Daar is iets misgegaan.quote:
Je eerste topic dat NIET wordt gesloten !quote:
Laten we hopen dat dat eind nog een tijdje uitblijft.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Hier mag om gejuichd worden 25 jaar FOK! wat een eind![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat eind nog een tijdje uitblijft.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is FOK! en ik heb een eigen FOK!-forum gehad. Tevens heb ik een eigen FOK!-smiley. Het is niet dat ik het wel moet leren, het wordt tijd dat "ze" op FOK! inzien dat ze blij mogen zijn met een user zoals ik. Trusten. Tot morgen. Al genoeg energie verspeeld aan FOK! vandaag. Dikke kus.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:06 schreef luciano het volgende:
[..]
Je eerste topic dat NIET wordt gesloten !
Je leert het wel. Ik zie jou ooit nog wel eens modje of faatje worden hier op Fok!
Kwaliteit is niet gelijk aan kwantiteit. Maar dat weet je.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is FOK! en ik heb een eigen FOK!-forum gehad. Tevens heb ik een eigen FOK!-smiley. Het is niet dat ik het wel moet leren, het wordt tijd dat "ze" op FOK! inzien dat ze blij mogen zijn met een user zoals ik. Trusten. Tot morgen. Al genoeg energie verspeeld aan FOK! vandaag. Dikke kus.
Het interesseert me geen ene flikker dat je na je onzin post dat je me wel mag. Het doet me niks en je bent bij mij aan het verkeerde adres als je me eerst neerhaalt en daarna semi bagataliserend m'n zieltje probeert te winnen met onoprecht geslijm. Ik heb liever een intelligente user, die in correct Nederlands duidelijk maakt waarom ie onzin spuit. Verder mag ik je niet. Hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Kwaliteit is niet gelijk aan kwantiteit. Maar dat weet je.
Verder kun je af en toe ongelooflijk ....... En dat weet je ook. Maar dat mag ik niet zeggen want dan speel ik op de mens.
Verder mag ik je wel hoor.
Het is toch typisch dat er verder niemand reageertquote:
Ideeën zijn altijd welkom, maar ikzelf ben er niet echt mee bezig/voor in de stemming. Maar spui gerust en als het iets is waarvan ik denk dat ik het op zou kunnen pikken dan kan ik altijd kijken of ik er iets mee kanquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:53 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand van de FOK!crew me uitleggen waarom er geen aandacht aan wordt besteed ? Het zijn geen hoogtij dagen voor forums en ook niet voor FOK!. In een opwelling van tegendraadsheid heb ik de OP gewist. Die kan naar ik meen gewoon weer teruggezet worden. Dit is niet als kritiek bedoeld, gewoon een vraag. Ik zou het wel weten mocht ik in die positie zitten. Danny heeft waarschijnlijk iets anders aan z'n hoofd. Maar hij post vaak gewoon mee en plaatst nieuwsberichten op de Frontpage. 2024 is nog 3 maanden rijk. Ik wil wel helpen met ideeën.
quote:Op zondag 29 september 2024 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Ideeën zijn altijd welkom, maar ikzelf ben er niet echt mee bezig/voor in de stemming. Maar spui gerust en als het iets is waarvan ik denk dat ik het op zou kunnen pikken dan kan ik altijd kijken of ik er iets mee kan
Ja, die OP was op zich wel handig om te hebben.quote:Op zondag 29 september 2024 12:11 schreef tong80 het volgende:
Danny heet de OP gevonden en hersteld.
Ik wilde eigenlijk anderen eerst zien meedenken.quote:Op zondag 29 september 2024 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, die OP was op zich wel handig om te hebben.
Maar goed, wat zijn je ideeën?
quote:Op zondag 29 september 2024 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk anderen eerst zien meedenken.Misschien verkiezingen over die 25 jaar. Dus niet over 2024. Leukste forum, FOK!er-FOK!ster, Topic. Een FOK! kwis met als prijs een FOK!-T-shirt. FOK!-radio tijdelijk nieuw leven inblazen. Op de Frontpage iets mee doen. Misschien rugbaarheid aan geven in de media. Hoeft niet Nieuwsuur te zijn. Je kunt het relateren aan BB. Misschien dat iemand een meet/reünie wil organiseren...........zoiets ?
Sunchaser was trots dat zijn boek was uitverkocht. Wat bleek hij had zelf 95 % van de boeken gekocht. Ik werd ooit gebeld door FOK!-Radio. Ik nam op met "Beenhakker." Op het laatst vroeg hij of ik nog iets bijzonders had te melden. "Ja. ik heb een lul van 40 centimeter."quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef luciano het volgende:
[..]![]()
![]()
Iets van ( zoals je zelf al eerder opperde ) interviews, door @:Sunchaser uiteraard, op Fok!-radio, met oud-bewoners van de allereerste BB ( Ruud uiteraard als eerste ). En Viola Holt speciaal voor @:tong80
Dat idee van iets met een Fok! t-shirt als prijs .......... warme herinneringen daaraan uiteraard. Iets met een meeting geloof ik( Komt @:Pussydeluxe ook ? Ik vraag dit voor een vriend.
)
Er zijn legendarische FOK!-meets geweest. "BJORRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOO!"quote:Op zondag 29 september 2024 14:26 schreef Groepfunder het volgende:
Een Fok!-Meet Borrel met 25 personen.Het zou wel jammer zijn om zo'n mijlpaal helemaal onopgemerkt voorbij te laten gaan.
Mn vriendje @SCHquote:Op zondag 29 september 2024 14:42 schreef tong80 het volgende:
Herken deze legendarische FOK!er.....
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |