar goed werk had verricht.
Zelfs zolderkamerautisten met de ziekte van asperger zouden hierdoor de marathon gaan lopen. Het was duidelijk dat de kok des huizes ervaren was en iets unieks kon maken met een traditioneel recept. Er valt veel te verpesten aan asperges, te slap, te hard, niet gaar of te gaar. Ik vroeg aan de kelner of ie de complimenten over wilde brengen aan de kok. Nu het chocolade-ijs. Kon natuurlijk altijd nog het feestmaal verpesten. Ik merkte aan de andere gasten dat ze m'n glimlach waardeerden.
Het vlaggetje zat er terecht in. Met vlag en wimpel geslaagd.
[ afbeelding ]
Hier ga ik vaker eten. Ook in de winter als je niet buiten kunt zitten. Of ik er ooit nog carnaval ga vieren lijkt me sterk. Als ik zuip heb ik een onbedwingbare behoefte om een peuk op te steken. Hoewel de steek bij Carnaval hoort is het vervelend om op een avond 20 keer in de kou te gaan staan om aan je verslavingsbehoefte te voldoen.
Een dikke 8
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |