https://speedskating-events.de/quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Is er al een volledig tijdschema ergens? live.isuresults geeft nog dezelfde starttijd voor alle afstanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:59 schreef hhh38 het volgende:
Shinhama is helaas geblesseerd.Volgens mij was hij dat al sinds de eerste 500 meter in Quebec waar hij na 100 meter opeens inhield.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het gek dat ie op de entrylist stond. Het is niet alsof Japan een tekort heeft aan sprinters.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat al sinds de eerste 500 meter in Quebec waar hij na 100 meter opeens inhield.
Op 80% kunnen winnen omdat ze vorig jaar op 1 afstand met 1,3 seconden verschil wonquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:54 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ren-denk-dat-het-kan
Goed interview weer Bert.
Hij had z'n knie gebroken tijdens een val bij een training begreep ik.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat al sinds de eerste 500 meter in Quebec waar hij na 100 meter opeens inhield.
Ze hadden maar 2 plekken (te weinig schaatsers die zowel een 500 als een 1000m hebben gereden in de WB) en Shinhama is uitgevallen. Geen reserve meegenomen dus die plek is nu naar een ander land gegaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:53 schreef Slobeend het volgende:
Waarom doet alleen Kojima mee voor Japan? Morishige moet dit toch ook wel kunnen?
Zonde. Tikje gedevalueerd toernooi.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hadden maar 2 plekken (te weinig schaatsers die zowel een 500 als een 1000m hebben gereden in de WB) en Shinhama is uitgevallen. Geen reserve meegenomen dus die plek is nu naar een ander land gegaan.
Zurek is ook geblesseerd geraakt.
80% van de Japanse sprinters is al moe na 100 meter. Kojima en Shinhama was een prima duo als je maar 2 plekken hebt (wat op zich voor Japan wel karig is, maar dat is hun eigen schuld). Snap ook dat je geen reserve meeneemt voor 1 wedstrijd in Europa.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 1 Jap bij de heren is echt karig. Daar doen er veel niet mee
Die 80% moet je niet letterlijk nemen, als een schaatser zegt dat die op 80% schaatst is dat eerder 98%.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op 80% kunnen winnen omdat ze vorig jaar op 1 afstand met 1,3 seconden verschil won
Iets andere blessure is het, maar spijtig van de geblokte Japanner.quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij had z'n knie gebroken tijdens een val bij een training begreep ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |